Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Og dette er altså da en bull kileformasjon

Hode, skulder, kne og tå, trallala :sweat_smile: legger meg på kjøp i morgen også jeg :money_mouth_face:

1 Like

Nettopp, men du spurte:)

1 Like

Denne kilen er ikke lenger gyldig da man allerede er kommet for langt ut mot spissen i kilen.

Ikke mye å lese ut av chartet til en aksje med så lite volum. Men aksjen bør i alle fall passere kr 44 og helst 50 før vi kan si at aksjen er kommet i en stigende trend

Ok, venter på den neste som har sett ett eller annet i glasskula :smiling_face_with_three_hearts:

Nja, der er jeg uenig med deg på begge statement, Kilen er kun en indikasjon og ikke noe fakta, den ska bryte den ene eller andre veien uavhengig hvor langt ut i spissen den har kommet.
Det har også vist seg, av de aksjene jeg har fulgt at TA har truffet like godt på illikvide aksjer som likvide aksjer.

Men enig at den bør passere 44 og helst 50,- for å se et trendskifte.

Er ikke det hele poenget? At den er nær ved å bryte ut av kilen, og om den gjør det så er det bull?

Ville for det første ikke tillegge dette noe ubestemmelige trianglet særlig betydning da Softox er en nyhets-drevet aksje med svært lav daglig omsetning.
For øvrig viser statistikk at brutt ut av et triangel bør skje mellom 60% til 75% av formasjonens lengde fra start.

4 Likes

Vet ikke om du har noe statistikk på dette, men mine obsevasjoner er st TA fungerer like godt på aksjer med lav omsetning, man har det momentet at en litt større kan styre TA, selvfølgelig. Bør kanskje ja, men ingen fasit dette, TA er hva TA er, handler selv softox på det fundamentale og skal være med hele veien.

1 Like

Bare å stålsette seg

1 Like

Må nok begynne med å bruke hånddesinfeksjon når man handler igjen og munnbind…

Hånddesinfeksjon bør alle bruke hver gang de handler.

Ikke mange som bruker nå, meg inkludert. Ikea og Europris sin type, aldri om jeg bruker igjen. Den følelsen når man pakker inn snusen etter å ha brukt den…nope, nekter å bruke! :slight_smile:

Da burde du ha med deg en egen i lommen som du kan benytte :grimacing:

Har selvfølgelig Safedes liggende, fyller opp lille flasken ved behov :wink:

1 Like

Skal man tolke markedet (kursen), så er det tilsynelatende ikke så veldig bekymret over finansieringen.

1 Like

Har såklart alltid hånddesinfeksjon (Safedes) parat i lomma. Og brukes mer og mer, for når til og med apoteker sine desinfeksjonsdispensere er tomme, da skjønner man at holdningen er at “vi er ferdige med det nå”. Eneste jeg opplever som standhaftig holder ut er Vinmonopolet, de skal ha kred for det.

Kanskje FHI / HD burde pålagt butikker og serveringssteder å ha hånddesinfeksjon godt tilgjengelig. Det finnes da andre ting enn korona man helst vil unngå også, eller hva…

5 Likes

“Biotech’s Bounce: Expecting Continued Strength”

1 Like

Er det noen som abonnerer på TA ? Husk hvordan det gikk med Saera Khan !

Legger meg med litt kjøp i morgen tidlig og, kanskje det er siste gang vi ser disse nivåene?

1 Like