ASP er observert snokende i soft kanalen på XI
Det sier meg ingenting. Forklar?
Asp=Dumpern av dumpers. Men ikkje dermed sagt at det nødvendigvis er han som skjer på oss her. Hmm og bgbio slipper kovid news kl 13
Men momentet ser jo litt ut som det kan holde seg da, korreksjon lå vel litt i gjerdet uansett her
Det vil ALLTID komme korreksjoner- ingen aksjer som stiger hver dag - og i Softox er svingningene ekstra store. Det var nok flere stop loss som ble tatt ut i dag - og en må ikke glemme at volumvektet snittet i dag (så langt) ligger på kr 76,50 (hvor det ble omsatt mye over kr 80 tidligere på dagen).
No var den vel helt nede på 68 idag et kort øyeblikk, mulig du har rett volum messig men snitt kurs er da 75🤔
Takk for presiseringen, Capaz, helt riktig- det var volum vektet snitt (så langt i dag) jeg mente.
Føler at softox oppfører seg litt som dama, med tidvis store humørsvingninger🤔
Kuppet den siste flasken på nesttun, den sto bortgjemt så jeg ikke kunne finne den uten å spørre.
Fyren i kassen trodde det var hydrogenperoksid
Lukter jo veldig mildt det her, ingenting å utsette i det hele tatt
Elsker det når jeg står i en kø og eddikdunsten kommer snikende
Jeg var på Nesttun forrige helg og kjøpte meg en flaske!
Jeg trenger påfyll selv, har ikke kjøpt siden i våres. Noen som vet om butikk som har i Oslo?
Du kan jo støtte Røde Kors, de har tilbud nå. https://www.rodekorsforstehjelp.no/produkter/desinfeksjon/handdesinfeksjon/antivir-desinfeksjon-1000-ml/
Skal vurdere det, men like den praten jeg kan ta i butikk
GRATULERAR!!! Äntligen!!!
Mener noen her hadde kjøpt på Boots apotek på Grunerløkka.
Mulig det var Safedes - så du får ta på deg spanderingsbuksen
Kanskje litt kleint å spørre om… men hva kan aksjen være verdt innen 2-3 år hvis det 2/3 mål treffer? selvfølgelig umulig å spå, men drømmer er vel lov å ha?
Mer enn i dag.
For et svar… du kunne like gjerne latt være …
Sånn jeg ser det med et selskap som SoftOx hvor potensialet er enormt vil det være rimelig å operere med en P/E på mellom 30 og 70 for selskapet flere år frem i tid. Ref Photocure, Medistim, Arctic Zymes.
SoftOx kommer med stor sannsynlighet til å ha lik EBIT på sårbehandlinga som antivir, dvs rundt 35%.
Om to til tre år vil det være rimelig å anta at selskapet klarer å levere en bunnlinje på minimum 100 millioner årlig. Det er Hvertfall mitt håp. Med en P/E på 40 da vil Mcap ligge på rundt 4 MRD som tilsvarer en kurs på rundt 500 kroner.
Er nok mange forskjellige meninger rundt dette. Noen forventer nok betydelig høyere og noen har nok lavere. Hvis en ser på hva selskapet selv har estimert med en helt rimelig P/E på 30 om 3 år med salg innen kun hånddesinfeksjon og sårbehandling gir det kurs langt over det jeg har som mål. Har regnet på det før, men mener det ligger i sjiktet 1000 kroner per aksje og en mcap på rundt 7 MRD om alt går etter planen.