Tak. Det vil være den ultimative trigger, hvis han udnyttede dem😁. Lad os se, hvad der sker. Tak for dine fine inputs her - de er værdsat👍
Eg er usikker på detaljene her, men dette har i alle fall vore eit fokus i fleire andre aksjar - at flytting til Euronext skulle gjere det lettare for utlendingar å kjøpe seg inn. Tida vil vise om me får auka trykk i aksjen og større volum. Med tanke på kor få aksjar som er ute i sirkulasjon her, kan auka interesse fort sende kursen nordover.
Opsjoner pleier å være satt til en fast pris.
Det er samme hvor mye aksjen står i når han utøver opsjonene, han betaler det samme uansett.
Hvis han kan få aksjer til samme prisen om et år er det bare dumt å kjøpe nå.
God pointe, Takk
Nå er det mye jeg ikke har lest her oppover (ser det er mange nye innlegg), men når dette går rett ut til over 29 000 følgere (hvor mange sannsynligvis er fagpersoner) fra en institusjon som Rigshospitalet, så vil det være veldig overraskende hvis det ikke oppstår NOEN synergier i det hele tatt som øker enkeltpersoners eller grupperingers interesser for selskapet!
Da har svaret kommet fra Clinicaltrials på SWIS-01 studiet…og det var innenfor de 30 dagene jeg har snakket om en stund nå.
Hva er det du venter på her egentlig?
Antar bekreftelse/avkreftelse på sårbehandlingen fra en tredjepart noe som er viktig med tanke på videre drift i forbindelse opp mot sårskade soldater etter det jeg har litt mistanke om… Regner med vi får melding i morgen vedrørende svaret
Hadde vært bra med en melding i morgen siden de nye aksjene kommer da. Dvs, hvis emisjonspenger kom fra kortsiktige investorer vil jeg kanskje tro det blir litt motstand/gevinstsikring i morgen. Men aksjonærlisten avslører vel ikke dette før onsdag. Kan også bli enda en boost opp hvis velkjente navn dukker opp.
Innen onsdag forventer jeg også melding angående den sannsynlige kunden som skal ta inn Safedes. Usikker hvem som selger mye overflatedesinfeksjon (Felleskjøpet eller Europris e.l kanskje?).
norgesgruppen eller orkla hadde vært gull.
@anon50125742 Var plutselig mye skriverier fra Softox om sårskader soldater så kan ha en sammenheng her (uten at det er med sikkerhet) og videre forskning og støtte fra Mtec. Søknadsfrist 17 Desember for dette studiet. Om Softox eventuelt er med vil vi få vite senere.
3.1. Background
The Joint Program Committee (JPC)‐2/Military Infectious Diseases Research Program (MIDRP) is one of six major Defense Health Program (DHP) core research program areas within the DHP Medical Research Development Test & Evaluation (RDT&E). JPC‐2 is a committee of DoD and non‐ DoD medical and military technical experts in infectious disease‐related program areas. Per the MIDRP’s mission statement, JPC‐2/MIDRP seeks to plan, coordinate and oversee for the DoD, a focused and responsive world class infectious diseases Science and Technology (S&T) program, leading to fielding of effective, improved means of protection and treatment to maintain effective global operational capability by maximizing Warfighter readiness and performance.
3.2. Overall Requirement
Combat wound infections in a prolonged care environment are a major risk to Warfighter survivability and their ability to return to competition, posing a significant burden to an Army Health System that has little to no capacity for significant periods of time during Multi‐Domain Operations. Research has shown that greater than 30% of all combat wounds become infected. That percentage is expected to rise in a prolonged care environment, hence integrated interventions provided by Tactical Combat Casualty Care (TCCC) providers at the point of injury are critically important to diminish the occurrence of infection in battlefield wounds.
3.3. Scope of Work
The goal of this RPP is to develop prototype solutions that enable prevention of Warfighter wound infections on the battlefield as close to the point of injury as possible without requiring evacuation to higher roles of care and to enable speedy return of Warfighters to duty. Therefore, this requirement is focused on a multi‐layered approach to protecting Warfighters against wound infections. The proposed solution(s) is expected to be part of a system to provide an adequate response to complex traumatic penetrating injuries that can lead to wound infections.
Dette bør vel børsmeldes? Skjer mye om dagen - og Softox har vel aldri fått mer oppmerksomhet!
Har sendt dem mail vedr. saken
I mine øyne ser det ut som du sauser sammen mye forskjellig her. Hva har dette å gjøre med at resultatene fra SWIS-01 blir registrert/publisert på clinicaltrials?
Her velger samboeren til Almås (nesten) doble sin beholdning av aksjer (fra 42500 til nesten 80000) i en emisjon hvor en øker antall aksjer med ca 10 %, dvs. at samboeren øker betraktelig sin prosentvise andel.
Må være godt signal om SoftOx Solution framtid.
Hun selger i morra og så skillsmisse. I won’t half baby!
Spøk