Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Nå må media våkne…

1 Like

Oh shit! Er det mulig! :star_struck:

Post nr 500 btw. :yum:

1 Like

Vi får nok bare utvide den nasjonale dugnaden med at samtlige som følger denne tråden sender siste børsmelding rundt til samtlige aviser. :grin:

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/04/07/7516299/softox-solutions-produkt-er-effektivt-mot-coronavirus

2 Likes

Haha vurderte lenge om jeg skulle doble posten min i dag eller i morgen. Falt på imorgen. Ser ut som det kan bli litt dyrere enn jeg hadde regnet med…

1 Like
2 Likes

Hvor mye skal vi opp i morgen?:star_struck:

1 Like

105 da har er jeg even brake. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Når man får bekreftet effektiviteten til SoftOx sitt produkt og man samtidig kjenner til den tragedien som utspiller seg i Italia, Spania og Frankrike, så kan man jo lure på hvor lenge svenske regulatoriske myndigheter kan ha samvittighet til å holde SoftOx sitt produkt borte fra dem som virkelig trenger dette, ja faktisk hadde behov for det for flere uker siden.

Noen burde hviske de svenske ansvarlige noen pauli ord i øret og be dem få ut fingeren og prioritere opp godkjenningen av SoftOx sitt produkt. Dette holder ikke!

5 Likes

Det ville nok hjulpet med litt main stream media on the case…

03030@nrk.no
2400@dagbladet.no


https://tips.tv2.no/#/

just saying :slight_smile:

Jeg har ikke baller til det selv, risikerer jo å bli kontaktet tilbake…

3 Likes

Bare å henvise til Geir Almås.

1 Like

Hvis du kontakter en paradise hotell deltaker og ber han sende det til VG, så er det på trykk i morgen tidlig

5 Likes

Haha, det er jaggu sant

1 Like

Alkoholholdig antibac altså :slight_smile:

2 Likes

fjas, men ja

Det var jo noen formuleringer i den Finansavisen artikkelen man kan stille spørsmål med ja. Men det spiller ingen rolle. Det er større aktører som klarer å evaluere dette objektiv. Var jo heldig med inngangen i dag, men får se om det ikke kan bli litt mer i morgen - om jeg da rekker toget :blush:

1 Like

Tyckte dagens PM var väldigt tydligt och konkret. Går liksom inte att tolka fel. Ett barnvänligt PM som bör uppmärksammas generellt.

1 Like

Sendt til DB og VG, null stress.

4 Likes

Har du lyst å dele hva du sendte?

1 Like

Jaja, sendte bare en link til finansavisens artikkel og at “norsk firma har funnet opp desinfeksjonsmiddel som er effektivt mot Corona og mye annet”.
+“for ordens skyld har jeg aksjer i selskapet”. Mediene får gjøre litt research selv, det er bare noen googlesøk unna.

6 Likes