Han heter vel Thomas og ikke Bjarne.
Bjarnsholt er professor i bakteriologi ved Costerton Biofilm Center på universitetet i København.
Han kan nok sine ting, men mitt inntrykk er at anonyme skribenter på Hegnar og TI har mye høyere nivå enn Bjarnsholt når det gjelder bakteriologi.
Når SoftOx leier inn forskere fra Costerton Biofilm Center på universitetet i København til inhalasjonsprosjekt som har som mål å utvikle en inhalasjonsløsning til behandling av infeksjoner i luftveiene, så jobber de ikke gratis. De fikk betalt i form av opsjoner. Om de valgte opsjoner istedenfor penger etter at prosjektet var ferdig vet jeg ikke.
Svaret fra Thomas Bjarnsholt var…
«Denne teknologien er unik, den er enkel og usedvanlig effektiv. Jeg er overbevist om at vi står overfor et gjennombrudd i behandlingen av vanskelige infeksjoner. Vi har sett på effekten av SoftOx-løsning i luftveiene og dette kan være løsningen verden venter på, som kan spille en viktig rolle i behandling av pågående og fremtidige epidemier og pandemier».
På forum ble opsjonene lagt mest vekt på, og resultatene til forskerne betvilt. Altså, de mener med andre ord at forskerne er korrupte og kom frem til resultatet pga opsjonene. En annen mulighet er at skribentene har høyere kompetanse enn forskerne. Hva vet vel jeg.