Nå må media våkne…
Oh shit! Er det mulig!
Post nr 500 btw.
Vi får nok bare utvide den nasjonale dugnaden med at samtlige som følger denne tråden sender siste børsmelding rundt til samtlige aviser.
Haha vurderte lenge om jeg skulle doble posten min i dag eller i morgen. Falt på imorgen. Ser ut som det kan bli litt dyrere enn jeg hadde regnet med…
Hvor mye skal vi opp i morgen?
105 da har er jeg even brake.
Når man får bekreftet effektiviteten til SoftOx sitt produkt og man samtidig kjenner til den tragedien som utspiller seg i Italia, Spania og Frankrike, så kan man jo lure på hvor lenge svenske regulatoriske myndigheter kan ha samvittighet til å holde SoftOx sitt produkt borte fra dem som virkelig trenger dette, ja faktisk hadde behov for det for flere uker siden.
Noen burde hviske de svenske ansvarlige noen pauli ord i øret og be dem få ut fingeren og prioritere opp godkjenningen av SoftOx sitt produkt. Dette holder ikke!
Det ville nok hjulpet med litt main stream media on the case…
03030@nrk.no
2400@dagbladet.no
https://tips.tv2.no/#/
just saying
Jeg har ikke baller til det selv, risikerer jo å bli kontaktet tilbake…
Bare å henvise til Geir Almås.
Hvis du kontakter en paradise hotell deltaker og ber han sende det til VG, så er det på trykk i morgen tidlig
Haha, det er jaggu sant
fjas, men ja
Det var jo noen formuleringer i den Finansavisen artikkelen man kan stille spørsmål med ja. Men det spiller ingen rolle. Det er større aktører som klarer å evaluere dette objektiv. Var jo heldig med inngangen i dag, men får se om det ikke kan bli litt mer i morgen - om jeg da rekker toget
Tyckte dagens PM var väldigt tydligt och konkret. Går liksom inte att tolka fel. Ett barnvänligt PM som bör uppmärksammas generellt.
Sendt til DB og VG, null stress.
Har du lyst å dele hva du sendte?
Jaja, sendte bare en link til finansavisens artikkel og at “norsk firma har funnet opp desinfeksjonsmiddel som er effektivt mot Corona og mye annet”.
+“for ordens skyld har jeg aksjer i selskapet”. Mediene får gjøre litt research selv, det er bare noen googlesøk unna.