Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Manko på testresultater fra en 6 måneder gammel batch vil åpenbart ikke gjøre seg gjeldende hverken for SWIS, SBE eller SIS. Stoler på SINTEF any day. Som sagt; det finnes ingen rød tråd.

Men at uflakskvoten bør være oppbrukt for lang lang tid fremover er helt soleklart. Stang ut er ikke kun uflaks når det skjer om og om igjen. Selv om selskapet åpenbart ikke kan lastes for ytre hendelser.

3 Likes

Kostbart med slike feil, tviler de gjentar den.

Hei. Et lite innspill på angående dyrehelse. Jeg har en relasjon til en som har hest. Denne hesten har hatt store problemer med sår etter å ha skjært opp hovbyller. Det går på sjette uken uten at disse sårene har grodd, hvorpå det har kommet ut masse verk (ikke akkurat medisinsk uttrykk) inntil nå nylig. Hesten har gått på smertestillende i lang tid på grunn av dette. Jeg anbefalte personen å prøve med litt Antivir (utløpsdato i Juni), da jeg har jo lest om flere diverse steder som har prøvd det på litt av hvert. Så, hvorfor ikke prøve, når ingenting annet har hjulpet. Første gang det ble påført var på fredag, og det er nå stor forbedring hos hesten i form av at det har grodd mye og det kommer veldig lite væske ut av såret. Dette er jo selvfølgelig ikke noe vitenskapelig bevis for at det er Antivir som er årsaken til den store forbedringen, men det var i hvert fall etter at det ble påført at helningsprosessen satt fart, og den får nå veldig lite smertestillende. Det kan jo også være at det rett og slett hadde gått lang nok tid til at sårene naturlig begynte å hele seg selv. Ville bare dele dette, så får folk velge hva dem vil tro fra en tilfeldig anonym på et forum.

22 Likes

Ikke helt irrelevant for SBE heller. Tross alt. Setter pris på innspillet :+1: Kan bli en game-changer i disse antibiotikaresistenstider om lykken står oss bi.

3 Likes

Angående SWIS så kan både CE-merking og FDA-godkjenning komme ila høsten.
Med ukentlige møter med forsvaret i USA er de sikkert grundig informert om de overlegne testdata fra SWIS. Jeg ser heller ikke bort fra det kan komme nyhetsmeldinger innen 6 måneder som kan mangedoble markedsverdien innen kort tid, det har forøvrig skjedd før men denne gang tror jeg det blir av varig karakter og ikke opphausa hype.

6 Likes

Bruker selv ikke lenger SoftOx / SafeDes hjemme for å desinfisere men når jeg har et eller annet «vondt» eller betent. På alle i familien - svigermor fikk også med seg en flaske etter i sommer for hu følte det ga effekt på kort tid. Blitt den nye «jod’en» her i hus - bruker det på nesten alt - det kan liksom ikke bli verre heller :innocent::sunglasses:

1 Like

image

1 Like

Fåru lagt stream-linken her inne? <3

1 Like

Kan vel kanskje komme litt artikler og publisitet i etterkant også

Da er feeden oppe, venter bare på at de skal sette i gang…

1 Like

SoftOx er ikke nevnt med et ord enda… Fullt av ukjente politikere og bedrevitere som står å diskuterer fremtidige pandemier… Selv ikke FFI eller Bjarnsholt har nevnt selskapet.

Det så vel aldri ut i henhold til programmet som at dette skulle være en arena for Softox. Tror det heller det gir Softox større nettverk og at det er gevinsten her. Bjarnsholt sa forøvrig at han jobber med Softox. Men jeg hadde tenkt de kunne blitt nevnt litt mer.

1 Like

Større nettverk og ditto mer tyngde og troverdighet. Vi tar det vi får :+1:

Er det over?

Har logoen i bakgrunnen iallefall :smiley:

At beredskap havner på agendaen er positivt for Softox. De produserer et produkt i Norge og det vil det bli fokus på fremover. Man ser jo hva som skjer når man er avhengig av utenlandske fabrikker og leverandører.

6 Likes

Det har blitt lagt opp et par baller hvor Soft-OX kunne kommet med et par solide smasher nå, men det virker som at det bare blir plakaten i bakgrunnen som er dagens markedsføring…

1 Like

De har jo ingen i panelet.

Han fra FFI var nesten inne på Soft-OX og private samarbeid med hygiene, sårbehandling og biologiske trusler, men mistet tungen halvveis…

2 Likes