Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Jeg også tror ting vil drøye og ser ut som på aksjekursen at det er konsensus, softox er for positive og ting tar alltid lenger tid enn man tror. Så det er jo flott, da kan vi jo bare blir positivt overrasket. Så sant resultatene er gode. Tror det blir en ketchup effekt når når første melding først kommer, da kommer de på løpende bånd. pleier som regel å bli det.

De sa vel også på webcasten at all forskningen gikk etter planen, så det kan jo være de overrasker og treffer med gudingen eller i hvertfall i nærheten. Kanskje mange blir tatt litt på sengen.

Skal si det lot vente på seg med både det ene og det andre her.
Skuffende at vi ikke hører noe fra Kemi.

Noe nye studier som viser til positiv effekt ved bruk av HOCL.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/jmv.27716

https://www.jpurol.com/article/S1477-5131(22)00108-5/fulltext

1 Like

Tålmod er en dyd. Kemi og FFI er ut av deres kontroll, tar den tiden det tar. 8 april der bommer de ikke mye med guding altså, så de setter den så lang tid i forveien. Øyne mine er rettet mot 100 mill funding 30 juni, så får de meldingene som kommer, komme innen den tid:)

1 Like

SBE hang vel noe etter fremdeles pga sykepleier streiken men de hadde tatt inn noe av den tapte tiden. Sis ble dato satt frem en uke på Clinicaltrials noe som er innenfor det det som ble antydet på siste Q (“mulig” noen dager ut i april men ikke mange). Uansett så har ikke dette så mye å si, hovedsaken er at de straks har fullført de to studiene uten dårlig nytt rett før målstreken som er godt tegn.

3 Likes

Det tar den tiden det tar. Tid er også penger dessverre.
Å få de 100 millionene tror jeg er et av de trangeste nåløyene Softox skal gjennom.
Ville absolutt ikke satt stor lit til at de vinner der.
Jeg er også usikker på hvordan dette med konsortiumet fungerer. Er det alle for en der, i den forstand at hele konsortiumet blir valgt ut. Alle eller ingen. Eller at det kan plukkes fra konsortiumene? Hvor mange konsortiumer er det? I forbindelse med søknadsprosessen ble det også sagt at kvaliteten på søknaden kunne være viktigere enn selve produktet.
Håper selvfølgelig på gjennomslag der, men jeg tror konkurransen er stor.

Ja, det ville vært en massiv bonus, men når du ser hvem de søker med så øker sjansen betraktelig, er nok leverer en meget god søknad. Det kun et mål for øye, så jeg ikke blir fristet til å selge når meldingsbølgen kommer:) Setter et nytt øyemål når søknaden blirinnvilget eller ikke. Det er alle eller ingen. Konsortiumet for tildeldt rundt 500 mill i støtte mener jeg, softox får 90 mill av dette. Franskmennen som utaarbeider søknaden og de kan dette med perfeksjon. Nei vi får vente i spenning.

Der har ikke Softox fått så mye skryt i tidligere søknader jeg har sett. Kan trykt si de kan å har noe å jobbe med.

Har nok tenkt det samme.

Som sagt, franskmennene som utarbeider søknaden

1 Like

Synes dere er litt strenge, desinfeksjonen kom det vel nye momenter til i ettertid. Sis, sbe og Swis har jo søknadene går inn på tur og orden. Så den kemi saken er litt mistenksom.

1 Like

Tror de har lært og at søknader etter tidligere fiaskoer nå er skrevet med pinlig nøyaktighet på grensen til det paranoide. De ønsker ikke flere avslag på grunn av det.

Er ikke helt enig med deg der, Sis søknaden om støtte ble avslått pga dårlig karakterer på søknaden… om jeg ikke husker helt feil, korriger meg gjerne.

Ok, men husk at dette var realtivt nytt for de, man skal feile for å lære, de har skrevet noen søknader nå, så får håpe de har lært av sine feil. Da har vi 2 de har feilet på og ganske mange som har gått smurt. Tenk hvor mange biotech selskap dette gjeldet. synes faktisk ikke det er så værst. Men mulig jeg er for positiv her.

1 Like

Selvsagt ikke umulig, men det er jo bare positivt at det drøyer litt, slik at det blir tettere mellom meldingene, og det igjen, vil gjøre det litt mer vrient for sell on news klubben :wink:

1 Like

3 Likes

flere av dem, men må være bedriftskunde? kjøpte selv 2 x 1 liter fra en som hadde 5l til salgs for bedrift…

Ser liksom ikke noe problem med det, kundebasen til OneMed AS i Norge dekker hele helsesektoren fra offentlige sykehus og kommunale institusjoner til private klinikker samt utdanning. OneMed AS er en del av Asker Healthcare Group. Asker overtar og utvikler ledende selskaper innen medisinsk materiell og utstyr i Europa. Gruppen består av mer enn 30 selskaper i 14 land. Asker støtter helsevesenet med å forbedre pleiekvaliteten, redusere de totale helsekostnadene og sikre an mer rettferdig og bærekraftig verdikjede. Asker Healthcare Group har hovedkontor i Stockholm, Sverige og omsetter for ca. 8 mrd. Kroner.

3 Likes

Kan være gammelt, men jeg har ikke sett denne liter pumpe flasken før hos Assistco.

1 Like

neida, men føles så feil å betale nesten det samme for 2l som 5 liter selges for, men det er ikke tema her. Go Softx