Teller de med hvor mange ganger han har blitt sitert på Tekinvestor og XI?
Han heter vel Thomas og ikke Bjarne.
Bjarnsholt er professor i bakteriologi ved Costerton Biofilm Center på universitetet i København.
Han kan nok sine ting, men mitt inntrykk er at anonyme skribenter på Hegnar og TI har mye høyere nivå enn Bjarnsholt når det gjelder bakteriologi.
Når SoftOx leier inn forskere fra Costerton Biofilm Center på universitetet i København til inhalasjonsprosjekt som har som mål å utvikle en inhalasjonsløsning til behandling av infeksjoner i luftveiene, så jobber de ikke gratis. De fikk betalt i form av opsjoner. Om de valgte opsjoner istedenfor penger etter at prosjektet var ferdig vet jeg ikke.
Svaret fra Thomas Bjarnsholt var…
«Denne teknologien er unik, den er enkel og usedvanlig effektiv. Jeg er overbevist om at vi står overfor et gjennombrudd i behandlingen av vanskelige infeksjoner. Vi har sett på effekten av SoftOx-løsning i luftveiene og dette kan være løsningen verden venter på, som kan spille en viktig rolle i behandling av pågående og fremtidige epidemier og pandemier».
På forum ble opsjonene lagt mest vekt på, og resultatene til forskerne betvilt. Altså, de mener med andre ord at forskerne er korrupte og kom frem til resultatet pga opsjonene. En annen mulighet er at skribentene har høyere kompetanse enn forskerne. Hva vet vel jeg.
Så innleggene dine gikk igjennom kontroll, beats me. Men kan du utdype for oss renrase tekinvestorer hva dette dreier seg om?
Edit:
Ajajaj, her trengs det litt antivir, “svir ikkje i sår”
Når hadde du denne samtalen? Sjekket nettopp hjemmesidene deres og der var de tilsynelatende fulle.
Beklager bilderotet. Er ikke helt fortrolig med bildeverktøyet. Derfor
klarte jeg å sende ut en faksimile av The White Helmets. Ikke meningen. Prøvde å finne sletteknappen,
men ga opp
Jeg som hadde den samtalen tidlig i dag mens siden var borte, tydligvis kom det varer etter jeg hadde snakket med dem og de ble lagt ut igjen. Noe som skapte tvil til flere om hva som skjedde, viste seg å være enkel forklaring og ikke noe annet enn godt salg😉
Fikset for deg.
@InvestMidt endel innlegg som ikke var veldig relevante f or Softox ble flagget slik at admins kunne slette dem.
Jeg mailet med dem, og de sa de var utsolgt og at de snart fikk påfyll. Sidene for AntiVir var borte. Så dukket de opp igjen når det var tilbake på lager.
Noen kloke hoder her som kan gi meg ett fornuftig svar? Prøver å søke etter "forsøget med id 3122 "(som jeg postet her tidligere) på Bing og legger til “SWIS” så kommer den forsøksperson.dk opp på første plass. Tar bort “SWIS” fra søket så er den forsøksperson.dk borte?
Benyttet muligheten til en liten meme, bare
La oss si det er SoftOx sitt prosjekt / studie, hva tenker du man kan lese ut av treffet?
Ja si det, det som er klart er at treffet kommer frem med å tillegge søket enten Softox eller SWIS. Så det burde ha en sammenheng men konkluderer ikke, handdesinfeksjonsstudiet kommer ikke frem med softox i søket selv om de to første ordene er de samme på det studiet.
Hva er det du leter etter?
Her er forøvrig siden om Safety and Performance of SoftOx Wound Irrigation Solution (SWIS) in Acute Wounds (SWIS-01): https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03742284?term=swis&draw=2&rank=1
clinicaltrials.gov er en fin plass for å finne pågående studier.
Milas opplyste at de selger veldig mye Antivir og som vi vet så gikk de tom for produktet, men nå har de fylt opp igjen.
Da skulle man tro at SoftOx selger alt de produserer.
Hvis de produserer bare halvparten av kapasiteten på 75000 flasker pr dag, så blir det 37500 flasker. La oss si at de ikke produserer lørdager og søndager, men kun 4 dager i uka.
37500 x 4 = 150000 flasker i uka.
Da blir spørsmålet, hvor mye tjener de pr flaske?
Kutt ut med det der da. Du husker sist hvordan det gikk med slike utregninger? Det er nok langt unna halvproduksjon hver dag…
Hahahah, dette høres ekstremt ut som den slags matte som folk bedrev i april.
La oss ikke gå ned denne veien igjen
Det folk latterliggjør er ikke spørsmålet, men forutsetningen.
Mange gikk på en smell og lot seg lure av lignende idiotregnestykker i våres, så inntil selskapet melder noe aktivt tror jeg ikke du får noen støtte for denne typen tankespinn.
Det er godt og relevant spørsmål i og for seg, det er nok mer historien med kurskollapsen etter at realiteten sank inn hos svært håpefulle investorer man refererer til her. Tror det vil være negativt for aksjen dersom det igjen blir for store forventninger til inntjening knyttet til salg av desinfeksjon. Jeg vet ikke hva de tjener pr flaske
Veldig mye, er det et halvt vogntog om dagen eller er det 100 liter?
Referanserammene til den som svarte er viktig her
50-100kr.
Antar selskapet sender ut noen positive nyheter før emisjon. Skjer ikke det så nærmere 50kr.
Enten brilliant satire eller genuint HO-skrot