Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

lansere nye SoftOx prukter.

17 Likes

Ikke småpenger det er snakk om de kan få tilgang til gjennom Fsi og EDF.

The EDF provides €8 billion in co-financing over 2021-2027 for defence research and development in all operational and technological domains (land, sea, air, space, cyber, information, energy, materials, CBRN, etc.).

1 Like

Målområder
“Fra oppbevaring i 3-25°C, til å tåle temperaturer fra -40°C til +40°C”

Jeg husker en stund tilbake var det noe diskusjon om SafeDes fryser i bilen om vinteren. I følge denne brosjyren vil produktene deres ikke ha dette problemet.
Kjekt å se :smiley:

5 Likes

Antar dette kan være produktet som ble nevnt i pulverform og lang lagring, kan enkelt brukes for å rense sår og rense vann. Noen pakker med dette stoffet i førstehjelpspakken ville vært gull…

1 Like

Vannrens må vel ha uendelige muligheter utenfor militæret og.
Blir spennende å høre mer om dette og hvor langt de har kommet i forskningen i de ulike egenskapene. Virket nesten som det var et ferdig utviklet produkt som tålte -40 til +40c

1 Like

Jeg handlet antivir over nett i vinter. dem lå i postkassen i en dag når kulda var mellom -10 til -16 Ingen tegn til at den var fryst. :slight_smile:

2 Likes

Man kan, kanskje med rette, føle at det er evig bortkastet å forbli aksjonær i et selskap som kursmessig kun går bakover mens børsen forøvrig galopperer til stadig nye rekorder. For min del føles det mer som å være i starten av en reise. Som kanskje har hatt en brokete og nølende første del, men som har et så stort potensial at det mest handler om å tålmodig bli sittende i påvente av å få bakoversveis.

De bredspektrede mulighetene gjør caset helt unikt etter mitt skjønn. Ikke minst sett i lys av de positive tonene fra objektive FFI, resultatene fra SWIS-2 og det faktum at inhalatoren er bevist å være noe mer enn kun en våt drøm.

7 Likes

Har hatt AntiVir i bilen for daglig bruk hele forrige vinter, den fryser. Skal ikke mange minusgradene til før den er isklump

Dette er noe som samarbeidet med FFI skal se på

1 Like

Jeg hadde samme erfaring med at den frøs i bilen. Vet ikke om det i tilfelle kan skade egenskapene?

1 Like

Det ble bekreftet, en eller annen gang i vinter, at produktet har samme effekt når det tiner igjen.

1 Like

Rense vann? Hva mener du her og har du ein link?

Hvordan skal det fungere i pulverform og må ein blande det ut med eks vann før bruk?

Se innlegget til h3nk1 på bildet litt lengre opp

Forskjell på norsk og engelsk.
Norsk har vann men ikkje på den engelske versjon. Så er vann rett eller feil?

image
image

Overskrifta er Water purification i alle fall…

1 Like

Det er jo en ren oversettelse - de måtte sløyfe et ord for å få plass til alt på to linjer, så da beholdt de “WATER” som altså er overskriften/produktdimensjonen/fasit.

1 Like

ser for meg det er vanrens i form av en tablett, som er ganske vanligt . dersom denne fungerer bedre en andre slike på markedet vil jeg tro dette er ganske stort. Da bær den ta knekken på mikro organismer også i såfall.

5 Likes

Takker @Mrodseth.
Da har eg lært noe nytt i dag og. Var ikkje klar over at det fantes slike tabletter.

Har tro på Softox produktene i dette segmentet også, får svar fra Hallingdal om det er ufarlig damp så tenker jeg det blir ett godt alternativ mot andre produktene som blir brukt i denne sammenhengen.

3 Likes

Ser ut til at sjukepleiarstreiken kan gå mot slutten i Danmark:

5 Likes

Når er neste Q-presentasjon?