Tipper vi ser en godkjennelse for EU salg snart også.
Forsåvidt spennende teknisk også, brytes motstanden her rundt 73, som også gir brudd på MA100, er det kort vei til neste motstand rundt 96.
RSI er selvfølgelig noe høy etter dagens reaksjon , men STO har greit å gå på før den gløder
Er nok ikke veldig langt unna nei.
Det blir nok ikke siste dagen med lignende kursbevegelser som vi har sett i dag!
Smågreit volum tipper vi ender dagen med en omsetning av hele 10% av aksjene i selskapet.
Har bikket 7% nå, tipper den neste timen nå blir passe heftig.
Hehe, der smalt det gett. Bare å sitte på henda nå!
50% opp på en dag. Reprisingen har startet.
Fantastisk avslutning på en knallbra uke for min del!!
Pokker , eg solgte eg, angrer som fy, får håpe det går litt ned igjen
Altså, har dere sett hvor utrolig fin hjemmeside softox har fått seg?
Ser helt strålende ut.
600mill i mcap (kurs 77,-) høres da lite ut om de får folk til å slutte å dø av COVID?
Har blitt nevnt et par ganger litt oppi her, oser ikke akkurat Merkur av denne nei
Snakk om at det kan bli internasjonale presseoppslag her de neste ukene. Denne er fortsatt billig!
Krøp til korset og kjøpte tilbake litt, får fylle mer om der kommer dip.
Når kommer emisen og hva settes den på?
Emi?
De kjører det via salg av Antivir
Fasit endte på 10,57%, RÅTT!
Vi bør vel kanskje sette en fot i bakken. Det er vel først når effekten viser seg på mennesker at potensialet virkelig kan utløses?
Swoooooop
Er vel det man gjør når man tar sats.
Så får man se om det går veldig høyt, og og om det går like fort ned igjen eller ikke
Gratulerer med dagen! Fantastisk nyhet og en meget hyggelig reaksjon av markedsaktørene. Selv har jeg vært ute siden vi fikk den skuffende Q2 presentasjonen. Men det er mitt problem. Ønsker dere alle lykke til videre! Sitt på aksjene for etter dagens nyhet kan denne gå meeeget høyt! Alltid hyggelig å sitte i vinnere.
For et potensiale dette selskapet har. EU godkjenning kan man vel bare regne med går igjennom med tanke på alt det positive som er meldt rundt Antivir. Kan da ikke være lenge igjen til dette nå. Gleder meg til å høre status rundt sårproduktene ved presentasjonen. Hva kan dette selskapet være verdt innen 3-5 år? Det å spå dette er som å putte fingern i munn og peke i været, men dette må Jo være en mangedoblingskandidat.