Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

HverMeter-idéen ble til i sommer. Vi opplevde begge et personlig behov for noe som enkelt kunne minne mennesker rundt oss på å holde den berømte meterens avstand. […]

En veldig viktig pådriver for oss er å kunne dele store deler av overskuddet på salg av disse t-skjortene, genserne og bærenettene med Redd Barna. […]

Produktene våre er allerede ute i gata, i offentlige institusjoner, i butikken, på kafeer og på toget. Vi håper du/dere vil være med på fortsettelsen av denne dugnaden.

9 Likes

Old news ?:man_shrugging:

Det er mulig, men jeg finner den ikke i forumet så jeg tenkte det var greit å dele for de som ikke allerede vet om denne.

5 Likes

56kr är väl onekligen en form för golv. Vad som än kommer så faller den tilbaka dit.

Ser du enda at Antivir blir brukt i Forsvaret? Har du noen tanker om forbruk?

Altså de store flaskene/kannene med AntiVir? :ok_hand:

Supert. Er det kun AntiVir som blir brukt hos dere?

Hvis det ikke brukes desinfeksjonsmiddel med alkohol i tillegg må det jo gå med noen flasker med AntiVir hos dere…

Nå som Noro-virus-tiden kommer hadde det vært interresant å se om bruk av AntiVir har en positiv virkning på antall sykdomstilfeller. Er jo stadig et problem der mange mennesker bor tett

2 Likes

- SoftOx er nærmere et mulig gjennombrudd i kampen om å bekjempe COVID-19

12 Likes

UNTZ UNTZ!

Oh yeah :money_mouth_face:

1 Like

Denne meldingen kom raskere enn man kunne håpet på. Den BURDE føre til en reprising. Fordi det er den største positive triggeren og bekreftelsen på caset hittil.

2 Likes
4 Likes

Det gjenstår å se. De har vært flinke til å få offentlig støtte tidligere, så det er nok noe de vil jobbe med framover. Uansett blir nok fase 1 i friske frivillige, så det blir nok ikke fryktelig dyrt.

1 Like

I forhold til kreftstudiene vi er vant til er nok kostnadene her mye lavere.

Men det er jo veldig mye arbeid uansett da.

Jeg tror det gagner Softox veldig mye at dette skjer i Danmark.

6 Likes

Klarer de seg uten en emisjon på dette da?

Kommer jo helt an på salg nasjonalt og om de penetrerer Norden/EU. Det uttalte målet er jo å være selvfinansierte i 2021.

1 Like

de skulle kjørt studien i USA så hadde vel Trump sponset hele

Laber stemning igjen og skal vel sakte
Men sikkert ned igen. Kjedelig!

7.7m aksjer, pris pr stk 60 nå ca… Hvor mye må det utvannes for å få inn en brukbar sum? Mulig løsningen blir partneravtaler o.l…? Tanker noen?

Fantastisk, kursen burde ha doblet seg…

Haha, jeg skal bli så rik på dette lille rare selskapet!

2 Likes