AntiVir til «håndballfamilien»!
Verdt å legge merke til at AS Jaco hadde 100k aksjer så sent som 16.10. Solgte ca 20k mandag 19.10 i forbindelse med meldingen vedr sårrens og nye 40k torsdag forrige uke. Gikk en god del 5k poster i dag, anslagsvis 4-5, som fort kan bety at Jaco maks har igjen 20k, muligens også snart tom avhengig av om det ble solgt noe på fredag. Bør ikke akkurat være en brems for kursen fremover.
Ps; AS Jaco satt med 100k aksjer 6 januar og ca 60k ved årsskiftet, så fortjenesten er det lite å si på. Ingen dumping mao.
Noen prøver virkelig alt for å få svoren sprø.
Hahaha ojoj den där bilden kommer hamna i FA. “SOFTOX PLAGER DYR”
Hvis dette virker på mennesker slik det er tenkt, så vil det bli en verdenssensasjon. Det enkle er ofte det beste.
Er det vanlig med forhåndsordre i biotek? se meldingen Vaccibody fikk for et par uker siden. Er det et realistisk håp å kunne få en sånn ordre på f.eks SWIS?
Blir mange med sprekkferdig lommebok blant Softox sine aksjonærer om studien skulle vise god effekt, det er helt sikkert.
En ting jeg er interessert i er utviklingstid vs. tradisjonell biotek/kreftmedisiner.
Mitt inntrykk er at SoftOx sine produkter (og særlig rettet mot dyr, og hva med en inhalasjonsløsning som er dokumentert harmløs og ikke går inn i celler mv. som sådan?) har til dels betydelig raskere utviklingsløp?
Om noen kan gi litt input på dette, så mottas det med takk.
Mulig resten gikk kl.10.04🤷♂️
Ser absolutt slik ut, men det får vi bekreftet på listene mandag.
Gikk en svær post på ca 30.000 aksjer, tilsynelatende tvangssalg, panikk eller dritt lei investor…
Uansett veldig bra at det stod kjøpere klare og at vi får ut de som vil ut
Blir overrasket om ikke. Grei gevinst for Jaco med et snitt på lave 20, om ikke lavere.
Tidligere i år fikk vi en melding om at SoftOx har mottatt et brev fra amerikanske myndigheter der SoftOx informeres om at selskapet har mottatt en potensiell finansiering i form av en «award» på to millioner dollar til utvikling av SoftOx Biofilm Eradicator. Den økonomiske støtten er avhengig av en tilfredsstillende «due diligence» gjennomgang av prosjektfinansieringsplanen.
Har de mottatt pengene?
Det ble sagt på Q2-presentasjonen at de vil melde fra når det er «endelig», så det er vel én av meldingene vi venter på i Q4.
Virket som Almås forsnakket seg og ga uttrykk for at det var nesten sikkert, men at de ikke kunne gå ut med detaljene før det var helt i mål.
Jeg fikk hvert fall inntrykk av det kom en melding om det veldig snart.
Enig. Jeg synes forøvrig generelt at den type kommunikasjon er litt unødvendig, det skaper bare mer forventning og dertil større fallhøyde hvis det ikke går som de har tenkt. Hvorfor forskuttere, når man heller kan overraske positivt når alt er 100% på plass?
Men vi får satse på at alt går som det skal
ca 50min 30 sekund blir det snakket om de 2musd fra USA. Hørte gjennom presentasjonen fra ca 30 min og det virker utrolig lovende.
It is limited what I can say (about the 2 MUSD grant), because we are in the phase where we are finalising the contract. What I can say is that we have been informed that the grant is issued and that it will be announced soon that we have received it (the grant).
Hvor mange sykehus inngår i HINAS? Jeg mener å ha lest 39 en plass, kan det stemme?
Det kan i så fall bli stort volum hvis de får installert en Antivir på siden av hver alkoholbasert hånddesinfeksjon. Dette skrev CEO i juli:
“To strategically increase sales further, we will participate in the HINAS tender this Autumn (where large product volumes are purchased for hospital use.) Given we are successful, the inception of a significant milestone will be initiated. In line with this, SoftOx will begin to install its dispensers right beside every alcohol dispenser at the Norwegian health enterprises next year.”