Jeg må si at på det vitenskapelige fremstår softox utrolig bra
Enig. Og de som er mest stålbull er den danske professoren og danske helsemyndigheter.
Finnes det noen patent med hypoklorsyre eddiksyre og bakepulver? Litt sånn off topic men, siden det er halloween, lørdagsgodteri og corona innabords
Tror du finner det her:
Eit anna mulig bruksområde for Soft Ox sine produkt er ansiktvask for å behandle/forhindre acne (kviser). Hadde sjølv problem med dette i ungdommen og dei fleste produkta som var på marknaden då tørka ut huden og gjorde ting vondt verre. Ser for meg at Soft Ox sin antivir ville ha gjort susen mot dette.
Kona har med hell brukt Safe des på munnsår så dette virker som eit universalmiddel
Me får satse på at at AntiVir blir like vanleg produkt som tannkrem på alle europeiske bad i framtida
Har de gjort studier med tablettform/kapsler til mennesker og andre industrier som akvakultur? Er det mulig kombinasjonen av de to syrene kan ha effekt mot f.eks lakselus?
Hadde vært bra hvis det kunne komme noe mer ut av partnerskapet med Veso
Er jeg kommet inn i PCIB Småprat #2?
"Det funker på alt… "
Her følger et innlegg som er hentet fra HO;
"Sårskyll og sårbehandling (både for dyr/mennesker), altså SWIS 1 og 2, er “hovedproduktene” til Softox, dvs. det som var hovedfokuset til selskapet, og det er riktig at den siste gjenstående studien for sårskyll produktet nå er godkjent og starter allerede i november;
Det er således ikke lenge før disse produktene (sårskyll) er ute i markedet (milliardmarked). I tillegg har Softox raskt klart å få ute desinfeksjonsmidler, guidet salg i 2021 og 2022 på hhv. 40 og 110 mill (kun desinfeksjonsmiddel), siste studier for sårbehandling i 2021 og en har i tillegg fått godkjennelse for studier på mennesker ift inhalator (vist også Covid 19 effekt). Som dere ser virker det som Softox sine patenter kan ha effekt på mange områder (enormt marked), og ALLE studier så langt viser meget god effekt. Jeg tror mange den siste tiden kun har vært opptatt av desinfeksjonsproduktene - hvilket også vises ved at kursen i dag ligger på samme nivå som før de siste børsmeldingene - og ikke helt har tatt inn over seg potensialet og de utrolig gode resultatene (risikoen blir mindre) Selskapet prises fortsatt bare til 440 mill… "
Jepp!! Mista forleden ei lita vorte på lillefingeren etter iherdig antivir-bruk
Rene vidunder kuren denne blandingen til softox. Blir spennende å se om hele greia blir en suksess eller en flopp🤷♂️
Nei f… Kødder du?
Hva med kjønnsvorter, noen som har? Det her bør testes
Har du noe å dokumentere det med?
Tror ingen oppegående her inne påstår at Softox skulle funke på alt, men mye av det virker lovende og de tjener sannsynligvis penger på Antivir innen veldig kort tid. Greit utgangspunkt med tanke på at SWIS (og annen forskning i pipeline) faktisk er mye bedre enn dagens konkurrenter har!
Det som gjør meg komfortabel med investeringen er at de kan mislykkes med nesten alle produkt og ha en megaemisjon med dobbelt så mange aksjer som i dag, men får de gjennomslag for bare et produkt (feks SWIS, BE eller inhalatoren) kan likevel aksjekursen lett gå 10x fra dagens nivå.
Da fikk eg bestilt meg en batch med antivir, nok til ut 2021 og litt til, for hele familien så får vi bare se om ikkje det kommer litt bildedokumentasjon rundt juletider. Tar en for laget. I know a guy
– Vi fikk en tilleggsskatt på nesten 40.000. For det første så mente skattevesenet at Arcus ikke hadde lov til å selge det til oss, og for det andre at vi ikke hadde lov til å motta det, sier han.
Desinfeksjonsmiddelet Thorsen fikk tak i hadde en alkoholprosent på 70, noe som førte til at avgiften ble satt på 549 kr per liter – mer enn ti ganger literprisen de betalte innledningsvis på 50 kr.
Molboland Altså
Spørs om det ikkje sitter en softox aksjonær i etaten også
Ikke så viktig, men her en ny side some selger antivir.
https://lifenorge.no/products/anti-vir-250-ml-alkoholfri-handesinfeksjon-12-stk.
Dere som har kids i barnehage/skole kan jo følge med litt på om AntiVir dukker opp fremover - produktene profileres ganske så tungt på Milas AS sine hjemmesider:
Liker også denne teksten (som har blitt delt her inne før):
Vi har testet SoftOx i en sykehus barnehage her i Osloområdet etter gjenåpning med utvidede smittetiltak – med følgende melding fra styreren til sine avdelinger:
Her er mer info om softox, eller det vi har kalt det, «sprit uten sprit». Dette er ufarlig å bruke og kan brukes på både hender og overflater. Siden dette er tryggere å bruke og ikke fører til noen allergiske reaksjoner hos noen av oss, skal vi heller bruke dette enn sprit. Antibac med sprit er faremerket og kan føre til at barn skader seg. Det er en risiko for at barn kan få tak i det og at de kan få en sprut i øynene eller i munnen. Noen barn har også egen flaske med antibac liggende i sekken sin. Tiltak: Avdelingene informerer foreldrene om at de ikke kan ha antibac i barnas sekk. Vi bruker kun SoftOx, som ikke er faremerket og ikke kan gjøre særlig skade, den andre spriten ryddes bort. Det vil alltid være en risiko forbundet ved å bruke sprit.
Hva koster herligheten? Fikk lyst på ei flaske å ha i bilen. Liker ikke å vaske ettåringen med sprit når vi er ute. Hun blir så sjanglete.