Vaksiner er en konkurrent ved å kunne sette en sluttstrek for pandemien før Softox får lansert inhalatoren som et effektivt virkemiddel i kampen for å minske dødeligheten og for å bedre sykdomsforløpet. Eller mener du at det finnes relativt sett eksakt like forskningsprosjekt som ligger forut for Softox i løypen?
Det er jo tusenvis av selskaper og miljøer som arbeider med forskjellige metoder for å både kurere og vaksinere mot COVID-19, så det der blir liksom å slå inn åpne dører å skrive at SoftOX ikke er unike - på noen annen måte enn at deres forsøk er basert på en unik og patentert plattform, og kanskje, kanskje kan være en del av løsningen.
Vaksiner er i en «klasse for seg selv» Profylaktisk
De vil uansett ikke utrydde. Bare redusere antall som blir definert som syke.
De syke behandles av neste klasse, terapautiske medikamenter (eller terapautiske vaksiner).
Der er softox. Og skal behandle de som blir syke.
Det er 100vis av forskningsprosjekter som ligger forann softox på terapautisk behandling av covid19 og/eller symtomer.
Derfor er jeg redd for at innen softox medikament er godkjent for bruk mot covid-19. Så er et dusin andre ferdig med testene tidligere. De beste av de blir valgt til de forskjellige nivåene av sykdom pasientene får.
Da etableres behandlingstandarer, rutiner innkjøpslinjer, logistikk, erfaring og den værste av dem alle «vaner for legene», for behandling av de forskjellige nivåene.
Så kommer softox innom sykehuset og skal selge noe nytt som sykehuset har 1 eller flere etablerte alternativer for.
Da burde det bevislig være mer enn litt bedre enn alternativene for å bli vurdert.
Så om softresulatene ikke er vesentlig bedre enn da etablerte behandlinger. Blir det lagt i skuffen til en annen passende andledning eller annen indikasjon.
Som investor i et selskap med en mcap på skarve 600 mill er det relativt uvesentlig om behandlingsmetoden faktisk vil bli benyttet mot covid-19 eller om den ender opp i en skuff. Poenget er om de lykkes med å bevise at det fungerer mer enn tilfredsstillende. I et slikt scenario vil kursen gå rett til himmels og fortsette ut i universet. Noe som duger i lange baner for min del.
Og i tillegg kan ingen motsi at potensialet i sårbehandlingen og hånddesinfeksjon er verdt mindre enn en milliard… Her ser jeg kun oppside.
Jeg har aldri kommet med noe utsagn om Softox covid-19 medikament er unikt eller ikke.
Medikamenter som ikke på et vis er unike nok til at de får patent på det, er jo DOA preklinisk. Så jeg tenker det samme som deg i avsnittet ditt.
Jeg spurte i innlegget over hva som lå bak påstanden om at det er unikt.
For det hadde vært ganske interesangt å høre om det faktisk er forventet en unikt god effekt mot covid-19
Det vi vel har å forholde oss til foreløpig, er en kredibel forsker som uttaler at det er “exceptionally efficient”. Det er først om evt. to faser at vi får et objektivt, målbart og sikkert mål på effekt.
Njaa.
Jeg er i softox for at de skal selge desinfeksjon. Revolusjonere sårbehandling av vanskelige sår på menneker og sår på dyr, og redusere antibiotiabruk i begge områder.
Ikke legge virusmedisiner i skuffer
Jeg tror jo at dette produktet etterhvert vil ha gode muligheter til å brukes på vanlig influensa og andre virus/bakterieinfeksjoner som angriper åndedrettssystemet…
Gitt at safety bekreftes og bivirkninger er milde (noe jeg mener at denne testen i minigriser kan gi/har gitt gode svar/derisk på)
Enormt potensiale, spør du meg…
Tar glatt virusmedisiner liggende i en skuff bare det booster kursen betraktelig, selv om det åpenbart føles enda bedre å tjene penger på produkter som er til direkte nytte for menneskeheten.
Er sykt spent på hvor denne går fra mandag og frem mot presentasjonen på onsdag.
Jeg også, men syns enda ikke 600mnok virker høyt for et selskap med sånn et potensial.
Skal jeg tippe så fortsetter stigningen til onsdag, og en minikorreksjon basert på salgstallene. Kan hende de har noe annet spennende å fortelle i rapporten, men tror uansett ikke at omsetningen er noe særlig før HINAS kommer på banen eller de kommer seg ut i Europa. Muligens de har hatt dispensasjon til å selge i Skandinavia så håper jeg tar feil angående salgstall.
Jeg skal uansett sitte rolig og ser for meg masse spennende nyheter og sannsynlige triggere de nærmeste månedene.
Synes det er et veldig ensidig covid fokus her. Hva med alt det andre denne inhalasjons desinfeksjonen kan ta knekken på? Lungebetennelse på grunn av resistente bakterier? Hva med tuberkulose bakterien? Vil middelet kunne ta knekken på denne også? Nye pandemier vil garantert dukke opp. Dersom dette faktisk fungerer er det jo ikke annet en superfantastisk. I et mye større perspektiv enn covid-19.
Ser flere snakker bare om covid19, men Etter det jeg har forstått vil jo denne inhalatoren ikke bare fungere på covid19 men også all type lungebetennelse, halsinfeksjoner av virus/bakterier, det må vel være ganske så revolusjonerende?
Kan jo bare tenke hvilken sprengkraft som vil ligge latent når denne ballen begynner å rulle. Én ting er når inhalatoren eventuelt blir godkjent til bruk på mennesker, men det blir et lengre løp før den tid og for hver positive tilbakemelding vil kursen ta nye byks. 7,8 millioner aksjer totalt sett hvor topp 50 eier 70% og sitter så godt som bom stille. Blir ikke lett å komme seg inn eller øke beholdningen i 2021 uten å stadig flytte kursen nordover når triggerene vil stå i kø.
Virker den inhalatoren vil 50Mrd i mcap bli billig…
Hvis denne inhalatoren viser seg å virke på mennesker, ved å ta knekken på lungebetennelse, virus og infeksjoner med mer, må dette være en revolusjon innen for medisin faget. Da vet ikke jeg hvilken prising av aksjen som blir riktig men flere 1000% prosent fra dagens market cap på skarve 600m må vi anta. Dette blir ekstremt spennende å følge videre. Mest sannsynlig kommer vel noen store til å kjøpe opp selskapet for å sikre seg denne «teknologien» lenge før man eventuelt har ett ferdig produkt.
Greit å notere seg at softox har han forskeren på lønningslisten.
Sant nok, greit å notere seg at alle tester ikke på noen måte har vist noen som helst bivirkninger også…
Ja det bør man huske på, men samtidig har han sitt rykte som fagmann å ta vare på. Han kunne lett vært mindre bullish i uttalelsen og samtidig blitt oppfattet positivt.
Han kunne brukt den vanlige leksen:
Very promising blabla… encouraging blabla…
Edit Bgbio steg vel 1.2-1.4 milliarder på sin Covid hype. Så det er mye å gå på