Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Hvor tragisk må man være for å holde på sånn?

Det mest fascinerende er at erpe80 gjør det med en så overbærende bedre enn holdning i bunn. Gjentagende, over flere år. Et selvbedrag som han ikke virker å ha antenner til å fange opp selv. Litt trist, om man absolutt skal bry seg.

2 Likes

Problemet er vel at en del tror at forum som dette er laget for personlig kurspleie( manipulering) for de aksjer man enten vil selge eller kjøpe. Da er det gjerne ikke så nøye med substansen…

Satser på at de etterlengtede godkjenningene kommer snart da så Erpe kan begynne å hausse opp salgsposisjonene

Tenker det ble et tap som gikk på helsa løs, det er åpenbart når man leser dine tidligere kommentarer. Nå drømmer du om å få noe under 35.- Vi er noen som vil gjøre den drømmen vanskelig å få oppfylt.

Har lukket skuffen og det får ta den tiden det tar for min del. Forhåpentligvis trenger jeg ikke noe av det som er stående før om par år.

2 Likes

God Helg folk. Tack för några goda samtal. :grin::heart:

Nytt fra nettsiden

SoftOx-fargekart.pdf

Tannlegeutstyr med desinfeksjon

Eksem

Produksjon

Dyresår

Barn

19 Likes

Här var det volym mr

Må være trist å sitte på et forum for å bruke så mye tid på å hate på et selskap som du gjør. Bevare meg…

2 Likes

Bare ett lite spørsmål… hvorfor forer dere trollet hele tiden? Bedre å dempe sånne forumdeltagere. Får de ikke oppmerksomhet pleier de å visne hen. Forer du de derimot, gud hjelpe meg hvor de blomstrer.

5 Likes

Spennande å lese på LinkedIn profilen til han som har kommentert innlegget her…

Sjekk ut Dave Hood på LinkedIn. Spennande profil når me veit at det amerikanske forsvaret er med og gir funding til SoftOx.

Er jo sjølvsagt ein longshot og trenger ikkje bety noko som helst, men det er jo spennande at ein rådgiver for det amerikanske forsvaret følgjer med på kva SoftOx publiserer.

5 Likes

Kan du vennligst utdype hva du legger vekt på utifra utsagnet at Softox har «0» å gjøre med covid-19 virus, og/eller andre virus/bakterier/mikroorganismer å gjøre? :joy::rofl:

Når de begynner å rekruttere pasienter til sis fase 2 nå vil nokk det bli veldigt aktuelt, hvordan sykdomsbildet er, hvilken covidvatianter som dominerer:)

Spiller det så stor rolle egentlig? Skal ikke SIS kunne hjelpe mot både virus, bakterier og sopp?

Jepp, 99,999 av alt, som i praksis er 100% så en skulle vel tro det. men spiller vel en rolle hvor stort smittetrykket er:)

1 Like

Ta det rolig. vi venter på mye, men sis er super. effekt ikke bare på oveflaten av aveolene, men i cellelag under… en revolusjon i lungesykdom.
TTT

8 Likes

Troll å troll. Inte mytoman kallar jag det :wink: Allt för många seriösa softox trollare här som har blivit rundlurad av Almås.

Som du i så tilfelle ikke har vært i nærheten av å belyse.

Vi går alle opp i stram givakt, og gir en stor honnør til investmidt.
Din deltagelse i aksjen bør være et stort forbilde for alle her. Spesielt mtp betongdekket som er lagt.
Legger meg på kjøp igjen med jeg har tilgjengelig,.
Alt er med å dra lasset.

1 Like