Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Har aldri opplevd at de snakker om noen ting annet enn å stemme over agendaen.

SoftOx Solutions AS: Annual general meeting held

Som @XCR også skriver. Generalforsamlinger er for å vedta punktene på agendaen, ikke for å presentere nyheter eller fremtidsplaner.
Det er absolutt ingen grunn til å forvente noen ny informasjon fra en generalforsamling (annet enn resultatet for avstemningene på agendapunktene).

3 Likes

Nå har de det formelle på plass til å invitere partnere inn på eiersiden. Høyaktuelt for SIS

6 Likes

Reserver deg mot utlån av aksjer så slipper vi ikke shorterene til. På Investeringskonto Zero kan du gjøre det her:
https://nordnetforms.scrive.com/Survey/AnswerSurvey/88f21e06-4aba-4952-8755-2af5409e660d

2 Likes

dette er vel gode nyheter for Softox? med EU som er positive til Softox.

4 Likes

Hvorfor er det ikke flere som legger seg på kjøp, syns dere det er for dyrt ?

Raka blakk :man_shrugging: All in :muscle:

venter på lønn og kapital fra div salg. men er alt tungt inne :sunglasses::v:

Ting og tang skjer fort nå, kjipt om dette er siste dippen.

Ingenting gjør meg lykkeligere enn om dette er siste dipp. Mye på gang, og tror det blir hektisk aktivitet på newsweb resten av 1H.

1 Like

Får satse på noen skikkelig røde dager, det har vist seg å være bedre for Softox, vi så samme kursen i 2018 også, vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Spennende tider for Softox. Skulle de få tilskuddet fra EDF, kan de ha sikret hele verdikjeden fra utvikling til salg:

"The main objective of the European Defence Fund (EDF) is to foster transborder cooperation in defence research and development in the EU. The aforementioned Defence package strives to complement the European Defence Fund by integrating all relevant phases from research and development to the complete industrial cycle and joint procurement of defence assets.

The EDF calls for 2022 are scheduled to be published before summer. The EUFUNDINGMAG will keep you informed in our upcoming editions."

10 Likes

Ålinn ffs :beers: ikke glem å ha det gøy :sunglasses:

1 Like

:crossed_fingers:t3:

18 Likes

Slik situasjonen er blitt i Europa den siste tiden blir jeg meget forundra om ikke dette går gjennom.
Er noe forsvaret virkelig kan få bruk for ref hva en nå ser i Ukraina.
Så her kan ikke forsvaret og NATO vente å se her må de ligge i forkant.

3 Likes

Nå snakker vi​:star_struck::money_mouth_face: Dette produkt har jeg hatt våte og store drømmer om lenge før krigen brøt ut. Et fantastisk produkt som kan bli til stor nytte!

NATO kommer ikke til å ligge på latsiden fremover, der blir det opprusting og stort fokus på forsvar. I tillegg øker medlemsbasen nå.

2 Likes

Er veldig spent på dette multi produktet, Formen på det, kanskje det kan festes direkte på gruen til soldaten? Inngå i et med kit som alle soldater har i sin Personlig bekledning og utrustning (PBU). Det vil jo erstatte all desinfeksjon og sårskyll soldatene har i dag.
Husker førstegangstjenesten min og vinterøvelsen der, mye armer og bein og skader som oppsto, en kuttet opp håndflaten sin når han skulle kutte et tau, annen fikk en vedovn veltet over seg og fikk brannskader oppetter foten. Alt vi hadde da var kapsler med desinfisert vann, salin mener jeg.
Tenk på gamle krigsfilmer som Platon etc, og hvor stor fordel de kunne hatt av en effektiv desinfeksjon, vannrens og sårskyll, SBE,SIS. Tenk på hva Azov- bataljonen i stålverket i Mariupol har hatt å stri med.
Håper dette produktet blir å få tak i for sivile for her må det være like praktisk å ha uansett hva du driver med, skal ha det fast i medesinkittet i bilen, og i tursekken min. Har ikke lyst å ligge skadet langt oppe i de franske alper i sommer uten.

11 Likes

18% på noen minutter er jo ikke så værst :joy:

2 Likes