Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

No news, is good news! Det tror jeg er veldig sant her. De utvidet prosjektet 2uker ekstra. Betyr at de ikke har avsluttet forsøket pga dårlige resultater.

1 Like

For min del er Fase 1 den viktigste. Essensielt at kroppen tåler produktet og uten bivirkninger. At det har en positiv effekt er jeg helt sikker på, spørsmålet er hvor bra. Fase 2/3 blir ekstremt spennende.

Oppsiden her er som nevnt hinsides, nesten for god til å være sann.

1 Like

Hva står vi igjen med i selskapet dersom det viser seg at kroppen/lungene ikke tåler det? I reportasjen i vg virker det som flere av legene er skeptisk/forundret over at kroppen skal kunne tåle det.

Desinfeksjonen, sårskyllen, sårsalven, sds med mutiforsvars produkt. SIS er bonus. SBE sårsalve har vært hovedproduktet hele veien, tar resistente bakterier, et verdensproblem og kan erstatte antibiotika. Milliardmarked i usd.
Og utvikling av nye produkter med den samme teknologien. Les rapporten fra cmd, ligger på hjemmesiden. Absolutt verdt tiden.

4 Likes

Kakestykke: Du skriver at man har god kontroll på hvilken ppm man må opp i for å oppnå terapautisk effekt. Mener du at dette allerede er undersøkt på mennesker, eller snakker vi fortsatt om minigris?

Vi står igjen med det som forsvarer mangedobling av dagens kurs, håper du også tar plass i tide,

Som de andre nevner her, så står vi igjen med SWIS, SBE, Safedes/Effectdes og dyrehelse som var de opprinnelige produktene, sis er superbonus. Lett å glemme de andre produktene fordi sis er så relevant i disse dager, men noen av de andre produktene nærmer seg markedet og det markedet er enormt! Mcap i dette selskapet er helt latterlig…

5 Likes

BARCLAYS CAPITAL SEC. LTD FIRM, J.P. MORGAN SECURITIES PLC og UBS SWITZERLAND AG - KONTO #1K har ligget på listene en stund nå. De har ikke pleid å ligge inne så lenge. Har tidligere vært kortere visitter på listene i forhold til shorting. Noen som har tanker om det?

Tenker også at det må være høy sannsynlighet for godt resultat i SIS studien. Hadde det vist skader i forløpet på alle dose konsentrasjoner vil jeg tro de hadde avbrutt studiet. Men det kan være jeg tenker feil. De får jo data på eventuelle skadevirkning temmelig kjapt.

3 Likes

Ingen aktører som vil finne på å shorte her nå, vi har et helt rakett batteri som kan gå av når som helst.
-Sbe siste pasient innrullert, sbe fase 1 resultater. (Husk at sikkerhetsovervåkingskomiteen enstemmig avbrøt første dosenivå Sbe og gikk direkte neste dosenivå forde alle kriterier var møtt så vi kan vel forvente endt studie tidligere en forventet her?)
-Sis siste pasient innrullert, sis fase 1 resultater.
-analyse av Hemsedal prosjektet
-svar fra Kemi, (Soft-ox HAR sendt inn riktig og etterspurt data).
-framgang i de produktene FFI arbeider med. Støtte fra forskningsrådet her.
-mulige Avtaler, med upfront betaling, finansiering, på sårbehandling eller sis.
Mer?

11 Likes

Vi kan vel forvente samarbeid med Forsvaret/Softox her, utviklingen og concortiumet så godt som i boks?
Oberstløytnanten legger ikke skjul på at krigen i Ukraina, gjør det viktigere enn noen gang å være forberedt – også på CBRNE.

3 Likes

Må jo legge til her at SB1 allerede har jobbet lenge med analyse, er vel ikke optimistisk å tro at denne kommer ut i kjølvannet av en eller fler av de kommende meldingene?. Lurer på hva kursmålet blir!?!!
Kommer til å gå opp så ørene flagrer dette her.

Den analysen tror jeg kommer ganske raskt etter en eventuelt EU godkjennelse på desinfeksjonen.

image

1 Like

Dessverre, men passer bra med fase 2 av sis, kommer til å bli testet på influensa og covid tipper jeg.
Vi har kun hat covid og influensa hver for seg, tror det kan bli stygt med en blanding influensa og covid til høsten, grunnet samfunnet har sluppet opp og vaksiner fungerer ikke over tid.

4 Likes

“Nakstad tror det er sannsynlig at nordmenn må vaksinere seg på nytt i løpet av 2022 | ABC Nyheter” Nakstad tror det er sannsynlig at nordmenn må vaksinere seg på nytt i løpet av 2022 | ABC Nyheter
[Dette kappløpet med nye varianter kommer aldri til å slutte, tror jeg.
" Men selv om eksperter tror at coronaepidemien har passert toppen, ventes det likevel mange innleggelser i ukene som kommer, spesielt i de øvre aldersgruppene."

1 Like

I Sverige setter de vaksine nr. 4 allerede…

Huff, er det mye bivirkninger erpe80 :face_with_hand_over_mouth:

Estimated Primary Completion Date :|April 8, 2022|
Estimated Study Completion Date :|April 8, 2022|

6 Likes

SIS tikk-takk :alarm_clock:

SBE :bomb:

SWIS :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

1 Like

Finner ikke noe estimert completion date på SBE? Noen som vet?
Både SBE og SIS ble startet omtrent samtidig så antar det er snakk om uker der og.

De var vel ferdig med dose 1 og 2 i Q4, og rekrutteringen hadde tatt seg betydelig opp rundt årsskiftet. Vil tro det er like før de er ferdige der også ja.

1 Like