Får håpe du får rett. Vi har stadig falt tilbake på relativt gode nyheter. Kanskje det blir et skifte nå.
Trump can you contact Soft-Ox? We may have your solution
Er langsiktig i Soft selv, typ minst 3-5 år, mulig lengre.
Har benyttet den rolige perioden fra juli til nå til å akkumulere rundt lav 50.
Den oppdaterte nettsiden hinter litt om hva som er i vente her, virkelig MANGE hakk opp fra den gamle, og etter min mening minst på høyde med bl.a. sidene til AZ, Pfizer og andre BP.
Gleder meg virkelig til fortsettelsen her, utrolig spennende!
Tipper vi ser en godkjennelse for EU salg snart også.
Forsåvidt spennende teknisk også, brytes motstanden her rundt 73, som også gir brudd på MA100, er det kort vei til neste motstand rundt 96.
RSI er selvfølgelig noe høy etter dagens reaksjon , men STO har greit å gå på før den gløder
Er nok ikke veldig langt unna nei.
Det blir nok ikke siste dagen med lignende kursbevegelser som vi har sett i dag!
Smågreit volum tipper vi ender dagen med en omsetning av hele 10% av aksjene i selskapet.
Har bikket 7% nå, tipper den neste timen nå blir passe heftig.
Hehe, der smalt det gett. Bare å sitte på henda nå!
50% opp på en dag. Reprisingen har startet.
Fantastisk avslutning på en knallbra uke for min del!!
Pokker , eg solgte eg, angrer som fy, får håpe det går litt ned igjen
Altså, har dere sett hvor utrolig fin hjemmeside softox har fått seg?
Ser helt strålende ut.
600mill i mcap (kurs 77,-) høres da lite ut om de får folk til å slutte å dø av COVID?
Har blitt nevnt et par ganger litt oppi her, oser ikke akkurat Merkur av denne nei
Snakk om at det kan bli internasjonale presseoppslag her de neste ukene. Denne er fortsatt billig!
Krøp til korset og kjøpte tilbake litt, får fylle mer om der kommer dip.
Når kommer emisen og hva settes den på?
Emi?
De kjører det via salg av Antivir
Fasit endte på 10,57%, RÅTT!
Vi bør vel kanskje sette en fot i bakken. Det er vel først når effekten viser seg på mennesker at potensialet virkelig kan utløses?
Swoooooop
Er vel det man gjør når man tar sats.
Så får man se om det går veldig høyt, og og om det går like fort ned igjen eller ikke