Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Det volumet trenger en bjellesau og to… :muscle:

Var det ikke forventet at selskapet ville vente med emisjon til etter at SB1 hadde gitt ut en analyse på nyåret? Dette for å fått emisjonen på en høyere kurs? Da kunne de jo også fått inn mer kapital med mindre utvanning.
Kan grunnen være at brødrene egentlig ønsker å sikre seg mest mulig rimelige aksjer og derfor kjører emisjonen nå? I så tilfelle blir det spennende å se hvilken kurs den blir satt på.

Det er Brødrene Almås vel unt å få noen rimelige aksjer, det er andre som mer enn gjerne kan betale dyrt. Perfekt timing !

5 Likes

Books covered.

8 Likes

Jeg er glad for at brødrene Almås ønsker å opprettholde sin % vise andel, for dette selskapet er ikke til salgs med det første :slightly_smiling_face:

For en tid tilbake var det mye skriverier og hysteri om at Kristian Almås kom til å selge, men nå ser vi jo hvor lite lysten han er på det.

6 Likes

Allerede?? Det tok nøyaktig 60 minutter.

Hva ble prisen?

55 NOK og 50 mill

4 Likes

hva med tranche 2? (blir det rep emisjon i tranche 2?)

Det var solid rabatt…

Det er jo ikke det. Levering av transje 2 er 4 januar, de som tegner tar en viss risiko her.

1 Like

Hvor finner du informasjonen?

Jeg tegna

2 Likes

Ok :+1: :+1: Hvor mye måtte du tegne for?

Minimum 100K Euro. Tildeling imorgen.

3 Likes

Gratulerer! Det skulle jeg gjerne gjort også, men har for mye i Ultimovacs som forblir hovedaksjen også i 2021. Med SoftOx på en god andre plass.

2 Likes

Vi så jo denne komme.

Da bør selskapet ha 3 kvartaler på seg til å lykkes eller mislykkes med å forsøke å få inntekter før emimaset kommet sent i Q3 eller Q4 2021 :slight_smile:

Det viktigste er at selskapet får gjort det mens markedet er hot. Er ingen garantier for at idiotperioden på børs varer i ett kvartal til.

5 Likes

Solid! Hvilken kurs tror folk at vi starter på i morgen? Ikke at det betyr så mye for oss som sitter langsiktig i denne, men uansett spennende å se om noen treffer :grin:

Sikkert 55, men de får ikke mine til den prisen. Kursen burde jo egentlig gå nå som de har finansiering.

1 Like

Nå er det vel ventet et par gladmeldinger i nærmeste fremtid, så her blir noen å slite tror jeg. Ikke i mine tanker å gi bort noe til 55.-

1 Like