Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Jeg tror SafeDes går under product-type 1.
Effectdes går under product-type 2.

Nye Safedes+ tror jeg har lest en plass gikk under product-type 1-2. Usikker på hvor jeg leste dette.

PT1 & PT2

4 Likes

Det jeg tolker som mest positivt er at Miljødirektoratet er villig til å skifte standpunkt i saken om safedes.
“Miljødirektoratet vil følge den kommende diskusjonen tett, og vi vil vurdere praktiseringen av bestemmelsen dersom EUkommisjonen kommer til.”

2 Likes

Bra de endelig ser ut til å godkjenne hocl men etter de siste seansene er jeg litt tilbaketrukket positiv. Greit de har hocl i produktene men hva blir neste MD skal henge seg på edikksyren?

Har alltid hatt knalltro men nå har selv den positive biten i meg begynt å bli en smule negativ, kanskje er det ett godt tegn?

Biotec bulles enormt i usa nå hvertfall, så kan man håpe på at det er et vendepunkt i en gruset sektor:)

8 Likes

Hocl er på vei til å bli standard første steg i alle sårbehandlings prosedyrer i verden, bare vent å se:) i mens sitter vi på en urealisert bombe her.
“The global chronic wound care market size was valued at USD 10.12 billion in 2019 and is projected to reach USD 16.36 billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.2% during the forecast period”

I tillegg er sis fase en ferdig om 3 uker.

10 Likes

Biotec buller videre i uniten, helt greit å ha med seg sektoren og sentimentet inn i en meget attraktiv newsflow.

6 Likes

Pass på, nå smeller det snart !

Fra FA forumet:

Fase 1 av SIS studien er annonsert å være ferdig gjennomført innen 8 april 2022, og det er sannelig ikke lenge til 8 april 2022!
Hver av de 56 forsøkspersonene i fase 1 studien blir utsatt for en eller annen dosering med SIS eller en placebo oppløsning i 15 min opptil flere ganger daglig gjennom 5 sammenhengende dager.
Softox har for lengst annonsert når første forsøksperson ble med i studien og de vil børsmelde når siste forsøksperson er innrullert i studien, eller dersom noe har gått galt eller resultert i en utsettelse av studien.
Dette er de faktiske forhold.
Vi har ikke mottatt en eneste melding om avvik i forhold til den opprinnelige planen, og jeg anser det som lite trolig at en slik melding vil komme såpass nær opp til studiens deadline tidspunkt.
Derfor er det all grunn til å forvente en børsmelding om at siste forsøksperson er innrullert i studien innen utgangen av mars (Q1), for vedkommende må jo igjennom de 5 dagene med testing før fase 1 er fullført.
Når denne meldingen kommer vet vi at det ikke har manifestert seg noen bivirkninger som har satt kjepper i hjulene for denne studien, og Softox har sannsynligvis alle de data som trengs for å fastslå hva som er den beste terapeutiske doseringen med SIS uten uakseptable bivirkninger.
Da kan vi slippe jubelen løs!

8 Likes

Vi bør markere dagen i dag, for dette var siste dagen i softox sin historie man kunne få aksjer under 40,- kroner.

1 Like

Om vi får meldinger om at ingen skadevirkning er observert med noen av doseringsregimene da… da blir det god gang.

3 Likes

Biotek bulles på videre i dag også, gått 15-20% i usa på 3 dager nå. Må komme en voldsom rekyl i softox, lagger. Må kanskje få noe news som trigger det hele.

2 Likes

Trenger noe news flow i SoftOx. Dørgende stille fra selskapet. :bomb:

https://einnsyn.no/saksmappe?id=http%3A%2F%2Fdata.einnsyn.no%2Fnoark4%2FSaksmappe--970141669--10265--2021&jid=http%3A%2F%2Fdata.einnsyn.no%2Fnoark4%2FJournalpost--970141669--2021--10265--29--2022
Kontrakt til akseptering multiproduktet? Har vi sett denne her før?

Det er mulig noe økt tilskudd fra Norges forskningsråd for Undersøkelse av effekter på den militære yteevnen ved bruk av et desinfiserende multiprodukt.

Nei er jo publisert for 2 dager siden den👍

Noen greie kjøp i dag ser det ut som:
1000 på 41,45
1189 på 40,25
1199 på 40,25
1252 på 40,30
861 på 40,30
1801 på 40,25

Denne kom rett etter ser jeg. eInnsyn - Innsyn i offentlig saksbehandling

Melding om publisert kontrakt/kontraktsendring

Småtteri, du skal se den stikker når det kommer volum du. På positiv melding:) så det ble dumpet litt på bud. Sittet noen måneder med softox selger man rett før meldinger kommer, når den har bouncet fra massiv støtte på 35,- og er på vei oppover igjen. Virker ikke særlig smart.

1 Like

Selges litt nå faktisk, ser ut som noen vil ut.
Eller selges og selges, fortsatt lav omsetning.