Men det er ikke ille, slik det har vært i Napatech med botter som legger seg rett over / under din pris i det du trykker go.
Ok litt matnyttig da.
https://essenza.no/wp-content/uploads/2020/08/SoftOx_Intro-august.pptx
Da har jeg testet produktet også - kjøpt på Boots Grünerløkka på vei til bar, med munnbindpåbud…
Uansett, svært fornøyd med produktet - svak eddiklukt og behagelig på huden.
Låg med köp typ hela dagen på 56 men null intresse
ikke no til 56 i hele dag?
Nope var väl 57 som lägst.
jeg legger inn skambud hver dag nå, 51 , 50,5 etc jeg skalk ha på dip. er full lastet, men om den dupper, litt til.
Har du vært på harry handel?
busted
confused kalles det bilde som kom, det er ikk det kolon backslash betyr i min verden.
confirmed. fjorårest juleøl har ikke fallt i styrke.
Ja speciellt i dess tider så kan alltid någon få panik och ska sälja rubbet
Det der ser ut som en flaske fra den aller første batchen, står det noe om produksjonsdato på den?
2021, 03 27 ja det er første batch.
Nja er mer at det tyder ikke på at salget går vilt i apotekene om det fremdeles står flasker der fra mars…
Mmm får hoppas salget tagit sig upp iallafall mot förra Q rapport som blev en flopp. Men inte det stora intresse ämnet i detta case nu. Nu är det innhalator som är casen
Gleder meg til å inhalere soft!
Varför har man inte köpt sån
Det er defintivt ikke inhalatoren som er caset i dette selskapet, da tror jeg du må lese deg opp litt mer. Vi har dessuten fått vite det vi trenger om inhalator-studiet, og fra den kanten får vi nok intet nytt før i Q2 neste år, når studiet startes. Det kan jo absolutt bli en hype da, men det er ingen grunn til å hype dette mer enn nødvendig nå.
Når det gjelder din kommentar @savepig, så tror ikke jeg heller at salget i apotek har tatt helt av. Dette bekreftes jo også av oppgitte salgstall fra første halvår og CEO sin kommentar om at salgstall for Q3 vil bli dårligere enn Q2.
MEN, (og her er jeg enig med vår “gjesteskribent” @ErikMjelde) jeg både tror og håper at det er helsevesenet, og eventuelt andre institusjoner som f.eks. Forsvaret, Soft-Ox har stilt inn sikte på nå. Og da er det ikke de nøyaktige salgstall i hverken Q2, Q3 eller Q4 som teller, men hvilke avtaler de kan få i havn, som f.eks. HINAS. Får de noen store på kroken, så begynner snøballen å rulle…
Salg til retail vil gå tregere, fordi majoriteten av retail og diverse andre bedrifter som bare skal ha “sprit” fordi de må, ikke bryr seg om hva som er oppi flaska, kun ser på pris (foreløpig). Så jeg tror ikke vi skal legge for mye vekt på hvor mange SafeDes-flasker som blir solgt på diverse apoteker i 2020, heller se på hva slags gjennomslag Soft-Ox får på de ulike fremstøtene de gjør mot institusjonelle aktører. Det er der nøkkelen til suksess ligger for selskapet når det kommer til hånddesinfeksjon!
Så var det en veldig spennende argumentasjon fra @ErikMjelde ang. adapsjonsvilligheten når det kommer til SWIS, dersom Antivir blir en suksess i helsevesenet. Så sånn sett kan nok selskapet rydde mye motstand av veien for sårskyll-produktet, dersom Antivir blir en suksess.
Men her gjenstår mye jobbing, og det er mye som kan gå galt, så jeg tar ingenting på forskudd. Men som de fleste har forstått så synes jeg caset ser sterkt ut nå, nedsalget er ferdig og jeg er overbevist om at selskapet står langt sterkere i dag enn de gjorde i vår, selv om kursen nesten var det dobbelte.
God helg!