Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022


Smittevernavdelingen har funnet oppvekst av bakterien i miljøprøver fra avløpssystemet i en avdeling, og vil gjennom sommeren ta mange prøver i mange ulike deler av sykehuset og gjøre grundige analyser.

– Vi har satt inn strakstiltak som hyppigere og utvidet renhold av toaletter og bad, og vi jobber intenst for å finne ut hvor bakterien kommer fra. For friske personer er dette i utgangspunktet en ufarlig bakterie, men siden det er mange sårbare pasienter i et sykehus, er dette en bakterie vi vil bli kvitt så raskt som mulig, sier fagdirektøren i pressemeldingen.

1 Like

Ja bare å spise slow release kapsler med innkapslet HOCL så får man desinfisert tarmsystemet :rofl:

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Blir vel økt fokus på desinfeksjon, safedes og efekdes var vel budskapet mitt :grinning_face_with_smiling_eyes: merker meg at det blir flere og flere caser ned resistente bakterier over alt.

Selg da

Skjønner. Prøvde bare å “narrow it Down”.

Har du vondt i hodet, eller trenger briller, slik at du ser hva jeg har skrevet?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Hadde jeg tvilt og vært veldig missfornøyd med min investering så hadde jeg solgt

Fint å være engasjert. Men, du må virkelig lese igjennom hva jeg skriver. Når alkorusen, slitenheten eller hva det måtte være roer seg imorgen, så ser du det sikkert i et annet lys.

Har lest det skvipet du skriver, er så patetisk og uinteressant som det kan få blitt. Er språk som min datter på 6 har overgått. Finn noen likeverdige og diskutere softox med. Vondt i hode, alkorus, herregud, respekter deg selv og andre mann…

Må være kjedelig å ikke kunne ha en løs tone innimellom. Men dette gidder jeg ikke å bruke mer tid på. Prøv å ha en fin dag, uten å måtte overreagere på alt og alle.

No prob. Ha en fin dag du også:)

Hyggelig. Takk :slightly_smiling_face:

Blir utrolig spennende neste uke da EDF blir avgjort:)

Pleier ikke sånne ting å ta litt tid før det blir offentliggjort? Min erfaring iallefall. Håper denne meldingen kommer til uken mens markedet er i en uptrend men forholder meg til at det kan ta tid før vi hører noe.

Selskapet forventer svar i juni, men kan godt være du har rett. Uansett kanskje lurt å ikke ha for høye forhåpninger.

Ja, Hvis det blir til at dem får det ville det vært fantastisk. En annen ting; Det kan jo være at dem ikke hentet mer penger i siste emisjon fordi dem er sikre på at det ordner seg med en partneravtale. Det kan ihvertfall ikke være fordi man antok et enormt salg av desinfeksjon… Nå er det jo lenge siden BP ble nevnt første gang, og partner er blitt snakket om flere ganger, så et eller annet sted må dem ha kommet. Og, som jeg tenker; hvis man har muligheten til å få en del av markedets kanskje beste sårhelningsprodukt, så må jo det være attraktivt for noen som har kontakter og forbindelse med diverse helseinstitusjoner. Bare tenker litt sånn i forhold til Nano…der håper/tror mange at en partneravtale skal komme, men de har jo ikke noe som beviselig fungerer. Men, det har faktisk Softox. Så, jeg tror ikke det er et spørsmål om det blir en avtale, bare når!

3 Likes

Skrevet i fyll eller?! Hvem er DEM?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes