Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Nyhetene stackes opp, det liker jeg. Kan bli bra moment av sånt. Det beste er at vi vet at starten går om noen uker senest.

Forsvarsindustriråd ved EU-delegasjonen i Brussel Ikke noe om softox, men fint det skjer ting i forhold til European defence fund.

3 Likes

Minner om at det er mye å glede seg til!

11 Likes

OD

Ser på Softox som en av de tryggere og ikke minst potensiell aksje og ver invistert i om dagen. De er i ferd med og sette ny standard på en rekke høyaktuelle områder. Sitter selv godt lastet og med en god porsjon is i magen.

Jepp, snart slår FOMO inn, da blir det kaviar på alle, både til frokost og kvelds.
2aksjemannen har slått til igjen ser jeg😮

Enig. Har 90% Softox i porteføljen nå + noe fond.

4 Likes

Softox hentet alt for lite penger sist etter mitt skjønn. Om ikke mange kvartal må de hente mer, med mindre de endelig får inntekter. Og tviler på at markedet vil la seg lure at samme tullebørsmeldingene som hypet kursen i forkant denne gangen… Det kan bety at emisjonen settes langt lavere

1 Like

Om du mener det bør du holde deg langt unna da:) Mulighetene på kort sikt er store og trumfer faren for emisjon på lavt nivå. Soft-ox kan også få finansiering på andre måter innen det blir aktuelt. lisensieringsavtaler med upfront betaling frks er realistisk innen den tid.

3 Likes

Kom ikke du nettopp med samme bekymringen? Alle er kalt over cash situasjonen, når er jo planen å få inn partnere på de forskjellige produktene og softox melder om høy interesse, så får vi se om de får inn partner med penger da, eller så blir det å hente penger. Resultater er ikke hauss, kommer det gode resultater og utvikling så skal jo selvfølgelig kursen opp og da kan de sette på høyere kurs.

De hentet kanskje litt lite penger, men her skal det skje mye annet før en evt emisjon. Skal man sitte på utsiden hele tiden bare fordi at ett selskap kommer til å trenge penger så blir det lite oppturer å ta del i. Vær så snill å ikke start opp med denne emisjonssutringa igjen…

3 Likes

Vi vet ikke de hentet lite penger enda, med flere gode resultater vil kurs gå opp og tiltrekke seg flere investorer og partnere. Så vi får vente og se:)

4 Likes

“Catch up” med COVID mutasjoner fortsetter.
“Fully vaccinated will need fourth dose later this year, and new variant dubbed ‘deltacron’ detected in Europe - MarketWatch” Fully vaccinated will need fourth dose later this year, and new variant dubbed 'deltacron' detected in Europe - MarketWatch

Ikke sikkert dette vil være like fristende som tidligere, jeg skal i hvert fall avstå.

Takk for dine alltid like geniale innlegg, det ble litt påfyll i dag også, stå på !

Har fått snittet mitt ned på 48!, det hadde jeg aldri trodd.
Tenk om det smeller denne uken​:heart_eyes::boom::rocket:svar Kemi, fda, FFI analyse, avtaler og salg…

2 Likes

Highlights from March BPC meeting
Helsinki, 14 March 2022

The committee adopted the following four positive opinions on Union authorisations:

https://echa.europa.eu/hu/-/highlights-from-march-bpc-meeting

7 Likes

Hva innebærer dette?

Jeg tolker det som de er positive til active chlorine released from sodium hypochlorite for product-type 2.

  • product-type 2, private area and public health area disinfectants and other biocidal products,

Date of approval: July 1, 2022.

Jeg er ikke noe ekspert, men jeg tror saken med Miljødirektoratet er for product-type 1 hygieneprodukter.

Det pågår imidlertid en diskusjon på EU/EØS-nivå mellom alle medlemslandene om hvordan regelverket skal tolkes på dette punktet. Dette skal diskuteres i EU-kommisjonen på et møte i mars. Miljødirektoratet vil følge den kommende diskusjonen tett, og vi vil vurdere praktiseringen av bestemmelsen dersom EUkommisjonen kommer til.

5 Likes

“product-type 2, private area and public health area disinfectants and other biocidal products”
høres jo ut som safedes?

Eller går det, safedes, innunder
product-type 1 hygieneprodukter?