Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ingen tvil om at ledelsen har sparka seg sjøl i ræva. Så dem bør ha et ess i ermet i forhold til finansiering. Ellers har dem driti seg ut ved at dem henta så lite sist.

Nå ble vel kursen shorta ned så de ikke kunne hente mer av oss, mine ble blant annet brukt i den perioden

Bare til å kjøpe ser eg :star_struck: :joy::+1:

Den som venter på noe godt osv :tongue::sweat_drops:

Kynisk marked nå… De større investorene har vel interesse over at det faller, så de får plukket enda billigere når det blir emisjon

Som er en del av gamet. Det er synd og uheldig at det skal henge en emi-tåke over selskapet nærmest året rundt.

1 Like

Emi tåken får bare henge. Her skal det handles mer så fort kapital blir frigjort. I mellomtiden krysser jeg fingrene for kursen blir lav. Så nært spennende nyheter skal hvertfall jeg henge på videre.

1 Like

Jo, men jeg tenkte ikke på fra oss, det hadde vel blitt rundt 10 Mill(?), men ifra den rettede emisjonen. Burde hentet dobbelt så mye. Er så jævlig idiotisk, hvis dem da ikke har noe annet på lur. Koster tross alt en del å kjøre emisjoner også.

1 Like

Tilretteleggerne for emisjon er de som gnir seg i hendene hver gang da de tar enormt mye for tjenesten. Men klart skal meglerne ha godt betalt må de få inn penger.

Forventer dere det kommer noe nytt i morgen på AGM?

Nei. Gjør aldri det.

7 Likes

Så nå starter snart siste studien av SBE? Ingen flere faser? Når kan vi forvente at hele studien er ferdig?

Nei nå starter siste del av fase 1 studien. Er planlagt en fase 2 og 3 også. Ting tar tid i dette gamet.
Her er en slide fra Q4 presentasjonen (SBE er Infection Remover):

Her er en slide fra Q1 presentasjonen:

4 Likes

Så forhåpentligvis (om ting går etter planen) vil Softox kunne generere inntekter på desinfecten fra sommer/høst i år, og SWIS allerede fra Q3-Q4 :grimacing: :pray: :pray:

1 Like

Noen som har noe info om hvor stor fase 1b som SBE nå går inn i er. Ser på sliden over at det forventes at hele fase 1 skal være ferdig første halvår 2022. Det er jo ikke så lenge igjen, så da er kanskje ikke så SBE-01b så omfattende ?

MTEC vil co fonde 50% av både fase 1 og 2 av SBE.

1 Like

Den er jeg klar over. Tenkte mer på antall individer som skal innrulleres i studien.

Mulig de bruker samme deltagere? At det derfor tar mye kortere tid.

Noen som har Teamslink til AGM ?

Noen som fulgte AGM? Ble det sagt noe spennende om utsiktene videre?