Hei. Et lite innspill på angående dyrehelse. Jeg har en relasjon til en som har hest. Denne hesten har hatt store problemer med sår etter å ha skjært opp hovbyller. Det går på sjette uken uten at disse sårene har grodd, hvorpå det har kommet ut masse verk (ikke akkurat medisinsk uttrykk) inntil nå nylig. Hesten har gått på smertestillende i lang tid på grunn av dette. Jeg anbefalte personen å prøve med litt Antivir (utløpsdato i Juni), da jeg har jo lest om flere diverse steder som har prøvd det på litt av hvert. Så, hvorfor ikke prøve, når ingenting annet har hjulpet. Første gang det ble påført var på fredag, og det er nå stor forbedring hos hesten i form av at det har grodd mye og det kommer veldig lite væske ut av såret. Dette er jo selvfølgelig ikke noe vitenskapelig bevis for at det er Antivir som er årsaken til den store forbedringen, men det var i hvert fall etter at det ble påført at helningsprosessen satt fart, og den får nå veldig lite smertestillende. Det kan jo også være at det rett og slett hadde gått lang nok tid til at sårene naturlig begynte å hele seg selv. Ville bare dele dette, så får folk velge hva dem vil tro fra en tilfeldig anonym på et forum.