Du får hoppe på når det er 100% sikkert de lykkes da…
Inntil da håper jeg at alkolåsen på mobilen din virker
Tålamod både som eier och inte eier i aktiemarknden är ofta lönsamt
Første gang jeg hører DEN varianten,men så er jeg jo ikke så god på konspirasjonsteorier o.l. Jeg antar han mener en amerikansk lab i Kina?
Både WHO, anerkjente journaler og forskere anerkjenner at patogenet kan ha sluppet ut fra BSL-4 laboratoriet i Wuhan. Mange mener sågar det er mest plausibelt. Endrer det noen ting? Nei. Men, tiden der du eller andre kan kaste «konspinisse» etter folk som holder det som sannsynlig er i alle fall forbi.
Men fint om slikt diskuteres på andre tråder.
Denne tråden har allerede tatt dyp skade
Försvinner inlägg ?
Ja innlegg uten videre relevans for Softox blir heldigvis fjernet!
Det har dessverre vært noen av den type innlegg her på denne tråden.
Det har du sikkert rett i, men igjen - hva er linken til softox med dette?
Utover at SoftOx i teorien har et effektivt våpen mot pategonet, lite / ingenting. I blant hender det, at man også berører noe som ligger i omkretsen av et case. Av nysgjerrighet, frustrasjon, andre menneskelige emosjoner. Så får vi håpe tråden og brukerne ikke mister nattesøvnen eller aksjene som følge av avstikkeren.
Mistet både nattesøvn og har lagt alt ut for salg pga avstikker. Det gikk virkelig innpå. Det var 100% politisk motivert og passet ikke her.
Vi får vel flytte oss litt opp i dag også
Ja, saftig volym. Någon med mycket cash som ska inn säkert
“Er du en kompetent fagperson som både kan sette deg inn i faglige kompliserte tema, og samtidig heve blikket og se de store linjene?”
Det er jo lov å håpe…
Ser dette er eit vikariat for 2 år. Spørs om ikkje Softox-gjengen har slitt ut forgjengeren her
FFI og Airthings har gjort jobben enkel, sprit er fy !
Det hjelper dessverre lite når FHI ikkje følgjer med i timen.
Det er normalt FHI sine råd som blir fulgt fra skoler og barnehager eksempelvis.
Det vil tvinge seg frem endringer, men det kommer ikke noe forvarsel…legger meg på kjøp i dag også, i tilfelle det er en gavmild svenske der ute.
Her kan det jo fort komme ny kunde av SafeDes etter kvart:
Ref Hemsedalsrapporten og prosjektet der.
Tar av omsetning vis i SoftOx