Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Alle aksjene han kommenterer er kraftig underpriset…

1 Like

Softox er en vekstaksje med etablerte produkter, produksjon og også klare leveranselinjer.
Den skal ikke prises på Q2 x X…

Vet ikke hvorfor det er så overraskende at noen som investerer først og fremst er interessert i aksjer som er underpriset. Er ikke veldig begeistret for shorting selv, så jeg ser etter cases som jeg mener bør være priset høyere.

Softox er, akkurat nå, ett av dem.

Men du har ikke et regnestykke?

Bryt sammen og tilstå, hvem var det?

3 Likes

Jeg har mange regnestykker, men kommer ikke til å dele modeller her :slight_smile:
Folk får regne selv. en Mcap på drøye 450 MNOK er veldig lavt for det de har oppnådd spør du meg.
Synd ikke ledelsen har fått en bedre start på børseventyret.

1 Like

Er trønder, men ikke involvert denne gangen…

1 Like

Ville ikke tatt i dette papiret når enn ser det tekniske bilde her, her ligger det ett stor antall aksjonærer med tildels store tap.

3 Likes

Vedr mverdi.
Inte så mye har forendrets. Vi har en produkt i salg (SafeDes) samt en produksjonskapasitet som er giret opp. Alla godkjenninger på plass og Ett par väletablerade forhandlere på forskjellige områder, som har offentliga avtaler. En indikasjon på att de kom en større ordre i slutten på juni. Fakta på att der skjer ny offentlig opphandling i høst.

Noen som vet salgspriser på de forskjellige størrelsene?

Vi vet att aksjekursen har hausets opp av SafeDes og Corona.

Vi har sårbehandlingprodukt for djur och for människor, som ett komplement til antibiotika. Mest sannsynlig på markedet i løper av 2021.
Vi vet att amerikanske myndigeter ved godkjenning betaler ur 2m USD hvilket kan ta sårbehandling til markedet hurtigere (men att de undersøkes, bekrefter att amerikanske myndigheter finner produktet intressant).
Vi vet att potentialen ihht uttalelse fra CEO for sårbehandlingsproduktet er omkring 20 miljarder NOK.

Vi vet att KBH universitet forsker på inhaleringsversjon av sårbehandlingsproduktet.

Vi vet att ledelsen har gjort stora feil og att de kraftige oppgangen og fallet til stor del beror på kommunikasjon.

Tycker kurs 50-60 verker innenfor sett till faktisk salg og potential på SafeDes salg lokalt på Norge marked. det er mulig de ligger 55-65 hvis ledelsen hade ordnat kommunikasjon bedre).

Spørsmål er SoftOX pt er priset med potensielle inntekter fra Sårbehandlingssalg, eller om markedet forsatt ser softox som handdesinfeksjon.
Det får vi antageligvis en god innblikk på, om det kommer en godkjennelse fra amerikanske myndigheter på 2M USD for videreutvikling.
Ett annet spørsmål er om kursen virkelig reflekterer ett salg av alkoholfri hånddesinfeksjon på nordisk marked eller om de primært er norsk? Med en partner som Kiilto clean har man distribusjon ferdig.

Men ja, blir «allt» virkelighet, Salget på SafeDes øker, Sårbehandlingsprodukt ut på markedet osv, ja då er SoftOX gravt underpriset på 55 kr ved salg for 20+ miljarder.

Noen som kan mer om denne sårbehandling og fortelle lite?

Normalt liker jag ikke biotek aksjer. Det er veldig mye jada jada å godkjenninger, patenter etc. Ikke noe håndfast.
SoftOx tilltaler meg på den måten att de har all infrastruktur og godkjenninger ferdig, produkter i salg eller kommer i salg samt en noe diversifisert produktportefølje.
Noe mer håndfast en mange Andre biotek och «Corona» aksjer.

6 Likes

Fra facebookgruppen, produktet begynner å bli mer tilgjengelig.

6 Likes

Får inderlig håpe det begynner å selge. Smått utrolig at SafeDes fra antibac selger 250 ml for 249 kroner, mens Antivir selger for 99. 99 kroner for 250 ml må vel sies å være en pris som folk er villige til å betale? Er velt helt på linje med vanlig alkoholbasert antibac?

Enig i det, og det tenker jeg underbygger dette Almås snakket om at det var gode marginer for begge sider. Her selger sikkert Softox produktet til roughly samme pris til begge aktører, men Antibac tar seg meget godt betalt. Ikke så rart med tilbud/etterspørsel etter antibac-produkter kanskje, men allikevel.

Har vært i kontakt med et par bekjente innenfor fysioterapi og treningssenter, og med den prisen der er det høyaktuelt sier de, så det er lovende signaler.

1 Like

Edit:

Det er ikke meg, det er fra hjemmesiden til virushjelpen. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Skal du spraymale huset?

1 Like

https://www.namdalsavisa.no/artikkel/2020/07/15/Korona-stopp-kunne-blitt-kroken-på-døra-–-Vi-har-jobbet-knallhardt-22301466.ece

Vi har fått tak i førti liter med noe som heter SoftOx . Det er heldigvis et hånddesinfeksjonsmiddel uten sprit, humrer Totsås.

Det er solgt minst 40 liter i hvert fall.

10 Likes

Heh, jaja. All PR er god PR :sweat_smile:

K. Almås kjøpt 25000 aksjer iht siste liste

5 Likes

Deilig :drooling_face:

J G Invest AS plats 38

Nå er det ikke sånn at de nødvendigvis har kjøpt 25.000 aksjer nå.

Kan ha vært så lite som ca 7000 aksjer som var nødvendig for å komme inn på topp 50.

Edit:

1 Like