Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Kan trøste oss med at Biotech kjører på i USA, så om det kommer en passende melding her nå så kunne ikke timingen vært bedre. Melding kommer og det er nok ikke langt unna heller:)

3 Likes

Jädra tröck @InvestMidt ! Du som handlar ?

Handles med begge hender her vertfall​:mechanical_arm::mechanical_arm:

210 aksjer omsatt men det handles med begge hender? :sweat_smile:

1 Like

Jeg har så det holder, men for å glede deg, så legger jeg meg på kjøp I dag også. Har du fått mye under 35.- ???

1 Like

:arrow_right: :arrow_right: :arrow_right: :arrow_right:0,0 :arrow_left: :arrow_left: :arrow_left: :arrow_left:

Har tatt litt ferie så ikke fulgt helt med i det siste. Hva er tanker om lånet almås står for?

Liker at største eieren ikke har noe problem med å låne selskapet penger. Hvorfor skulle han gjøre det om han ikke tror Softox skal gjøre det bra framover? Han har allerede tatt en del risk i selskapet. Gir meg trygghet.

1 Like

Ja, jeg kjøpte altså 210aksjer for 8000kr. Det er en ganske betydelig andel av månedslønna mi, så for meg er det å handle med begge hender. Hvis du har ett annet perspektiv på det, så er jo det supert for deg👍

10 Likes

Kan ikke du ta deg sommerferie nå da? :+1:

Ser den. Det var bare en litt småkomisk kommentar på en dag hvor omsetningen på tidspunktet besto av nærmest ingen ting. No offence :slight_smile:

Helt enig. Dette er som innsidekjøp for meg å regne.

2 Likes

Tror ikke det, er nok mer sannsynlig at jeg legger inn ei bestilling til, plager det deg ?

1 Like

Køyr på!

1 Like

Reserver deg mot utlån av aksjer så slipper vi ikke shorterene til. På Investeringskonto Zero kan du gjøre det her:
https://nordnetforms.scrive.com/Survey/AnswerSurvey/88f21e06-4aba-4952-8755-2af5409e660d

2 Likes

Tror dere Safedes kan vaske bort apekopper?
Om så er burde dette kunne få fyr på kursen.
Selskapet burde teste litt og komme ut i media om de kan brukes i kampen.
Tar vel alt av virus.

Safedes tror jeg garantert tar viruset, har også tro på mer fokus på efektdes

Rom og kontaktpunkt pasienten har berørt/vært i kontakt med desinfiseres

Det er vist bevist at det kan smitte via overflater?
https://www.eurosurveillance.org/content/10.2807/1560-7917.ES.2022.27.26.2200477

“22 tilfeller av apekopper i Norge: - Vi må jobbe aktivt for å stoppe videre smitte” 22 tilfeller av apekopper i Norge: - Vi må jobbe aktivt for å stoppe videre smitte

Jeg har hvert fall tenkt at om jeg fikk apekopper så hadde jeg smurt på med SafeDes.

1 Like

ZZZzzzz begynner å slite på tolmodigheita dette… Hadde forventa litt raskara framgang frå Softox :expressionless:

Er jo opp over 5% i dag :stuck_out_tongue:
Nei softox er ikke et selskap å eie for de med liten tålmodigjhet, men kan ikke du selge da,? ofte da meldinger og fart kommer:)

1 Like