Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

:+1:

Noen som tror det blir en godkjennelse av svenskene før torsdag? :thinking:

1 Like

Virker som om at du har veldig kort horisont. I lengre perspektiv skal denne opp. På kort sikt (1 dag - 2 måneder) kan ingen spå hva som skjer. Ta stilling til perspektivet på investeringen din og handle deretter.

2 Likes

Tror de aller fleste som kjøper her har kort horisont, er slik med de fleste raketter :slight_smile:

Ble bare litt engstlig i dag og minst ganske forbanna![

1 Like

Hehe shit :joy: Hadde to ok trades, inn 105 ut 107 før eg lot den stå med siste inngang 105, tenkte lenge at det var rom for en liten dupp, muligens så lavt som 80 men, risikoviljen er både min beste venn og værste fiende… det blir snitt til frokost imorgen…

Lettelsesrally i USA - med påfølgende oppgang i Asia. Til tross for at dette er grunnet (“snarlig”) kontroll av covid-19, vil det ikke bety at etterspørselen etter SoftOx vil avta. Kun en veldig liten andel av befolkningen har enn så lenge hatt covid-19, og frem til en vaksine er verifisert (eksperter mener det er stor sjanse at den er på plass innen TO år

– Basert på det forskere sier, anser vi sannsynligheten for at det kommer en vaksine i løpet av to år som relativt høy, sier Holmøy.
https://www.aftenposten.no/okonomi/i/50gWnW/er-gevinsten-av-sparte-liv-stor-nok-til-aa-forsvare-et-nedstengt-norge-ssb-forskere-har-funnet-et-svar

er verden nødt til å forhindre oppbluss - men påfølgende behov for gode desinfiserende midler.

Det er mulig morgendagen starter med en dipp pga gevinstsikring - men når Arctic sin oppdaterte analyse kommer ut - tror jeg personlig vi vil se vesentlig oppjustert kursmål grunnet økt produksjon og samarbeidet med KiiltoClean (Antibac).

Blir spennende å se til lunch i morgen :wink:

3 Likes

Innbiller meg det kommer en positiv melding av noe slag idag.

:+1:

Jag ser endel kommentarer runt omkring att nedgången delvis kan bero på detta. Men stämmer inte alls då nedgången kom pga PM.
Efterfrågan kommer ju vara större än någonsin efter en sådan här pandemi LÄNGE.

1 Like

Hva tenker vi rundt Softox nå? Den går fortsatt kraftig ned etter innside salget i går…

Hvis tradere skal ta gevinst og noen ble skremt av innsidesalget så skal den vel ned. Hvis det kommer positive meldinger fra selskapet skal den vel opp.

Min spådom: den skal enten ned eller opp!

3 Likes

Jeg tenker selv at dette ser ut som en god mulighet og tar et par lodd :blush: Her trades det på frykt, og noen snitter vel ned. Men det fundamentale har jo ikke endret seg.

1 Like

Så rett i det. Ser ikke helt denne frykten som følge av salget i går.

1 Like

Er vel ikke unormalt med en liten korreksjon etter en slik stigning, påske eller ikke.
Henter bare litt momentum til neste melding :crossed_fingers:

2 Likes

Bare tenk over dette:

Selv på kurs 72 så har den gått tregangen siden emisjon i desember.

Så ikke lull deg inn i tanken om at fordi den har vært på 110, så skal kursen ligge der igjen helt umiddelbart.

Tenk selv, gjør deg opp dine egne tanker om hvilken market cap selskapet rettferdiggjør, og ikke sett inn penger du ikke har råd til å tape.

Bullcaset her er at det ble gjort en stor emisjon i desember, før noen hadde hørt om corona. Det ble nesten ikke guidet omsetning i år på Safedes i det hele tatt. Klarer selskapet å levere på det de har sagt på Safedes i år, så er dette en kjempebonus ift hva som var tenkt da selskapet hentet penger, hånddesinfeksjonen var bare ment som et side show.

5 Likes

Takk for utfyllende svar :smiley:

1 Like

Här kan det ske mye på kort tid. Ser ut som många vill vara inne i denna över påsk

3 Likes

Aurora sprit på nyhetene med omlegging til antibac produksjon. Skal ikke få øyene opp for at det faktisk finnes en bedre alkoholfri variant da tv2!!!

4 Likes

Synes det er helt absurd at vi ikke ser mer om softox i mediene, burde jo vært en kjempestory

9 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/500719

5 Likes