Tror fortsatt det er en god ide å plukke opp disse på dette nivået…
Oversolgt så det holder…
Er det en komplisert prosess eller dreier det seg bare om blandingsforhold? Skulle gjerne visst mer om produktet og hvor «patentert» det i realiteten er?
Patent er vel veldig binært? Enten er det patentert eller ikke. Skjønner ikke helt spørsmålet…
Tror han mente at man kan forfalske produktet ved å tilsettw litt mere eller mindere eddiksyre. Det tror jeg ikke er mulig. Det er ikke blandingsforholdet som avgjør patentet men blandingen?
Akkurat så patentert er det:
https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2017203364&tab=PCTDESCRIPTION
Fill på 49,4 og på 52 i dag-sweet!
Remdesivir skal også prøve inhalasjon:
Trump får rett! INHALE IT! Hahahaha
Men seriøst, bull som f… da!
Inhalation Sciences Sweden AB
Kan vel assistere?
Gilead Science (Remdesivir) og SoftOX solutions sitter i samme båt?
Børsverdi Gilead 891 miljarder mot SoftOX 400 miljoner
Spørsmål om SoftOX blir kjøpt opp hvis de virker…
Kuriøst kanskje, men jeg ser ikke helt at dette er så veldig relevant for SoftOx. Det er tross alt en drøss med medisiner som administreres på denne måten allerede.
Var mest en liten observasjon.
Ble ferdig lastet på fredag. Så nå kan stigningen begynne igjen, perfekt!
Tror fort 60 blir nye 50. Og det må vel sies å være på sin plass. Virker som folk har gitt opp håpet helt om markedsandeler etter Geir Almås sin presentasjon, inkludert meg selv. Hvis det blir litt volum med avtalen med Scandza og Milas som ble inngått sent i Q2 kan vi forhåpentligvis få en positiv overraskelse på Q3. Kursen vil nok stige fremover ettersom høsten ikke er langt unna…
Enig, på det volumet er det vanskelig å lese så mye.
Mener dog aksjen er kraftig underpriset basert på avtaler og fremgang, synd ledelsen er såpass lite profesjonelle på kommunikasjon.
småsparere misforstår og selger. De proffe er lite villig til å kommitere for mye kapital før de ser at ledelsen leverer på et annet nivå. Regner med vi stabilisterer oss på ca 57-65 neste mnd til vi ser nye triggere. Dog burde vi trolig vært 15-20 kroner høyere enn det om ledelsen hadde fått litt mediatrening
Hvordan klarer du å regne deg frem til at den er kraftig underpriset?
Peak sales etter ett kvartal da eller?
Det kalles biotekmatte