Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Der kom emien!

1 Like

SoftOx Solutions AS: Contemplated private placement

Se der, fint å få det overstått! Almås tar en stor post for laget med 8 av de 30 - 50 MNOK den ender på.

9 Likes

Med mulighet for rep. Emisjon, som ihvertfall jeg kommer til å tegne maksimalt på :ok_hand:t4:

5 Likes

Samme her :+1:

Hva blir emikursen på?

Det vet vi ikke enda, tipper 55 - 60.

55 med samme rabatt som for ett år siden. Er vel lov å håpe på 60, men who knows. Er jo ikke store summene som skal hentes så bør være ok rift.

2 Likes

Kan det komme noen kjente navn inn på aksjonærlisten nå, mon?
Datum AS?

Perfekt med emisjon nå! Kanskje mange av investorene kan legge fortiden bak seg og begynne å se fremover. Lenge siden jeg har sittet i et selskap med så stort potensiale som Softox har. Gledelig for den langsiktige investor!

5 Likes

Ja endelig blir det en ende på dette emi-gnålet, og gladmeldinger i kø fremover !

4 Likes

Med tanke på at de ønsker å hente 50-60mill. Høres ut somdet kommer 1mill. nye aksjer med pris 50-60kr ??? Om jeg tipper rett. :wink::moneybag:

Dette var en bra vekst emi ! Bra å slippe dette uro momentet.

5 Likes

Var jo ikke all verdens med penger de skulle hente. Blir 6-10% utvanning ish?

5 Likes

Skal hente 30-40 mill i følge megler, og brødrene Almås har tegnet seg for totalt 8 mill. Mangler bare 22-32 mill og det bør være lett å få inn. Håper vi får en fin miks med nye profesjonelle/langsiktige investorer inn…

4 Likes

Om de får inn noen respektable navn så kanskje aksjen forsvinner ut fra topp 3 mest vattnisse-befolkede aksjonærbase :pray:

1 Like

Lommerusk, burde ikke bli rare rabatten.

Få inn spettet, så blir det liv!:wink:

2 Likes

Er vel nærliggende å tro at emisjonskursen blir satt til 60kr. Skal utstede 500.000 aksjer til å begynne med, slik at de får hentet 30 millioner. Resten kommer på nyåret etter generalforsamling.

Dette er en EMI jeg ønsker velkommen, klart jeg ikke vil vanne ut mine egne verdier. Men dette er akkurat det Softox trenger for å ta steget videre. Slipper man å ha det økomoniske spm hengende over oss det neste året.

2 Likes

Ja nå blir det lenge til neste, hvis det kommer flere…:wink:

1 Like

Nei. Slike “bjellesauer” ønsker jeg ikke i denne aksjen, og det tror jeg heller ikke ledelsen vil. De tror jeg helst vil ha langsiktige aksjonærer som ser verdien i teknologien.

3 Likes