Ang. lukten så er det slik at klor lukten blir merkbar / sterkere når Safedes reagerer med noe. Det kan tenkes at det i bruk kommer noe forurensing inn i beholderen og at det dermed blir aroma forskjeller.
Dette med at de lukter penger kan jeg faktisk bekrefte. starter med en sædlukt, og nå lukter det mynter
Kan man forvente info om salg i nær fremtid?
Har jo vært en stund siden det skjedde noe her ja. Vekter derfor selv opp nå.
Uansett ingen grunn til å tro at det er snakk om salg i en skala som får kursen til å galoppere. Softox hva inntjening på kort sikt angår er bare å glemme. Kan nok løfte seg på forventninger når EU-godkjenningen går i boks, man det skjer trolig først mot slutten av året.
Ja enig i det, jeg har enda ikke sett så mye som en flaske softox noe som helst sted, hverken kontor, butikk, skole eller treningsstudio, så ingen grunn til å tro det har skjedd noe gjennombrudd av betydning.
Vet ikke om disse har vært del før, men Elesco AS (https://elesco-as.no) har Antivir helt sentralt øverst på hjemmesiden. De er distributør til flere hotell/hotellkjeder.
I tillegg finner jeg Antivir her:
Med siste tids økning i smitte kan man kanskje regne med økt salg av alkoholfrie produkter. Pris på 99,- for 250 ml er kanskje ikke avskrekkende?
Jeg kan legge til at jeg har testet både Antivir og “testversjonen” antibac powered by safedes, og det er ingen tvil om at det er markant bedre/mindre markant lukt i Antivir. Min mening som enkel forbruker.
Helt enig med tanke på lukten. Ble meget positiv overraska når jeg prøvde Antivir etter å ha brukt Safedes i en lenger periode. Dette blir bra på sikt!
Takk for rapport om forbedret lukt. Jeg kjente selv at jeg vegret meg for å bruke SafeDes før jeg skulle spise. Har bestilt Antivir for å teste selv.
Jeg har også brukt begge typene. Min erfaring er at lukten er nøyaktig den samme. Det ville ellers vært rart om de plutselig skulle forandre på innholdet i et testet og godkjent produkt.
Jeg skjønner at det i teorien skal være slik. Men personlig merker jeg forskjell på lukten. Antivir har en mildere lukt og lukter ikke så mye eddik. Det er min erfaring.
Da opplever vi nok dette forskjellig.
Personlig tror jeg forklaringen kan være at man venner seg til lukten etter en tid.
Blir mye lukt spam her nå. Men! Har du prøvd å ta Safedes i den ene hånda og Antivir i den andre? Det har jeg gjort og merker en betydelig forskjell. Mine siste ord om lukt for nå
Synes ikke det er spam å snakke om lukt. Dersom vi opplever at den varierer mellom ulike flasker så er det jo en indikasjon på at produksjonslinjene ikke er helt konsistente. Kan være oppstartsjusteringer som flere har foreslått. Relevant å følge med på.
https://newsweb.oslobors.no/message/511099
Oslo 12. august 2020
SoftOx Solutions har mottatt gode resultater fra en 28-dagers toleranse og
toksisitet GLP-undersøkelse utført på minigriser, som er den valgte dyremodell
for toksikologiske undersøkelser i skadet hud for legemiddelutprøving og som
også er anbefalt av regulerende myndigheter. Produkt-kandidatene ble
administrert ved direkte påføring på kirurgisk induserte full dybde sår da dette
er den tiltenkte administrasjonsveien hos mennesker med infiserte, kroniske sår.
Studien ble utført ved European Research Biology Center (ERBC) i Pomeza, Italia.
Selv ved de høyeste konsentrasjonene ble det ikke observert uheldige lokale
eller systemiske effekter av testløsningene. Det kan derfor konkluderes med at
alle de tre produktkandidatene fra SoftOx er godt tolerert både systemisk og
lokalt, og kan derfor anses som trygge.
«Dette er en viktig milepæl for oss, da disse resultatene er enda bedre enn
forventet. Vi har hatt som mål å finne den maksimale tolererte dosen», sier
Glenn Gundersen, medisinsk direktør i SoftOx Solutions. «Vi vet nå at våre
produkter for fjerning av infeksjoner i sår, som tidligere har vist sterke
antimikrobielle resultater i laboratorieeksperimenter, er trygge. Med disse
spennende resultatene kan vi nå forberede oss på vår første kliniske studie på
mennesker for å behandle infiserte sår. Disse produktene vil kunne dekke et
stort medisinsk behov for behandling av infeksjoner i kroniske sår også der hvor
man står overfor antibiotika-resistente bakterier i sår hos både dyr og
mennesker», sier Gundersen.
Satt med fingeren på knappen for å legge inn en salgsordre og gå offline for kvelden… Tidspunkt på disse newsreleasene altså
MEN når det er sagt så er jo dette stålbull nyheter og mine smånervøse amatørinvestor-nerver har herdet.
Kursen er presset veldig langt ned. Var jo i 70 etter forrige melding.
Pussig egentlig ettersom COVID fokuset har økt i det siste.
Tror på kjemperekyl på denne nyheten.
Håper og tror på det byks oppover i morgen
Må vel sies at denne meldingen er meget bull og reduserer risikoen betraktelig med tanke på usikkerheten om dette produktet faktisk når markedet…