Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Kan jo være vi får en FFI rapport før den tid også, greit å minne folk på at softox har et tett samarbeid med FFI.

1 Like

FFI rapport og positivt svar fra KEMI før SIS hadde vært fantastisk. Det vil sette fyr på aksjen. Man kan bare håpe :crossed_fingers:

1 Like

Svar på SBE og Kemi, samt en rapport ang. SIS kan komme når som helst. Godkjenning FDA.

5 Likes

Ja her kan det bli dyrt å sitte på gjerdet, det ble noen lodd til i dag :wink:

1 Like

Tror Hemsedalrapporten kommer når som helst. Har spurt IR om dette flere ganger og fått raskt svar, men når jeg spurte denne uken har jeg ikke fått svar. Tolker det som at de ikke vil si at den kommer i de nærmeste dagene.

1 Like

Om man hade fått 1kr varje gång det uttrycket blev sagt

3 Likes

Om man hadde fått ei krone for hver gang du har sagt at den skal ned…

Blir inte lika rik på det :wink: Da var min deal bättre

Når skal du kjøpe ?

Ingen aning . Inte jätte sugen. Sliter lite med mr CEO.

Tikk Takk, Tikk Takk.

1 Like

Melding etter stengetid, starter på 100.- Mandag :hourglass_flowing_sand: :thinking:

FFI studiene er i gang med å teste Safedes ute i kulda.

1 Like

Det er effektivt med en liten bremsekloss på 40.- samtidig som man kjøper, like enkelt som å stjele sukkertøy fra Svenske barn :wink:

Er CEO dårligere nå enn da du håpet å få kjøpt til 56,50kr? :grinning:

1 Like

Har ju utökat med Finansavisen hypen sen dess. Så Ja

Safety of Ascending Single and Multiple Doses of Nebulised SoftOx Inhalation Solution in Healthy Subjects.

Estimated Study Completion Date :April 8, 2022.

Flyttet dato fra 23mars til 8april i dag.
Trenger 2uker ekstra til å fullføre studie.
Da nærmer det seg resultater, blir ikke avbrutt.
Tenker vi får positiv tilbakemelding der, så blir det samarbeidsavtale med BF. :crossed_fingers::wine_glass:

6 Likes

Vil det da komme resultater fra studien 8.april eller vil det gå noen tid etter dette?

Tidligere kom SoftOx med en rapport rundt denne datoen, når studie var forventet ferdig. Før den komplette studie rapporten kom par uker etterpå. SoftOx ville ha litt tid til å gå igjennom dataen.

Tar en måneds tid å analysere dataen også meldes resultater.