Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ligger 10 000 på kjøp også, hadde det vært veldig viktig å bli kvitt de 6 k, så er det bare å dumpe.

1 Like

Det er tydelig at noen ikke ønsker den skal gå før de har fått lastet billige aksjer her nede.
Så håper noen snapper de😉

1 Like

Kan se ut som biotek sektoren endelig har bunnet ut, underkant av 3% opp hittil i dag. 35,- ish har holdt gjennom mange stormer nå, så merkelig at noen selger her egentlig. Mulig de ikke vil sitte gjennom EDF news som muligens kommer neste uke? 100mill til softox er over 1/4 av mcap det. Men kanskje det viktigste er signalet NATO gir teknologien til softox. Blir utrolig spennende dette altså.

3 Likes

Bull Bullesen tilstander i biotech sektoren i USA i dag, sluttet over 6% opp, så da har vi i det minste med oss den.

10 Likes

Ja teknisk ser det nå bedre ut enn på lenge for bioteksektoren i USA. Og vi kommer nok etter her i Norge også.

2 Likes

100 mill og partner i et biotech vendepunkt bør gi denne en gansek så kraftig rekyl og snu trenden. Nedsiden er null funding og ny emi før partner. Kortsiktig vel og merke. Mulig de kan kjøre lån som sist om de vet partneravtale nermer seg.
Har et gap opp til 80,- som skal tettes i første omgang om forskningen fundamentale fortsetter i samme bane.

2 Likes

Nå er det vel ikke et gap opp til kr 80 i teknisk forstand, men det er en god del teknisk motstand rundt kr 80 siden kursen har toppet ut der 3 ganger tidligere.

Men med fundamentale gode nyheter fremover bør kr 80 være et realistisk kursmål i en ikke alt for fjern fremtid.

10 Likes

Har dere glemt å legge dere på kjøp ?

Ligger da noen løk på kjøp nå, synes du er veldig kravstor nå:)

Jeg har jo kjøpt som en gud i dag :muscle:

1 Like

Tatt et par aksjer jeg også.

Ere noe hyggelig vi kan forvente oss av meldinger nærmeste fremtid?

Unntatt denne 100 millioners bidraget

Ja det var visst ett par til som våknet, men hadde alle som er positive her, ofret morgendagens lørdagsgodt, så hadde det sett bedre ut, det er noe som skurrer…

Må ikke se spøkelser du nå, det er et selskap uten penger i et forferdelig usikkert marked.
Har du fyllt på da?

Når får en svar på om de får tilskudd fra forsvaret?

Ja, og jeg ligger på kjøp daglig. Er det noe som er en trygg havn så er det dette, men jeg tenker lengre frem enn minutter og dager.

2 Likes

Enig i det, så får vi se hvor vi ender opp:)

1 Like

Det jeg kan si er betryggende med Softox er ledelsen som virkelig ønsker at selskapet kan lykkes. Det samme kan ikke sies om noen andre norske biotek selskaper hvor de meler sin egen kake på andres bekostning.

Bullrunn i biotek fortsetter

XBI (biotech-indeks i USA) er opp 24% de siste 6 dagene.
Den har teknisk brutt en viktig motstand og det ser positivt ut fremover.

Vil tro at den langt bedre stemningen innen biotek- og helseaksjer internasjonalt etter hvert smitter over hit!

Ja, og med forsvaret på lag, så står vi i en særstilling.

3 Likes