Det volumet trenger en bjellesau og to…
Var det ikke forventet at selskapet ville vente med emisjon til etter at SB1 hadde gitt ut en analyse på nyåret? Dette for å fått emisjonen på en høyere kurs? Da kunne de jo også fått inn mer kapital med mindre utvanning.
Kan grunnen være at brødrene egentlig ønsker å sikre seg mest mulig rimelige aksjer og derfor kjører emisjonen nå? I så tilfelle blir det spennende å se hvilken kurs den blir satt på.
Det er Brødrene Almås vel unt å få noen rimelige aksjer, det er andre som mer enn gjerne kan betale dyrt. Perfekt timing !
Books covered.
Jeg er glad for at brødrene Almås ønsker å opprettholde sin % vise andel, for dette selskapet er ikke til salgs med det første
For en tid tilbake var det mye skriverier og hysteri om at Kristian Almås kom til å selge, men nå ser vi jo hvor lite lysten han er på det.
Allerede?? Det tok nøyaktig 60 minutter.
Hva ble prisen?
55 NOK og 50 mill
hva med tranche 2? (blir det rep emisjon i tranche 2?)
Det var solid rabatt…
Det er jo ikke det. Levering av transje 2 er 4 januar, de som tegner tar en viss risiko her.
Hvor finner du informasjonen?
Jeg tegna
Ok Hvor mye måtte du tegne for?
Minimum 100K Euro. Tildeling imorgen.
Gratulerer! Det skulle jeg gjerne gjort også, men har for mye i Ultimovacs som forblir hovedaksjen også i 2021. Med SoftOx på en god andre plass.
Vi så jo denne komme.
Da bør selskapet ha 3 kvartaler på seg til å lykkes eller mislykkes med å forsøke å få inntekter før emimaset kommet sent i Q3 eller Q4 2021
Det viktigste er at selskapet får gjort det mens markedet er hot. Er ingen garantier for at idiotperioden på børs varer i ett kvartal til.
Solid! Hvilken kurs tror folk at vi starter på i morgen? Ikke at det betyr så mye for oss som sitter langsiktig i denne, men uansett spennende å se om noen treffer
Sikkert 55, men de får ikke mine til den prisen. Kursen burde jo egentlig gå nå som de har finansiering.
Nå er det vel ventet et par gladmeldinger i nærmeste fremtid, så her blir noen å slite tror jeg. Ikke i mine tanker å gi bort noe til 55.-