Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det verste hadde vel vært en hostile takeover. Emisjon må vi tåle, selv om det er på nivåer som ikke gir mening.

“Hostile takover” Hvordan ser du for deg at det er mulig ?

Tror egentlig ikke det er noe tema altså… derfor jeg skrev “det verste”

Edit: artikkel fra januar

1 Like

En slik rapport som fra FFi mener jeg har vært “(etterspurt)” og må dokumenteres både fra norge og eu husker jeg ikke grundig feil. Samt at man må vise til noe slik i US etter det jeg mener å ha forstått av det jeg har lest.

Så jeg (tror) den vil bli nøkkelen til både det ene og det andre… :wink:

4 Likes

Ledende ansatte og grundere eier alt for mye til noen greier å ta over til tullepris.
Blir i så fall en (aksjonær)vennlig takeover der de blir enig om pris

3 Likes

Hva er % andelen som er eid gjennom Nordnet som ikke er stemme berettiget?

9,37 % + det som evt er utlånt til short? Tror jeg. Men tipper det er haugevis med småaksjonærer som heller ikke vet eller kommer på å bruke stemmeretten hvis det blir aktuelt

1 Like

Jo mindre som finnes der jo bedre er det…

Aksjen faller og faller… Neste tekniske støtte nede på lave 20-tallet…
Hvorfor kjøper ikke ledelsen aksjer om dette er “billig”? De vil vel heller ha gratis opsjoner eller kjøpe i neste emisjon?

1 Like

Litt mer om Hemsedal rapporten:


11 Likes

SWIS-02 studien publisert i ActaDV :+1:t3:

14 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

"Ny frist 20.06. Kanskje vi kan få vite litt mer i morgen?

Det er vel bare kunngjøring man vi får kanskje vite om desinfeksjonen er utelatt som de antydet?

Akkurat nå er er alt akkurat som det skal være:) den ene eller andre meldingen kan komme men det er umulig å spå om den kommer i dag i morgen eller neste uke. En må bare være innenfor når den kommer.

Fint å se at ultimovacs stiger 20% på at det virker som at fase 1 studiet blir bra. Softox har fullført fase 1 studiet av sis, men fikk ikke samme reaksjon. Noen tanker?

Det blir å sammenligne epler og pærer da det er helt ulike ting som er blitt avlest i de 2 studiene. UV1-studien til Ultimovax er avlest effekt og overlevelse etter 2 år, mens SIS kun avleste sikkerhet/bivirkninger i et kort fase 1-studie.

4 Likes

Lav omsetning, men virker som selgerne har tatt pause i det minste.

Det foregår vist ulovlig lobby aktivitet i biotek, forundrer meg ikke. Dette holder softox seg for god for.

Så en reportasje her her forleden om at Facci vist nok skal ha underrettet Trump om “mulig” (covid) 3 måneder før utbruddet fant sted. Samme har vel Bill Gates kommet med om fare for Monkeypox utbrudd noen måneder før vi så det kom utbrudd…sikkert tilfeldig.

1 Like