Takk @kinaputt. Ble straks mer troverdig nå - og som jeg trodde er dette Facebook@Work - ikke LinkedIn.
Rettet opp, så ut som Linkedin
Kjenner ikke @kinaputt selv og det var ikke forsøk på diskreditering - snarere et ønske om tydelighet og at vi ikke blir del av ryktebørs men snarere sørger for å heve oss et hakk over andre forum (FA, XI, etc.) og er etterrettelige i måten vi deler og sprer informasjon.
Det som er hakket mer spennende er at DNB ikke er å finne på topp-50 listen, men de har tydelig satt seg inn i selskapet - kanskje de føler trangen etterhvert…
Jeg tror den er over 100kr på det tidspunktet uansett. Så en bull analyse kan godt være 150kr. Fremdeles lav mcap spør du meg
Synes ellers FA-forum virker meget seriøst og troværdigt. Hvis alle spådomme og forudsigelser derinde skulle holde stik burde Oslo børs bryde 5000 inden for de næste 3 uger.
Dette med DNB kanskje skulle ta inn Softox har vært snakk om for en tid tilbake og viser seg nå at det faktisk var hold i påstanden, tror vi vil se mange slike frem i tid…
Wow, dette er jo rått!
YEBOI dette blir bra
Jeg ønsker at dele lidt info om SO på Proinvestor Aktiedebat, en side af Helge Larsen ( kendt dansk investor ) som har 40k + medlemmer. Jeg ønsker at tråden skal være en saglig fremstilling af firmaet og virkeområder, ikke endnu et spam post alla " Hvad tænker I om…, årets rakett osv. Er der nogen som tilfældigvis ligger inde med en beskrivelse som intro til hovedtråden?. Min fornemmelse er, at de i DK, som har hørt om SO kun tror firmaet er Corona-relateret. Så Aaleby havde lavet et post. Det kunne jeg evt. oversætte til dansk, såfremt Aaleby vil tillade dette? Det er vigtigt for mig, at det ikke bliver et hausse-indlæg, men en reel introduktion til det SO bedriver med. Jeg er selv modstander af spam indlæg, men da produkterne også kommer til DK, tænker jeg, at “danske indputs” også kunne være interessante
EU godkjenningen får definitivt ballen til å rulle. Dokumentasjonen er så bra nå at jeg har anbefalt produktene til arbeidsgiver (luftfart). Tror 2021 blir et meget hyggelig år for aksjonærene. God jul!
Min vanlige kjepphest her er å gå tilbake til investorpresentasjonen Softox la ut i desember i fjor ifm med emisjonen som ble så overtegnet at de måtte utvide den.
Dette var jo i god tid før noen visste om Covid19 i det hele tatt, og da handlet selskapet om antibiotikaresistente bakterier.
På tide de oppdaterer med en ny presentasjon snart.
Edit, q3 pre funker jo fint den.
Synes denne sliden taler for seg selv
Tak for input. Laver en tråd på siden en af de kommende dage.
Fritt frem å linke til gjennomgangen om noen dansker har lyst å gå litt i dybden https://www.scribd.com/document/485756290/softox
Mange takk
Bare lidt info. På forsiden som Breaking news netop nu i DK. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ny-mutation-bekymrer-statens-serum-institut/8410725
Du får tipse Ekstrabladet om inhalator-stuiden til SoftOx!