Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Kjøpte 2 x denne pumpeflasken fra Assitco i vinter!

Jeg gleder meg til å skrive gratulerer til alle med aksjonærer som har klart å sitte rolig og holde godt på aksjene. For den dagen kommer:) god helg

11 Likes

Garantert!

Gaustad har handlet inn

13 Likes

Er dette fra i år ? Vil tro Antivir har gått ut på dato nå ? :thinking:

Ikke fått med seg datoen på Gaustad :wink:

Bildet er fra i år.
3 mars

Brukte siste antivir fra 1L flakse nylig, den hadde ikke gått ut på dato. Har en 0,25 L på jobb, skal sjekke holdbarhetsdatoen på den kommende uke :grinning:

1 Like

Safedes+ som gjelder nå med tanke på hånddesinfeksjon. :+1:

Er ikke holdbarhetsdato 3 mnd etter åpning?

Bør brukes innen 3mnd etter åpning ja. 12mnd ved uåpnet. Antivir er " ikke lenger " på markedet, kun SafeDes.

Tänk om det är någon som jobbar där som hade med sig en flaska och sen tog en bild. Tänk om samma person också är aktieägare.

Vurdert å blitt etterforsker, hvis du ikke er det allerede? :slight_smile:

Bildet er fra en privat samtale med en venn som jobber der.
Jeg snakket varmt om produktet dagen i forveien og sa at det var mulig for sykehuset å bestille.
Dagen etter(3.mars) fikk jeg bildet med teksten jeg postet.

JEG er aksjonær, men har på ingen måter hensikt eller ønske om å lyve for anonyme på et nettforum. Beholdningen min er på ingen måte betydelig og jeg var en av de som kjøpte på hypen rundt 112, og har klart å snitte ned til ca halvparten. Har også sittet fjellstøtt med min lille post siden da. Aksjene mine er heller ikke tilgjengelig for shorting.

Poenget var å dele informasjon som var relevant, men send meg gjerne en PM, så kan vi utveksle kontaktinformasjon hvis du mistenker meg for å fare med løgn. Så kan du verifisere at jeg ikke har til hensikt å villede med falsk informasjon.

5 Likes

Takk för svar utan clownface och liknande från ikke bull inlägg i tråden.
Hadde kanske vart smart att lägga till i ursprungligt inlägg :wink:

Veldig bra du og andre deler. :+1:

Jeg selv ble bare veldig overrasket over at statlig eller offentlige institusjoner har plassert ut produkter som er ute av markedet en god stund. 🤷
Vært interessant å vist om den er plassert av private personer eller kjøpt inn av avdelingen.

1 Like

Du har nok rett i det erpe80, men nå ble det heller et oppklarende innlegg i ettertid :slight_smile:
Det er visstnok plassert rundt på hele sykehuset, og jeg tror(og håper) at det er såpass strenge rutiner på sykehusene rundt omkring at det ikke bare er å ta med seg hva som helst for å brukes som desinfeksjon :slight_smile:

2 Likes

Litt merkelig at Erpe som har vært konsekvent usaklig i denne tråden nå plutselig gjør seg til offer.
Ingen får klovnefjes for å være konstruktiv uansett om de er negative til Softox.

Jeg vil heller påstå at den harde kjernen her er mer kontrær sammenlignet med konsensus, nettopp fordi mange ikke har forstått at Softox handler om mye mer enn «antibac»

2 Likes

Det var jo lynraskt levert, hvor ble det bestilt ?

Det vet jeg ikke, men det virker som om det var inne der allerede, men at vennen min ikke visste at det var et alternativ :roll_eyes: til alkoholbasert som er på dispensere.
Forhåpentligvis har min misjonering ført til at de permanent går over til Safedes :slight_smile:

7 Likes