Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Lever fryktelig greit med en jevn stigning over litt tid slik at vi får løftet gulvet til neste sell on news

2 Likes
14 Likes

Er den fra i dag, får ikke lest pga. at jeg ikke er betalende kunde?

1 Like

Den er fra ikveld - rykende fersk

6 Likes

giphy (1)_62934494351356

3 Likes

Hmm, jeg er ikke så kjent med biotek og hausing av eget produkt. Men kan dette være et så bra produkt som dem hevder? Isåfall så er dette helt villt. Joda har lest dette før, men jeg må gni meg litt i øynene når jeg leser dette her for dette virker for godt til å være sant!

2 Likes

Om produktet er like godt som de hevder blir opp til vitenskapen å bevise, men dette er god PR og gleder undertegnede stort på en fredags aften.

Hello haussemelding! Hello megamandagsrally! Helllooooooooo :money_mouth_face::laughing:

2 Likes

Uff, rally og raketter er det værste jeg vet. Det har vært mye av det når det gjelder softox ila sommeren. Håper at etter neste rally, så blir det ikke krasjlanding tilbake på jorda

3 Likes

Det blir vel fire nye toppsaker i e24 om hvordan soft har glemt noe eller inhabil something, inside Whatever :sweat_smile:

Men først må vi opp, tyngdekraften opphører nok et øyeblikk og vel så det :surfing_man:‍♂ :call_me_hand: :sweat_drops:

Våger noen å spå et mål på denne nyheten? Tøft tak rundt 100?

Er ikke dette old news? Forskjellene er selvfølgelig mer publisitet? Ser at dem skriver fast track. Er det fortsatt oppstart ila q2 neste år som er gjeldene eller tidligere enn dette?

Fasttrack er jo aldri blitt bekreftet før nå, i børsmeldingen etter møtet med danske myndigheter så kunne man kanskje tolke det som fasttrack. Vesentlig forskjell på tolkning og bekreftelse, for min del iallefall.

2 Likes

Media har vel knapt nok skrevet om inhalatorstudiet foruten å referere til børsmeldingen. Stort sett gammelt nytt for de som interesserer seg særskilt for selskapet, rykende ferskt nytt for de fleste av finansavisens lesere.

1 Like

Kan vi derfor forvente en ny børsmelding før mandag 0900 angående dette?

Vil vel si at fast-track har blitt bekreftet tidligere, om enn på en litt utydelig måte; “Etter et vitenskapelig rådgivingsmøte med den Danske legemiddelstyrelsen, er det klargjort en gunstig utviklingsvei for raskest mulig å kunne starte utprøving i mennesker.”

1 Like

Joda. Men det ble vel bakt inn i børsmeldingen at dem trengte noe mer testing før en fasttrack. Kan det være at dem hopper over et ledd og starter allerede nå? Isåfall burde det komme en oppdatering innen mandag

Litt utydelig…? Hehe, bør komme en børsmelding om fasttrack mener jeg :thinking:

Det kommer nok ingen børsmelding på mandag nei. Jeg har alltid tolket det som “fasttrack” bare beskrevet på Norsk👍

Kan ikke skjønne hvorfor de plutselig skal kunne hoppe over et ledd. Tror man bør kunne anta at tidsestimatet fortsatt er gjeldende.

Leste artikkel igjen. Det står
Fortsatt at den starter neste år i andre kvartal. Så da kommer det nok ikke en børsmelding på mandag