Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Er så tynt i boka oppover fra 35,- viser igjen hovr eksplosivt dette kan bli.

1 Like

potensialet er jo også skyhøyt da! dette er såvidt startet når folket våkner og fatter interesse!

1 Like

Ble en minifomo. Blir rått når det kommer news.

1 Like

Herre sverre nå satt jeg morrakaffen i halsen her :sweat_smile: Som nevnt ovenfor: det skal lite positive triggere til før det blir en ny fomo-tsunami nå tenker jeg (insert rocket emoji-multiples)

1 Like

Gratulerer med dagen! :norway::tada:

2 Likes

HASJØ HOLDING AS ute av lista.

Stort behov for alternativer til antibiotika.
“Antibiotics Can Lead to Life-Threatening Fungal Infection Because of Disruption to the Gut’s Immune System” https://scitechdaily.com/antibiotics-can-lead-to-life-threatening-fungal-infection-because-of-disruption-to-the-guts-immune-system/

3 Likes
4 Likes


5 Likes

SoftOx Solutions AS: to attend and host an educational symposium at the European Wound Management Association Conference

30 Likes

Liker denne godt. Skikkelig interessevekker og fin plass for å knytte bånd til industrien.

2 Likes

Ikke mangen dager igjen.
Her kan softox snakke opp produktet sitt rett til målgruppen. “nurses, doctors and other healthcare professionals working within wound care. Every year, all these people are brought together at the annual EWMA Conference”. Økt oppmerksomhet er veldigt bra nå mtp partnere, BP og hele det internasjonale forskningsmiljøet.

5 Likes

Yihaa! UNZT UNZT

1 Like

Let’s go!

2 Likes

SOFTOX SOLUTIONS AS: ANNOUNCES POSITIVE PHASE 1 RESULTS FOR SOFTOX INHALATION SOLUTION (SIS)

23 Likes

Ja💪…
HOCl can be administered to the respiratory tract as an aerosol, as evidenced by dose-response effects on safety parameters, which were predominantly mild, even in the most intensive dosing regimen.

2 Likes

Ante meg at det resultatene ville komme tidligere ja, selskapet guidet 1 måned til meg, men sikret seg og skrev ut q2. Deilig

3 Likes

BOOM!!! Kjøh

2 Likes

Fortsetter å levere!!

3 Likes

Denne er fin å ta med seg til Paris! :wink:

2 Likes