Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ingen interesse for denne aksjen, triste saker. Bra at det går bra for selskapet ihvertfall

Dette baner fort vei for at tyngre investorer går inn her. Da er det bare og holde seg fast etterpå :rocket:

1 Like

De tyngre investorene kommer vel når vi ligger på 200kr.

Og hvilke kalkyler baserer du det på? Hva med emisjonsfaren - Fase I er kun en av 3 faser som må gjennomføres

Emisjonsfaren er ikke like farlig som før meldingen. Kapitalmarkedet er svakt for utviklingsselskaper, så hadde SIS resultatet vært negativt ville rabatten potensielt vært ekstrem. Nå mener jeg pengene bør sitte mer løst hos investorene etter dagens melding.

At fase 1 er sikker er utrolig viktig og således en enorm derisking. Så vil de videre fasene være sammen med potensiell partner. Finansiering kan også komme fra partner eller med partner.

3 Likes

“Emisjonsfaren” i et biotekselskap med triggere i kø og markedsverdi på 420 mill :rofl:

Sitt ute for din del. Jeg tar gjerne emisjonen når som helst den kommer. Før en eventuell emisjon så er det mye som skal skje. Kanskje en partner kommer inn i bildet veldig snart.

6 Likes

Kanskje disse apekoppene er noe for SWIS og Softox kunne kjørt på?? (Har sendt mail)

Dette firmaet har i allefall nylig inngått avtale om utvikling.

BAVARIAN NORDIC SECURES VACCINE ORDER FROM EUROPEAN COUNTRY AFTER CONFIRMED MONKEYPOX CASES

https://www.bavarian-nordic.com/investor/news/news.aspx?news=6574

3 Likes

Det må komme et vanvittig run opp en dag nå.

1 Like

Dette ER ferdig utviklet. Kan bli stort for Bavarian.

SoftOx må være perfekt å smøre på utvortes om man skulle fått faenskapet.

3 Likes

Smitter gjennom luft og veske, det gjør sis mer aktuelt også.

1 Like

Tipper den selgeren med noen titalls tusen aksjer igjen på sist liste fikk kvittet seg med resten i dag i alle fall! Til tross for kjip kursutvikling er det fint når det kommer bittelitt volum inn som tillater salg uten at kursen havarerer

3 Likes

Akkurat det jeg tenkte på, må være perfekt da det tar alt av virus/baterier.

1 Like

Lov å begynne å spekulere?

Bill gates forut for sin tid?

Noen uker senere…
Smallpox, a disease caused by the variola virus, is considered so deadly that only two labs in the world are authorized to store samples of the virus, including one in Russia and the other at the CDC in Atlanta.

Og nå har vi hatt utbrudd mange steder…

Jeg prøvde det på vannkopper - det så ut til å hjelpe litt så bare enkelte av prikkene ble væskefylte blemmer, men det var ikke noe kontrollert forsøk.

Det er bra! Har selv prøvd det på brennesle/ brennetu og virker som bare det, ikke mange sekunder så er svien bort! (kan være greit å vite når du har barn og sesongen er straks i gang :slight_smile: )

5 Likes
19 Likes

Bjarnsholt har ståltro på dette.

3 Likes

Er ikke noe stress for å komme seg inn ser det ut som. Ingen interesse og de som kjøpte i går selger seg ut på lavere kurser, da de ser at kursen ikke reagerer. Jaja, tålmod er en dyd. Må få løsning på pengeproblemer tror jeg, ser det er flere som reagerer på dette. Så håper de peiser ut bonusen Sis, får inn en større aktør med muskler og kjører en IPO.

Ja det er den vanlige sutringen, særlig på XI, men der er det stort sett bare kortsiktige tradere, ikke noe å bry seg om.

Men ja, selskapet må få på plass finansiering. Regner med de minst av alle er interesserte i en stor utvanning til lav kurs.

De har så mange produkter og teknologien har så mange produktmuligheter, at å selge deler av SIS og SDS for å få finansiell trygghet ser jeg på som kun positivt. Det er en så gigantisk oppside i de to selskapene at det har ikke mye å si, men de trenger penger.