Denne er ny.
Sært å ha den artikkelen ute men ikke produktet til salgs. Er vel på vei inn eller noe i den dur.
KLINISK STUDIE FOR SOFTOX’ SÅRSKYLL GODKJENT OG KLAR FOR OPPSTART.
Blir det rally idag eller ??
Dette er vel én av flere meldinger vi venter på i Q4, men kanskje den mest forventede og således minst kursdrivende. Noe annet enn positivt svar fra etisk komité ville jo vært veldig negativt. Men godt å få en bekreftelse på at alt er i rute, og det i seg selv kan jo være kursdrivende fra det nivået vi har vært på de siste ukene
Jeg forventer ikke fast-track, og synes det er synd hvis dette har blitt en gjengs oppfatning - med en skrøpelig aksjonærmasse som utgangspunkt. Hører man på hva CMO sier i forrige presentasjon så er det en mulighet for fast-track. Det er like, hvis ikke mer mulig, at ytterligere dyrestudier er nødvendig. For eksempel. Denslags tar gjerne tid, korona eller ei.
Ellers - veldig hyggelig at snoren en klippet for klinisk studie i sårbehandling! Det er et av beina som SoftOx skal stå på fremover. Ikke minst er det potensielle markedet av betydelig størrelse,
Unzt! Unzt!
Et av bena Softox har å stå på = millardomsetning…
Sier seg selv at dette papiret er KRAFTIG underpriset!
Som jeg har sagt før, så er jo inhalasjons-studien en ren bonus for SoftOx, og skulle de i det hele tatt gå videre med nye studier der (med eller uten fasttrack), vil det jo være ganske så sensasjonelt!
Dagens melding, derimot, er i mine øyne en bekreftelse på at de jobber godt med det som er deres kjerneprogrammer, og her snakker vi altså om et milliardmarked på SWIS alene.
Erfarnhetsmässigt med detta papret så krävs det väldigt lite för att få fart. Även om det avtagit en god del
Blir det en sell the news igjen da?
Man må vel nesten ha en «buy on hype» for å få en «sell on news»?
Vi har definitivt ikke hatt noe kjøpspress og hyping av caset de siste ukene…
i dag blir det bra, og ultimo og targo melding å reine julekvelden , mangler bare bull pcib så er det nesten fullkommet
Blitt godkjent i det berømte “Norske Rørgrossisters Forening” (NRF). https://nrfdatabasen.no/produkt/9990238
Kan jo ikke skade.
Da var produktene til salgs hos Røde Kors også.
Jeg må si jeg synes snart at mengden av gode nyheter begynner snart å nå kritisk masse her.
En negativ trigger for min del var at hele dette samarbeidet med kiiltoclean/antibac kunne se ut som om det ikke ble noe ut av, men den kan nå avfeies.
Jeg tror det er eneste jeg ser nå som avskrekkende her er om de har klart å holde pengebruken nede
Vel, det, og aksjonærmassen.
Stabilt sideleie i 3 uker og oppstart klinisk for en av hjørnesteinene uten at kursen reagerer? Sier mye om at skuta er tung av fulle sjømenn.
Enig i det SavePig sier her. “Konsolideringen” har vært fin for SoftOx - de har nå fått muligheten (og benyttet den godt) til å hente seg inn fra hypen vi hadde i våres og jeg synes nå at selskap/drift og aksjepris er mye mer i synk enn tidligere. De er blitt mer moden som selskap.
Jeg tror primært grunnen til at kursen reagerer som den gjør i dag og vanligvisgjør (dvs. “opp som en rev” osv.) er at aksjonærer og investorer vil se harde fakta på at selskapet faktisk klarer å tjene penger og med de marginene som er forespeilet. Deretter er nok flere igjen klare for å rette blikket fremover og prise SoftOx mer på fremtidsbilde igjen.
Hehe, det har med andre ord blitt et problem at SoftOx har inntekter (til forskjell fra majoriteten av bingotekene) i tillegg til fremtidsutsikter.
Tja.
Det kan like gjerne være at topp 50 er dominert av flinke investorer som er veldig nøye med å passe på å ikke pøse inn masse penger rett før en emi kommer.
Topp 50 har jo vært VELDIG stabil og god.
Det er selvfølgelig det viktigste, jeg bare survet litt over at det er NM i kanossagang blant øretrillerne på denne (og andre) meldinger.