Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Meget bra, hvor ble det av moroklumpen som hevdet at selskapet aldri svarte ?

Nå kan vi børste støvet av denne :

5 Likes

Jeg har ikke fått med meg godkjenning av SIS, etikkdelen. Stemmer dette, og har selskapet selv adressert saken? Noen som vet status her?

Del det gjerne her:)

1 Like

Er Dyrehelseproduktene som de tester på nå både sårskyll (SWIS) og mot biofilm (SBE)?

Deler du bare med noen få utvalgte?

Var vel en magefølelse og det vil kanskje være naturlig å komme med noe snart i forbindelse med Arendalsuka.

Usikker på om det er noe ny info her men siden er iallefall oppdatert i dag:

https://program.arendalsuka.no/event/user-view/15577

Edit: streames på soft-ox.com, det hadde jeg ikke fått med meg :ok_hand:t2:

Skal det bulles før ny emisjon tro?

Tja, kanskje det. Eller er det faktisk slik at selskapet har en flow av gode nyheter å komme med utover, inkludert noe som innebærer økonomisk fordelaktig… Tenk litt på det.

1 Like

«Moroklumpen» er her fortsatt, så akkurat dét trenger du ikke å bekymre deg for. Hva gjelder at selskapet svarer er det fint og flott, men skulle heller sett at de gjorde denne infoen tilgjengelig som børsmelding i stedet for email til én investor.

Ellers er det positivt at de er i gang!:+1:

1 Like

Det er meldt ved to anledninger tidligere at det ville starte opp vår/ Q2. Men som kurspleie burde de kanskje ha meldt oppstart men vi burde holde oss oppdattert med å lese rapportene å huske hva som står i dem selv også.

1 Like

Tenker egentlig at det ikke er rart at selskapet ikke evner å være på ballen absolutt hele tiden. Man kan bare tenke seg hvor mye ekstra tid som har gått med på å adressere utfordringer relatert til EU-godkjenning, HINAS og SIS.

Men ja, ideelt sett burde det ha vært mer fokus på dyrehelsestudiet iom at inntektspotensialet er betydelig.

De har ikke uoverkommelig mange studier å holde orden på så en liten melding når en av de starter kunne de vel greit ha klart uten at det hadde kostet dem stor mer enn det gjør å svare på slike spørsmål fra aksjonærer. :slight_smile:
Synes de burde vært konsekvente og meldt hver oppstart, når alle pasienter/dyr er innrullert og når den er fullført. 3 meldinger pr. studie er ikke veldig tidskrevende for de. Så vil man jo selvsagt få litt ved hver kvartalsrapport i tillegg.

5 Likes

Krafer: Støttes 100%!

Ingen tvil om at de burde. Dette er et selskap som første halvår i fjor viste alle tegn på å være ferske på børsen. Mye har bedret seg. Så kan man bare spekulere i hvorfor akkurat dyrehelse har gått nærmest helt under radaren. Tipper at det er arbeidspress. Viktigste er uansett at studien er påbegynt.

Vi må ikke glemme peppern Softox fikk i tidlig stadie med «hausemeldinger», at de er langt mer restrektive i meldinger nå er forståelig for å unngå den samme negative omtalen. Selv om vinklingen i artikkelen kan diskuteres er riktig eller ikke.

1 Like

Er virkelig første “doserte” dyr en børsmelding verdig?

Flott at de er i gang, men hadde ikke forventet melding på det altså.

Et par andre innlegg, denne gangen fra Hegnar online, som redegjør for noen interessante momenter vdr effectVet:


8 Likes

Ja jeg mener det. Dette representerer for meg at gjennomføringen av studiet har startet og det mener jeg er av interesse for markedet.

3 Likes

Det er vel mer krevende få innrullere pasienter til forsøk enn dyr, kan det være grunnen?