Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

https://www.aftenbladet.no/okonomi/i/1n16OW/kjemper-om-a-bli-sommerens-dyreste-hytte (Paywall)

– Jeg gleder meg

Geir Hermod Almås (56), som er bosatt i Oslo, har kjøpt fritidseiendommen på Ullerøya utafor Lillesand til 21 millioner kroner. Almås er daglig leder i Softox Solutions as, som arbeider med forskning og utviklingsarbeid innenfor bioteknologifeltet.

Det er en ordknapp, men fornøyd kjøper som uttaler seg til Fædrelandsvennen

– Jeg gleder meg til å tilbringe mange år ved Brekkestø, forteller Almås.

1 Like

Det er dype lommer på denne gjengen! Klart, lån er jo omtrent gratis, og det blir ikke plass til flere nye hytter i blindleia med det første.

https://newsweb.oslobors.no/message/510197

DANISH MEDICINES AGENCY APPROVES NEW CLINICAL STUDY FOR SOFTOX MEDICAL DEVICE (SWIS)
The Danish Medicines Agency (DMA) has authorised the clinical investigation «SWIS-02» in accordance with the executive order on medical devices. The study is a confirmatory clinical investigation to document safety and performance og SoftOx Wound Irrigation Solution (SWIS) compared to Normal Saline (NS) in a human wound model.

This rapid approval by DMA is a major milestone for SoftOx and demonstrates the completeness and quality of our documentation and proposed investigational design, says Glenn Gundersen, Medical Director in SoftOx.

The clinical investigation, which is the final study for the SWIS medical device, may be initiated as soon as permission has also been granted by the relevant Scientific Ethical Committee.

15 Likes

Godt å få dagens melding fra Softox som en liten boost på caset jeg har hatt som base i min posisjon hele tiden.

Jeg finner ingen røde flagg i det vitenskaplige arbeidet til selskapet overhodet, virker skikkelig robust.

Chartet ble betraktelig bedre med dagens lille opptur.

Det kommer til å ta tid for Softox å fri seg bra begrepet Coronavinner dog.

12 Likes

Ja, morro å se hvor potent denne er! Dette kommer til å TA AV utover høst og vinter. Det har vært en overraskende, men fantastisk mulighet å få handlet såpass billig i sommer :money_mouth_face:

1 Like

Kan vel se ut som antivir begynner å spre seg rundt sakte men sikkert. Blir spennende framover tror jeg :slight_smile:

8 Likes

Softox var ikke egentlig ment å være en Covid-aksje, megatrenden de retter seg mot er antibiotikaresistens:

8 Likes

Deilig å få disse i hus. Greit å vite at de kan bestilles og leveres også :slight_smile:

5 Likes

Hvordan lukter den?

Lukter penger :wink:

1 Like

Bestilte noen flasker som ligger klar på postkontoret til meg idag. De skal bruker i bryllupet våres om en uke, så får vi se hva konsensus er blandt de som ikke er biased :raising_hand_man::sweat_smile:

2 Likes

Syntes den lukta bedre enn antibac Safedes. Har de gjort noe med lukten? Ble positiv overraska når jeg prøvde Antivir

1 Like

Neida. Har fått noen produkter i det siste hvor det altså lukter så jævelig at jeg ønsker å vaske det av meg med engang. Greit nok at det fungerer, men man skal kunne leve med det også.

Greit å vite at dette ikke gjelder Antivir :grin:

1 Like

Var et produkt de hadde på min lokale matbutikk nå en stund som var helt på trynet.

Har fremdeles ikke sett Softox in the wild.

1 Like

Lukter primært klor, sekundert eddik.

Svak eddik lukt sitter igjen i fingrene DERSOM man faktisk velger å gå sniffe på fingrene sine.
Om denne eddiken sitter igjen på fingrene og således har en preventiv effekt vet jeg ikke, men det hadde ikke vært så dummen hvis så er tilfelle.

Barna sier det lukter badebasseng, kvinnfolket sier det lukter sæd. Ser ikke problemet med noen av delene :smiley:

3 Likes

Delte meninger altså :beers:

Er det antibac Safedes eller Antivir softox du har prøvd? Må si jeg ikke var kjempe fan av antibac safedes, men Antivir hadde en mye mildere eddik lukt syntes jeg og det var veldig positivt

Selskapet selv har uttalt at det ikke er uproblematisk å skulle foreta forandringer hva lukt angår da det kan få uheldige følgeeffekter. Tviler mao på at det er noen faktisk forskjell på produktene utover navnet.

Da er vel lukta i min flaske manipulert isåfall. Er en vesentlig forskjell på lukten fra Safedes til Antivir. Hørte på presentasjonen at dem svarte at det ikke gikk. Men spiller ingen rolle, er fornøyd med Antivir flaska👍

Bildebevis:

1 Like

ja, har prøvd begge to og deler din oppfatning om at Antivir er mildere i lukten.

Denne “Antibacbrand”- produksjonen var en testbatch de kjørte for første gang. Det er etter min forståelse denne batchen som har denne litt mer utpregede lukten.

Vil tro bitte små endringer i batchene de produserer kan gi store utslag på lukt?
kan være 2 forskjellige produksjonssteder?

For meg er dette med lukt intet annet enn bare baiss, snakk om å misforstå. Folk må gjerne kjøpe tyktflytende , blomsterluktende aloevera antibac som overhode ikke når alle små porer og sprekker i hendene. Jeg vil ikke anbefale det. Falsk trygghet.

3 Likes