Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Så hva er da din teori på hvorfor Kiiltoclean har gått med på en distribusjonsavtale, og altså gitt SoftOx en del av markedet?

2 Likes

Har ingen formening om det. De kan ha mange grunner til det. Poenget var bare at jeg har vanskelig for å se hvordan caset som det blir fremstilt her er mulig uten mye høyere pris enn Antibac.

Nei, selvfølgelig er det dyrere i utsalg enn spriten. Og nettopp derfor er det vinn-vinn for dem begge, slik som @tubist92 skrev.

1 Like

Jeg har ikke fasiten. Kopiert fra ett annet forum. Det er en påstand, hvor det tallet er hentet fra vet jeg ikke. Ser det er skrevet tidligere om 5k flasker/liter gir 1,2 MNOK/uke.

Som stammer fra Arctic sitt kursmål på kr 100 ved en produksjon på nettopp 5000 liter. Mao; det tallet er nok korrekt.

2 Likes

Garanterat väldigt många som sliter med torra händer pga sprit. Speciellt i vården där det spritas HELA tiden. Detta gör ju att du må bruke andra produkter för att återfukta. Det är väl allt från vanligt hudcream til cortisoncream beroende på hur mycket.
Om SoftOx sin häxblandning kan undgå detta så är priset MYE billigare totalt.
Psoriasis är väl ett typexempel på händer där sprit inte alls kan vara bra.

1 Like

Stemmer, var det jeg jeg prøvde å finne nå. :slight_smile:
Blir spennende om det kommer nye kursmål i løpet av uken, men tanke på presentasjon i morgen.

Det er nok mange som sliter med det, fruen jobber som hjelpepleier og hun får tørre hender etter hyppig bruk av antibac med alkohol. Da er det bra at det kommer et produkt som er mer skånsomt både for kundene og de som jobber i helsesektoren

1 Like

Noen bør tipse NRK og TV2. De har jo hatt en masse innslag om sprit. Et alkoholfritt alternativ bør være en nyhet av stor interesse for Dagsrevyen.

1 Like

5000 flasker per dag gir hvor mange flasker per uke?

(Jeg får 48 kr per flaske om jeg regner 5 dager i uka…)

4 Likes

Når fokuset på Korona avtar, vil det igjen bli mer fokus på det som hånddesinfisering oftest ønskes brukt mot, nemlig Noro viruset. SoftOx har laget den første type hånddesinfisering som også tar knekken på Noro! Det er et magevirus som man er svært bekymret for ved alle kantiner, cruise skip, plattformer i nordsjøen osv.

Noro-virus er en slekt av RNA-virus i familien Caliciviridae. Viruset forårsaker omtrent 50 % av alle epidemiske gastroenteritter i verden.

1 Like

Softox produkt er ikkje kun istedenfor antibac til vanlige folk ved pandemi.

  1. Hånd desinfeksjon til helsepersonell. Ikkje tørre hender. Dette er eit marked som øker over tid
  2. Sårbehandling dyr. Ikkje reistens. Patent. Snarlig produkt. Dette er eit marked som varer ved
  3. Sårbehandling msk. Fase 1 studie med 12 pasienter viste ingen hindring
    Med tanke på biverknadar. Behov for fase 2 og 3
    Produktet fungerer på dyr, bør også fungere på mennesker. Liknande bakterier og virus. Ikkje resistens. Patent. Dette er eit marked som øker over tid.

Utenom pandemi har dermed softox god case. Pandemi gir mulighet for raskere forteneste.c

6 Likes

Osäker på om denna fungerar. Hämtad från Face.

SoftOx Presentation Webcast

Other | Hosted by Arctic Securities AS
Via Webcast (Video Conference)
2 Apr 2020 11:00 am ➜ 12:00 pm (UTC+2)

Webcast link:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3Ameeting_NmIzMGQyNjktY2IyZS00ZDYxLWIwYWYtZDk1YThhMWI2YjM5%40thread.v2/0?context={"Tid"%3A"d02701f9-3b23-4b3f-8fce-29ed54632bf8"%2C"Oid"%3A"0e4769c3-7b47-4dbd-a752-df8039f73395"%2C"IsBroadcastMeeting"%3Atrue}

Meeting Participants
Geir Almås CEO at SoftOx Solutions AS

Host Contacts:
Hilde Wathne von Krogh
Susanne Bjertnes Lersbryggen
Heidi Lindvall

https://newsweb.oslobors.no/message/500276


2 Likes

Spennende med nr 3: Expected market entry in 2021 (US) as a medical device.

1 Like

Hvor stor andel får de per solgte enhet med Antibac?

Vet du pris også?

Så den blir litt lettere tilgjengelig:

4th Quarter presentation for WEBINAR with Arctic and Sparebanken 1.pdf (924,7 KB)

3 Likes

Nej vet inte.

Har webcasten startet? Er ikke i gang hos meg…