Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Det vil garantert komme røde dager, men tror vi skal opp mange 100% i 2021. Hva som skjer neste uke er det ingen som vet. Kanskje får vi «bonus»-nyheter. :man_shrugging:t3:
Jeg forholder meg til tidsfrister jeg vet det er sannsynlig med tilbakemeldinger i januar. Basert på det tror jeg at kursen i slutten av januar er ganske mye høyere enn i dag.

2 Likes

Hvor stor eierandel vil brødrene Almås ha etter emisjonen?
Hadde vært bra hvis de, sammen med andre nøkkelpersoner og langsiktige, eier nok til å unngå tullebud på selskapet.
Det er vel ganske åpenbart de er i posisjon til å bli kjøpt opp innen 1-2 år.

Null stress. Husker ikke på stående fot hvor mye de eier, men det er langt mer enn hva som kreves for å ha kontroll på sysakene.

1 Like

Over 300 likes på denne posten, bl.a. mange fra Novo Nordisk.

7 Likes

8 Likes

Ok hva skal dette bety?

Ingen ting, egentlig. Men, det er selvfølgelig positivt at SoftOx indirekte får (betydelig) oppmerksomhet gjennom Universitetet i København sine egne kanaler.

3 Likes

Legg ut en link da :wink:

1 Like

Linken finner du rett ovenfor i innlegget til @Sponplate. Universitetet i København har over 200.000 følgerne på LinkedIn.

4 Likes

Fantastisk å se. Det at Softox har en så tett kollaborasjon med Universitetet i København er key i caset for min del.

7 Likes

https://m.economictimes.com/industry/healthcare/biotech/healthcare/covid-virus-will-stay-with-us-for-next-10-years-biontech-ceo/amp_articleshow/79964807.cms

Kanskje inhalatoren til SoftOx kutter ned med noen år.

Finnes det oppdaterte salgsestimat for 2021?
Jeg trodde det var 30-40mnok men jeg så en slide lenger oppe her som viser 72mnok for 2021 (og 156mnok for 2022). Nå vet vi at de ligger under estimat for 2020 grunnet forsinkelser utenfor deres kontroll, men totalmarkedet er nå større og vil kanskje ta igjen det tapte når tillatelser er på plass.
Hvis de i tillegg starter salg av Swis i H2 i 2021 kan det bli hyggelige tall.

1 Like

Og folk lurer på hvorfor det snakkes om russiske prosenter…

Men ambitionen er, at behandlingen også kan bekæmpe sygdomme som lungebetændelse, influenza og tuberkulose, der hvert år slår millioner af mennesker ihjel på verdensplan

6 Likes

Ja vi får se om de russiske prosentene kommer allerede i Januar/Februar med Analysen fra sikkert Hermandsrud. Her er i alle fall Hannes tidligere uttalelser:

– Om produktet deres funker som de sier er spørsmålet om det egentlig burde være en kursøkning på 3.000 prosent, heller enn 30. Jeg vet bare at det spekuleres i om det har noen effekt, sier han.

Vi vet vel med ganske stor sikkerhet at produktene har god effekt nå?

9 Likes

Mon tro om dette kan være en inngang inn mot maritim sektor…

4 Likes

Ganske bra ordre de har fått fra assist. 2000 flasker og det er bare for assist sin egen Nettbutikk.(hvertfall det er tror)

13 Likes

Bør helst avslutte over 69 idag for å beholde plassen over MA200. Kan akseptere et lite dropp ned til 65-66 og teste MA50 men vi bør definitivt legge oss over 70 de neste dagene. Ligger selv på kjøp i intervallet 65-70 med 2 småordre.

God jul og lykke til! :slight_smile:

6 Likes

Hva er naturlig distribusjon og salgskanaler av Swis? Skal det selges under eget brand og direkte til feks amerikanske Forsvaret (DoD)?

Liker ikke mulighetene for å presse ned på lavt volum i romjul. Meh

Tenker vi har en melding her om kort tid som sender kursen opp. 2021 blir eit svært spennende år for selskapet:-)