Kan trøste oss med at Biotech kjører på i USA, så om det kommer en passende melding her nå så kunne ikke timingen vært bedre. Melding kommer og det er nok ikke langt unna heller:)
Handles med begge hender her vertfall:mechanical_arm:
210 aksjer omsatt men det handles med begge hender?
Jeg har så det holder, men for å glede deg, så legger jeg meg på kjøp I dag også. Har du fått mye under 35.- ???
0,0
Har tatt litt ferie så ikke fulgt helt med i det siste. Hva er tanker om lånet almås står for?
Liker at største eieren ikke har noe problem med å låne selskapet penger. Hvorfor skulle han gjøre det om han ikke tror Softox skal gjøre det bra framover? Han har allerede tatt en del risk i selskapet. Gir meg trygghet.
Ja, jeg kjøpte altså 210aksjer for 8000kr. Det er en ganske betydelig andel av månedslønna mi, så for meg er det å handle med begge hender. Hvis du har ett annet perspektiv på det, så er jo det supert for deg👍
Kan ikke du ta deg sommerferie nå da?
Ser den. Det var bare en litt småkomisk kommentar på en dag hvor omsetningen på tidspunktet besto av nærmest ingen ting. No offence
Helt enig. Dette er som innsidekjøp for meg å regne.
Tror ikke det, er nok mer sannsynlig at jeg legger inn ei bestilling til, plager det deg ?
Køyr på!
Reserver deg mot utlån av aksjer så slipper vi ikke shorterene til. På Investeringskonto Zero kan du gjøre det her:
https://nordnetforms.scrive.com/Survey/AnswerSurvey/88f21e06-4aba-4952-8755-2af5409e660d
Tror dere Safedes kan vaske bort apekopper?
Om så er burde dette kunne få fyr på kursen.
Selskapet burde teste litt og komme ut i media om de kan brukes i kampen.
Tar vel alt av virus.
Safedes tror jeg garantert tar viruset, har også tro på mer fokus på efektdes
Rom og kontaktpunkt pasienten har berørt/vært i kontakt med desinfiseres
Det er vist bevist at det kan smitte via overflater?
https://www.eurosurveillance.org/content/10.2807/1560-7917.ES.2022.27.26.2200477
“22 tilfeller av apekopper i Norge: - Vi må jobbe aktivt for å stoppe videre smitte” 22 tilfeller av apekopper i Norge: - Vi må jobbe aktivt for å stoppe videre smitte
Jeg har hvert fall tenkt at om jeg fikk apekopper så hadde jeg smurt på med SafeDes.
ZZZzzzz begynner å slite på tolmodigheita dette… Hadde forventa litt raskara framgang frå Softox
Er jo opp over 5% i dag
Nei softox er ikke et selskap å eie for de med liten tålmodigjhet, men kan ikke du selge da,? ofte da meldinger og fart kommer:)