Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det var no ein jævlig lang påske om så tilfellet :joy:

Jeg ville ikke ha satset på det, har du ikke noe å pantsette, hus, kjærring eller noe ?

Haha :smiley: lenge siden :joy: solgte ræva mi for noen hundre softox for bare noen mnd siden. Nok om det, ønsker dere medaksjonærer en fantastisk påske og selvfølgelig lykke til oss alle vedrørende upcumming news :palm_tree::sunny:

4 Likes

Åja stengte børsen tidlig i dag😥? Fikk nesten et par hundre til

1 Like

Hvordan kunne jeg vite det? Likte jeg ikke helt, jaja god påske folkens😎

Ingen melding i dag heller, og ingen omsetning.
Liker ikke å gå inn i slike selskaper, men det frister.

Har de noe plan om å komme seg over på hovedbørsen?
Å kjøpe seg inn i selskaper hvor man ikke har sjans til å selge seg ut med mindre man dumper kursen er tragisk.

Skal du daytrade så kjøper du selvfølgelig ikke illikvide aksjer. Skal du trade på news så kan du kjøpe for med news kommer omsetning, men da bør du håpe på gode news. Har man troa på selskapet langsiktig så er det et fett hvordan omsetningen er nå.

2 Likes

Ja. Det ble sagt på kapitalmarkedsdagen, i oktober i fjor mener jeg det var.

Når man ser hvor sjukt biotech i usa går på FDA news, så begynner man å lure på om det er Swis FDA godkjenning som vil dra kursen mest.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

FDA godkjenning kombinert med distributøravtale så blir det rennefart

3 Likes

Men det er samtidig spennende å gå inn i selskaper hvor omsetningen er så lav pga. eksplosjonen når markedet ser hva som skjer.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Er det mindre tro på SoftOx nå som aksjekursen synker? Har aksjer men begynner å bli engstelig for kursutviklingen!?

Hvorfor kjøpte du?

1 Like

(post deleted by author)

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Bare selg dem til meg du på tirsdag :grin:

2 Likes

Innhalatoren til Softox skal vel også kunme kurere cystisk fibrose etter hva jeg mener å huske?
Så bare eit innslag på TV2 nyhetene om folk med denne grusomme sykdommen og håper Softox kan bli redningen for de.

2 Likes

Cystic fibrose er en arvelig sykdom så det blir litt vanskelig å kurere det :sweat_smile:. CF pasienter produserer tykk slim i luftrørene. Tror ikke at softox har noe slimløsende effekt på de pasientene. Men om inhalasjons studiet viser at det har antimicrobial/viral effekt så vil det hjelpe dem og alle andre typer lunge infeksjon betydelig.