Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Hehe, kanskje hans måte å vise at hauss har han hvertfall sluttet med. Jaja, men er nok feil, får høre med Almås også. Si fra om du får svar da:)

1 Like

Har også sendt melding til IR hos Softox og bedt de bekrefte eller avkrefte Almås sin uttalelse.

6 Likes

Takk for highligts :raised_hands: god artikkel som for en gangs skyld ikke bærer preg av lovnader og utelukkende fremtidig gullalder. Ellers er det fint å se engasjement fra andre medinvestorer :rocket::flight_departure:

3 Likes

Tipper de passerer 1 mrd i Mcap i løpet av april/mai uansett, ved gode testresultat på SIS, SBE + annet snacks som kan dukke opp

Kan noen gi meg en ELI5 (eller som faren til Mr. Robot svarte Mr. Robot etter en lengre og intrikat forklaring på noe - “Again please, like I’m an idiot” :wink: ) på forskjellen på SBE og SWIS?

Som nevnt tilbake i februar, så begynte jeg å teste SafeDes på diverse “irritasjonspunkter” på huden.
Det har jeg gjort flere ganger daglig siden da, og det har helt klart hatt positiv effekt for meg.
Særlig for en “kul” som har utviklet seg over de siste årene og blitt stadig større. Etter snart 2 mnd med SafeDes er den nesten helt forsvunnet…
Mot denne har jeg forsøkt ymse rådyre salver fra apotek (reseptfrie), uten at de har hatt noen spesiell virkning.

Et annet punkt, som tidvis klør (burde sikkert sjekket opp dette…), har jeg inntrykk av at SafeDes “tørker opp”, og det går lengre perioder mellom jeg merker noe kløe. Når det klør, bruker jeg hydrokortisonsalve (reseptversjon, “tjuvlåner”…) et par ganger og så SafeDes jevnlig.

jeg synes det er ingen / liten tvil om at SafeDes har god virkning. Jeg antar SafeDes er en uttynnet versjon av det som testes i SBE og SWIS?

Jeg vil derfor tro at det kan være flere anvendelsesområder en kun til sårbehandling. Kanskje i kombinasjon med andre midler mot ymse kløe og irritasjonsområder…Noen andre som har fundert på dette?

3 Likes

Ta en titt lengre opp i tråden, “Opportunity x”

Ja fin den. Men gjør Softox noe konkret rundt dette? Eller er det framtidige muligheter det henvises til? Kanskje lettere etter SBE / SWIS har kommet lengre?

Munnskyld er nevnt for lenge siden men det er vel mer uoffisielt som noen googlere har funnet fram en gang.

Var det var snakk om henne?
https://se.linkedin.com/in/olivia-aherne-42526a145/no?trk=people-guest_people_search-card

Er det ikke på grunn av fremtidige muligheter vi sitter her ?

SWIS - sårskyll for å forhindre infeksjon (ala pyrisept)

SBE - mot infeksjoner og biofilm i sår.

1 Like

Takker @Hardox ! Bra med konkret eksempel. Vil du sammenligne SBE med salver som type Bacimycin o.l. da eller?

Eh jo, helt klart. Lurte bare på om det er noe konkret aktivitet rundt dette (“Opportunity x”).

Jeg har forsatt å laste opp jeg, egenopplevelse av virkning er vel noe av det mest overbevisende for en selv huh…

Markedet for SWIS er tidligere abslått til 1,6 mrd dollar, med en CAGR på 3,5%. Videre er markedet for SBE anslått til 11 mrd dollar og 12 mrd dollar for SIS.
Hudpleie munnvann og denslags kommer nokk men nå gjelder det vel å få swis Sbe og sis ut på markedet.
Selv er jeg litt undrende på at dyrehelse ikke er kommet lengre, her er behovet stort og voksende.

“Genetic study of bacteria in livestock in China shows growing resistance to antibiotics” Genetic study of bacteria in livestock in China shows growing resistance to antibiotics

4 Likes

Sbe har jeg forstått skal brukes som en “dressing” (bandasje dynket i løsningen) som skal ligge oppå det infiserte såret, kan være den vil bli å få som salve også.
Swis er sårskyll, tenk pyrisept bare noen hundre ganger mer effektivt på bakterier, virus og sopp.

2 Likes

Står vel for Biofilm Eradicator… skal kunne trenge gjennom biofilm hinne som dannes over sår… Har forstått det slik at antibiotika ikke klarer å trenge gjennom slike

2 Likes

Antibiotika består av relativt store molekyler, mens blandingen av eddiksyre og hypoklorsyre består av betydelig mindre molekyler.

De store antibiotikamolekylene er for store til å trenge ned i / gjennom biofilmen, mens de mindre molekylene greier det, og kommer der i posisjon til å ta knekken på bakteriene.

5 Likes

Hmm. Må se dette litt i 3D. Noen saker tar kun «øvre lag». Andre ting jobber seg dypere.
Nettopp derfor SoftOx kan brukes som middel mot Periondontitt.

Acne vulgaris eller kviser er eit opplagt bruksområde for SoftOx sine produkter etter kvart. Har sjølv brukt SafeDes på kviser og dei forsvinn på ein dag eller to. Her er marknaden rimeleg stor for å seie det forsiktig.

4 Likes

At de snakker med medier om SIS tyder på at studiene går som planlagt. Her blir det morro de neste mnd. 15% opp på mandag?

3 Likes