Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

ZZZzzzz begynner å slite på tolmodigheita dette… Hadde forventa litt raskara framgang frå Softox :expressionless:

Er jo opp over 5% i dag :stuck_out_tongue:
Nei softox er ikke et selskap å eie for de med liten tålmodigjhet, men kan ikke du selge da,? ofte da meldinger og fart kommer:)

1 Like

Det er heilt sant. Selger eg i dag, kjem meldinga i morgon. Selger eg om ei veke, kjem meldinga dagen etterpå. Vinner ikkje uansett :stuck_out_tongue:

1 Like

Ja, tenk at en drøy tusenlapp kan øke markedsverdien med flere millioner! Men skal bare 35,5 kroner til for å senke den med minst like mange millioner. Dette er tragikomisk men det er jo slik smallcap kan være i perioder. Enten sitter man låst, eller så gruser man kursen for å komme seg ut😂

Jepp, så enten må flyten snu for selskapet her nå, de får NATO midler, EU godkjenning, FDA godkjenning, Partner, etv etc, og kursen vil fly like a mother fucker, eller så får de ingenting, de må hente penger lavt og starte forfra. Kursen er priset til at de ikke får godkjenninger og partner på plass massiv oppside om de klarer å bevise det. Så nå er det waiting game, hvem får rett bear or bull.

7 Likes

Jeg er ganske sikker på at hvis vi (markedet) hadde visst hvem selskapet faktisk er i samtaler med om partnerskap/avtaler så hadde kursen satt fart. Vi lever i totalt uvisshet om hva som faktisk foregår i kulissene. Personlig tror jeg at det er velkjente aktører med enorme lommebøker. At Softox på dette stadiet med så gode resultater ikke skulle klare å lande meget fordelaktige avtaler har jeg ingen tro på, så her gjelder det å holde på tålmodigheten for når det smeller så smeller det. Det er for sent å komme inn på disse nivåene når meldingen kommer utenfor åpningtid.

5 Likes

Tror det meget snart er dags for en melding om eu godkjenning, men kan like godt komme en melding om partner sis, støtte fra edf, eller framgang i sis eller sbe studioene, salgsavtale kan også tenkes.

2 Likes

Eller alt som du nevner, i løpet av kort tid. Dette vet nok selskapet også, derav lån fremfor emisjon på kort sikt.

1 Like

Der var det i alle fall ein som mista trua eller tolmodigheten :wink:

Ja, da kommer melding i morgen :slight_smile: :stuck_out_tongue:

Kan fint komme når som helst nå. Virker som vi har medvind fra all verdens børser, håper det bare fortsetter.
Det sykeste nå er at det er en som jafser på postene nede på 35. Vil tydeligvis tape penger.

Siste versjon. BA 2,75 “Centaurus” 'Centaurus,' new 'stealth Omicron' COVID subvariant BA.2.75, found in the U.S.: CDC | Fortune

Lite nytt i företaget när det ska länkas til covid saker 24/7 och att PM kommer imorgon, stackars de som står vid sidan m.m.

hvilke konstruktive bidrag kommer du med?

1 Like

Erpe, du virker som en veldig oppegående person på chat. Så hvorfor denne stadige merkelige tendensen i tråden til å misforstå med vilje? Stillhet mtp nyheter betyr ikke at det ikke skjer noe i selskapet. Forsinkelser betyr ikke at det ikke plutselig kan løsne. Hva vet du om forskningen og produktene til selskapet?

Jeg er helt med på at kommunikasjonen fra selskapet tidvis har vært litt uproff. Jeg er helt med på at mange aksjonærer (meg selv inkludert) har hatt urealistiske forventninger til fart og ikke minst inntjening. Og jeg er klar over at det har tatt helt tragikomisk lang tid å få en avklaring på visse momenter vedrørende selskapet. I tillegg skjønner jeg om du vil være en motvekt til de som ser himmelen som eneste grense i aksjens potensiale. Men jeg har etter hvert blitt veldig nysgjerrig på hva som er dine tanker om selskapets produkter, forskning og dets potensiale? Mener du de er riktig priset nå, mener du de er for høyt priset, mener du at de kommer til å måtte hente penger med stor rabatt, eller mener du at det kan bli et aktuelt case for deg hvis de får avklart for eksempel godkjenningen av SafeDes eller får inn en partner i SIS eller får disse 100 millionene fra EDF? :slight_smile:

Pratar inte om kommunikationen från företaget. Pratar om inte relevanta länkar till div covid saker i denna tråd. Som har absolut 0 med Soft å göra. Tror alla fått med sig att soft sin prdoukt dödar ALLT.
Ser det mer som en brist på saker att prata om så då tänker jag att det kan vara lurt att bara vänta istället för att leta ovesentliga saker.
Sedan blir jag ofta länkad till eller nämd så tycker det är helt OK att få kommentera.
Ägde soft i 2020 då hypen var som värst. Gjorde det då som vart lurt, att åka med hypen. Men nu är den tiden över.

2 Likes

Selvfølgelig kan du få kommentere!:slight_smile:

1 Like

Ny mutasjon med vaksineresistens.
Har dette null relevans for SIS, mener du?

Förstår inte vad det ska in här å göra nej.

Helt utrolig, er bare å ignorere denne brukeren, tror han skal være motpol, men er jo bare piss som kommer ut.

4 Likes