Gratulerer med dagen! Fantastisk nyhet og en meget hyggelig reaksjon av markedsaktørene. Selv har jeg vært ute siden vi fikk den skuffende Q2 presentasjonen. Men det er mitt problem. Ønsker dere alle lykke til videre! Sitt på aksjene for etter dagens nyhet kan denne gå meeeget høyt! Alltid hyggelig å sitte i vinnere.
For et potensiale dette selskapet har. EU godkjenning kan man vel bare regne med går igjennom med tanke på alt det positive som er meldt rundt Antivir. Kan da ikke være lenge igjen til dette nå. Gleder meg til å høre status rundt sårproduktene ved presentasjonen. Hva kan dette selskapet være verdt innen 3-5 år? Det å spå dette er som å putte fingern i munn og peke i været, men dette må Jo være en mangedoblingskandidat.
Dette kan vell sies å være en god dag for oss som sitter i SoftOx! Endelig oppe på et nivå vi er “komfortabel” med. Jeg snitte ned mine aksjer til 48,70 for deretter å ikke åpne SoftOx diskusjonen her på 2mnd, for å unngå påvirkning! Ikke for å snakke formuet eller noen på forumet ned, bare for å poengtere det!!! Da jeg ville tro på mine egne vurderinger av selskapet og holde på magefølelsen min uten påvirkning! Åpnet diskusjon i kveld etter en super start på helgen, eventyret har såvidt begynt tror jeg!
“-Studies in animal models are expected to take 6 months.”
de leverer basically på dagen
solid
jeg har ikke no tro på det derre der men det er fint med testing
biofilm og sårrens er jeg med på, ikke puste inn
I mine øyne er det som er mest positivt ikke hva selskapet skriver, men hva primary investigator skriver. Så hvem er det?
https://www.rigshospitalet.dk/english/research/Pages/profiles/thomas-bjarnsholt.aspx
CV finnes på sidene:
Her kan man blant annet se:
Research output: 178 scientific publications (published or In Press) from 2005 to present in peer reviewed international journals and books, and 2 patents and 3 patent applications. 60 of the 178 Scientific publications are based on international collaborations. Web-of-Science publications are currently cited >9000 times, (2017> 1550 times) H-index 47, m-factor 3.6 Google Scholar indexed publications are currently cited >14.500 time, H-index 55, m-factor 4.2
Among 87 researchers on the list of Highly Cited Researchers 2018
Publiseringer:
Kanskje kjent informasjon for dere som følger selskapet tett, men jeg fikk litt mer tiltro til mannens uttalelse etter å ha googlet litt.
Potensialet i denne aksjen er enormt. Det sier litt om hvor høyt den kan fly når den tar 50% på en enkelt god melding. Market cap er hva? 600mill? Etter det jeg har forstått så er det ventet mange flere positive VIPs på kort sikt.
Her er det antakelig bare å flytte litt cash over til Aksjekontoen og bli med.
Tror de 50% den fløy på fredag bare er starten. Bergen bio med sitt medikament mot covid 19 steg over 1 MRD i børsverdi påfallende dag og så seg aldri tilbake. Det SoftOx muligens kommer med her er enda mere banebrytende og aksjen steg med ca 200 millioner i verdi. Vaksinekandidater stiger flere 10-talls milliarder på nyheter som ikke er like gode.
Tror vi går langt over ATH til uka og jeg selger ikke en eneste aksje før jeg vet svaret om det fungerer. Her har vi muligheten til å bli virkelig rik + sårbehandling og desinfeksjon som fort kan forsvare en børsverdi på en milliard per nå kun med potensialet?
Her sitter vi godt folkens. Og vi kan være sjeleglade selskapet er lavt priset fra før. Da kan flere 100% være et faktum innen kort tid.
Virker som vi nå får internasjonal presse med i selskapet.
Maange som har fått dette med seg. Aldri feil med litt internasjonal oppmerksomhet
https://www.time24.news/2020/09/softox-has-received-positive-results-from-testing-on-animals-warns-of-potential-covid-19-breakthrough.html
Må nesten spørre: Det SoftOx viser til i retning COVID er vel ikke i nærheten av det BGBIO gjør?
Uten å ha satt meg for mye inn i hva minigriseksperimentet viser, så er det vel sammenlignbart med hva nesespray gjør med forkjølelse og tett nese, dvs. at det ikke gjør noe med selve sykdommen, men med symptomene?
Vi snakker behandling, ikke lettelse av symptomene slik nesespray mot forkjølelse kan defineres som. Mao; helt på linje med BergenBio bare at bruksområdene og dermed potensialet i favør inhalatoren er mye større.
“«Denne teknologien er unik, den er enkel og usedvanlig effektiv. Jeg er overbevist om at vi står overfor et gjennombrudd i behandlingen av vanskelige infeksjoner. Vi har sett på effekten av SoftOx-løsning i luftveiene og dette kan være løsningen verden venter på, som kan spille en viktig rolle i behandling av pågående og fremtidige epidemier og pandemier» sier Professor i bakteriologi og Primary Investigator Thomas Bjarnsholt* ved Universitetet i København og Rigshospitalet i København.”
Bgb sin greie skal jo fungere systemisk mot covid. Ikke bare i luftveiene.
Skal softox sin det?
Finnes andre preparater i test mot covid som også skal inhalleres.
Hva er unikt med Softoxs medisin?
Kort fortalt tar denne de «piggene» man ser illustrert på viruset. Da mister det evnen til å «bite seg fast» i en celle.
Denne hade jag lagt i ”glemmeboksen” å legat -18% ett tag. Men produktene og produktlinjene er helt enkelt suverene så ville ikke ta noen forlust her.
Tror jag legger tillbake den i ”glemmeboksen” så får vi se var de går. Har svårt å se att vi skall ner på 50-tallet igjen.
Det jag liker med SoftOX er att deres produktlinjer er begriplige. Du trenger ikke en master i biologi for å fatta hva de driver med!
Enkelhet betyder også att salgspotensialet er stort - de beste oppfinnelsene er de enkleste.
Vil anta at noen andre medikamenter også går for å nøytalisere RBD på covid-19.
Om så er ikke det unikt.
På kostnad for medikament og enkel behandling bør jo softox ligge ganske høyt oppe blant konkurrenter.
Hvor enkel er logisikken rundt produksjon transport og oppbevaring av produkt før bruk?
Der bør de vel scåre høyt. Iom innholdet er «husholdningsartikler» satt sammen og patentert. Eller skiller innholdet seg fra sårbehandling og desinfeksjon?
Tror uansett softox er litt sent ute for covid-19.
Fase 1. Ikke gjennomført. Uansett hvor mye fast track og pasienter du får. Tar safety endel tid. Mens andre holder på i fase 2 og 3.
Men til senere bruk virker det lovende.
Innholdet hva ingredienser angår er lik. Konsentrasjonen kan nok variere.
Ingen vaksine vil kunne eliminere covid-19 iløpet av 2021. På global skala blir det antatt at man må vente til 2024 før tilstrekkelig mange er vaksinert. Og det er gitt at vaksinen faktisk gir tilstrekkelig langvarig immunitet. Skal overhodet ikke se bort ifra at Softox rekker å bli en bidragsyter i god tid før pandemien tilhører historiebøkene.
Nice. Samma underleverandører. Og stort sett samme CMC. Sikkert noe produksjonslinjeforksjeller. -> høy bunnlinje.
Ser ikke på vaksiner som konkurrent for Softox her i det hele tatt…