Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Produksjonen er nok ikke probelemet.

av Hammers ,faktisk. Hammers fra HO? Som gir 5 stjerner! Blir litt somX-Files dette. Tror det ikke før jeg ser det.

Er selvfølgelig ikke Hammers fra fa forum. Er nok bare en som bruker navnet for kødd👍

1 Like

Fra Soft Ox på LinkedIn i dag:

6 Likes

Vanvittig spennende.

Dette samarbeidet med danske forskere har hele tiden vært en veldig viktig del av caset for meg. Tenk om danskene plutselig oppdager aksjen!

6 Likes

Danskene blir fra seg av begeistring når de ser markedsverdien på Softox mangler en null bak

– Vores forhåbning er, at denne sikkerhedstest i grise betyder, at man kan gå i gang med at teste i mennesker i løbet af foråret. Hvis alt går, som det skal, kan det potentielt være i marts måned, man går i gang med fase 1, hvor man skal vise, at behandlingen er sikker i mennesker, siger Thomas Bjarnsholt.

Kanskje allerede i Mars. Er ganske fantastisk!

1 Like

Hvordan er det danske markedet i forhold til forumhaus etc? Noen aning?

Det sies jo at svenskene med LaBull i spissen har et haussekorps som får HO og TI til å blekne.

1 Like

Jeg har observeret på diverse danske fora, at folk er begyndt at lægge mærke til SO. Største forum på fb , jeg kender til , hedder proinvestors aktiesnak , drevet af Helge Larsen, som er kendt investor. Måske en ide at oprette en hovedtråd der?- tror der er ca 40k medlemmer. Også en svensk side, som hedder aktieraketer ( svensk), Danske fb side: Biotek og Pharma Aktiedebatten samt jeres norske side aksjeforum

4 Likes

Er det han her?

https://mobile.twitter.com/helgelarsen2

Twitterkongen @Savepig kan jo tipse han om DenMyke?:wink:

Præcis. Jeg er begyndt at drive lidt lobbyisme på diverse amerkanske youtubers kanaler ( ingen spam, bare rolig), men de fleste siger, at de ikke kan investere på Euronext Growth i Norge. Ved I om dette stemmer?

Har opp gjennom skrevet noen innlegg på aktieraketer, men tror utfordringen er at aktiviteten er for stor. Som betyr at det bare drukner i alle andre innlegg og knapt noen stopper opp for å reflektere. Responsen har hvert fall vært lik null. Den danske siden kan kanskje være mer virkningsfull iom at det kan knyttes opp mot noe dansk-relatert.

Finnes det noen større danske nettforum ala tekinvestor, XI, HO?

Den danske side er modereret ag Helge Larsen og generelt en meget pro drevet fb-side. Han har også proinvestor.dk - kan se, at der er postet en tråd om SO forleden. Er led af at sige det, men norsk biotek har desværre ikke det bedste ry i DK- bortset fra AZT.

1 Like

Hvis man kan få Helges opmærksomhed angående SO, kommer resten af sig selv. Han er ofte medvært i et aktieprogram, som hedder millionærklubben som sendes hver dag fra kl 9-9.50. Se hvad der skete, da Quantafuel blev nævnt. Derudover driver han også med en ugentlig podcast på Nordnet, som hedder “Hansen og Larsen”. En idé kan være, at stille spørgsmål på fb under live-transmission af “millionærklubben” ( fb-siden hedder “millionærklubben”- SO er vel aktuel i forhold til de nyelige publikationer i dansk presse

1 Like

Har fint lite tro i å spamme folk. Man må drive inbound marketing, spre informasjon, sende boller ut på havet, så kommer plutselig en loff og to rugbrød flytende tilbake.

3 Likes

Netop derfor har jeg ikke oprettet en tråd derinde endnu Proinvestors Aktiedebat, men får du Helge Larsens opmærksomhed, så har du majoriteten af private danske investors opmærksomhed. Jeg skal gerne stille et spørgsmål vedrørende SO i morgen, hvis jeg kan afsætte barnana, men spamme diverse fora, er jeg ikke tilhænger af.

1 Like

Det ble dagen etter dagen derpå…

side 4.
“HOCL was able to kill Candida, Proteus and Klebsella within 15 days and Psudomonas within 20 days while Methicillin resistant staphylococcus aureus (MARSA) after 25 days, while H2O2 can reduce the total numbers but could not able to kill any of 5 bacteria within 30 days”

side 5.
“8. Conclusions Hypochlorous acid appears to be effective as a potent diabetic foot ulcer care agent against a wide range of microorganisms, inexpensive, easy to prepare, safe, and painless. Hypochlorous acid controls the tissue bacterial bio-burden without inhibiting the wound healing process, rapidly relieves of pain, short hospital stay and the ulcer well prepared to natural healing or skin flap or graft. Hypochlorous acid is an ideal wound care solution in cleansing infected diabetic foot ulcers. HOCL as a cleanser agent appears to be effective on infected diabetic foot ulcer”

Ikke se på side 12 og utover om du ikke liker sår…

Det er ganske mye info der ute, men jeg tenker sjansene for at jeg misforstår eller tar ting ut av rett kontekst er for stor til at jeg deler noe mer.

Et andet spørgsmål, som går og driller mig lidt: "Hvis SO er så revolutionerende som det fremgår af forskningen, hvorfor udøver TB ikke sine optioner? Jeg er godt klar over, at det selvfølgelig er et spørgsmål om økonomi, men man skulle tro, at hvis han er så begejstret, som det fremgår, ville det vel være logisk at udøve optionerne inden kursen tager af ( hvis dette bliver tilfældet). Prøver ikke at biasse, er selv tungt lastet, men måske nogen kan give en plausibel forklaring udover et personligt økonomisk aspekt for TB

1 Like

Her er en liste over når opsjonene utgår fra den gangen hvor det knapt var aksjer i selskapet og kursen var betraktelig høyere. Har null innsikt i tematikken, så det sier meg egentlig fint lite.

1 Like

Enig der. Kan jo håpe at danskene kjem tungt inn i aksjen på samme måte som svenskane har gjort i Azt. At aksjen no er på Euronext Growth gjer jo at den er mykje meir tilgjengeleg for europeiske investorar.