Takk for highligts god artikkel som for en gangs skyld ikke bĂŠrer preg av lovnader og utelukkende fremtidig gullalder. Ellers er det fint Ă„ se engasjement fra andre medinvestorer
Tipper de passerer 1 mrd i Mcap i lÞpet av april/mai uansett, ved gode testresultat pÄ SIS, SBE + annet snacks som kan dukke opp
Kan noen gi meg en ELI5 (eller som faren til Mr. Robot svarte Mr. Robot etter en lengre og intrikat forklaring pĂ„ noe - âAgain please, like Iâm an idiotâ ) pĂ„ forskjellen pĂ„ SBE og SWIS?
Som nevnt tilbake i februar, sĂ„ begynte jeg Ă„ teste SafeDes pĂ„ diverse âirritasjonspunkterâ pĂ„ huden.
Det har jeg gjort flere ganger daglig siden da, og det har helt klart hatt positiv effekt for meg.
SĂŠrlig for en âkulâ som har utviklet seg over de siste Ă„rene og blitt stadig stĂžrre. Etter snart 2 mnd med SafeDes er den nesten helt forsvunnetâŠ
Mot denne har jeg forsÞkt ymse rÄdyre salver fra apotek (reseptfrie), uten at de har hatt noen spesiell virkning.
Et annet punkt, som tidvis klĂžr (burde sikkert sjekket opp detteâŠ), har jeg inntrykk av at SafeDes âtĂžrker oppâ, og det gĂ„r lengre perioder mellom jeg merker noe klĂže. NĂ„r det klĂžr, bruker jeg hydrokortisonsalve (reseptversjon, âtjuvlĂ„nerââŠ) et par ganger og sĂ„ SafeDes jevnlig.
jeg synes det er ingen / liten tvil om at SafeDes har god virkning. Jeg antar SafeDes er en uttynnet versjon av det som testes i SBE og SWIS?
Jeg vil derfor tro at det kan vĂŠre flere anvendelsesomrĂ„der en kun til sĂ„rbehandling. Kanskje i kombinasjon med andre midler mot ymse klĂže og irritasjonsomrĂ„derâŠNoen andre som har fundert pĂ„ dette?
Ta en titt lengre opp i trĂ„den, âOpportunity xâ
Ja fin den. Men gjĂžr Softox noe konkret rundt dette? Eller er det framtidige muligheter det henvises til? Kanskje lettere etter SBE / SWIS har kommet lengre?
Munnskyld er nevnt for lenge siden men det er vel mer uoffisielt som noen googlere har funnet fram en gang.
Var det var snakk om henne?
https://se.linkedin.com/in/olivia-aherne-42526a145/no?trk=people-guest_people_search-card
Er det ikke pÄ grunn av fremtidige muligheter vi sitter her ?
SWIS - sÄrskyll for Ä forhindre infeksjon (ala pyrisept)
SBE - mot infeksjoner og biofilm i sÄr.
Takker @Hardox ! Bra med konkret eksempel. Vil du sammenligne SBE med salver som type Bacimycin o.l. da eller?
Eh jo, helt klart. Lurte bare pĂ„ om det er noe konkret aktivitet rundt dette (âOpportunity xâ).
Jeg har forsatt Ă„ laste opp jeg, egenopplevelse av virkning er vel noe av det mest overbevisende for en selv huhâŠ
Markedet for SWIS er tidligere abslÄtt til 1,6 mrd dollar, med en CAGR pÄ 3,5%. Videre er markedet for SBE anslÄtt til 11 mrd dollar og 12 mrd dollar for SIS.
Hudpleie munnvann og denslags kommer nokk men nÄ gjelder det vel Ä fÄ swis Sbe og sis ut pÄ markedet.
Selv er jeg litt undrende pÄ at dyrehelse ikke er kommet lengre, her er behovet stort og voksende.
âGenetic study of bacteria in livestock in China shows growing resistance to antibioticsâ Genetic study of bacteria in livestock in China shows growing resistance to antibiotics
Sbe har jeg forstĂ„tt skal brukes som en âdressingâ (bandasje dynket i lĂžsningen) som skal ligge oppĂ„ det infiserte sĂ„ret, kan vĂŠre den vil bli Ă„ fĂ„ som salve ogsĂ„.
Swis er sÄrskyll, tenk pyrisept bare noen hundre ganger mer effektivt pÄ bakterier, virus og sopp.
StÄr vel for Biofilm Eradicator⊠skal kunne trenge gjennom biofilm hinne som dannes over sÄr⊠Har forstÄtt det slik at antibiotika ikke klarer Ä trenge gjennom slike
Antibiotika bestÄr av relativt store molekyler, mens blandingen av eddiksyre og hypoklorsyre bestÄr av betydelig mindre molekyler.
De store antibiotikamolekylene er for store til Ä trenge ned i / gjennom biofilmen, mens de mindre molekylene greier det, og kommer der i posisjon til Ä ta knekken pÄ bakteriene.
Hmm. MÄ se dette litt i 3D. Noen saker tar kun «Þvre lag». Andre ting jobber seg dypere.
Nettopp derfor SoftOx kan brukes som middel mot Periondontitt.
Acne vulgaris eller kviser er eit opplagt bruksomrÄde for SoftOx sine produkter etter kvart. Har sjÞlv brukt SafeDes pÄ kviser og dei forsvinn pÄ ein dag eller to. Her er marknaden rimeleg stor for Ä seie det forsiktig.
At de snakker med medier om SIS tyder pÄ at studiene gÄr som planlagt. Her blir det morro de neste mnd. 15% opp pÄ mandag?
Tror pÄ videre stigning fÞr nyheter, men er vel en del motstand rundt 50-55,-. Satser pÄ en kjempefin melding rundt avsluttende SIS og at vi bryter videre opp mot 60-70,- pÄ kort sikt. Blir veldig bra om det da i tillegg kommer flere meldinger fortlÞpende, som forsÄvidt er forventet.
Kan bli en riktig fin pÄske
Tror vi fÄr Mangen fortlÞpende og at vi dermed fÄr ristet av en del kortsiktige utolmodige folk