Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Om det skulle være et kriterie at den ikke skal være så tyntflytende burde jo dette enkelt kunne la seg løse med et fortykningsmiddel.

Aner ikke hva de har hatt i antibac’en på Europris eller Ikea, som snus bruker kjennes det helt forderdelig. Siste gang på Europris gikk jeg å vasket hendene for å få av den (etter mitt syn, skiten) før jeg tok en ny pris snus. Her går jeg i ekstase når jeg kjenner klorlukt og vet at yes nå kan jeg ta en pris uten å vaske hendene først :slight_smile:

1 Like

Har opplevd det samme på Europris. Den jævligste lukta jeg har kjent uansett hva det har vært for noe. Nekter å ta de på hendene.

Jeg synes faktisk viskositet er et lite poeng. Det drypper alltid litt på gulvet når jeg bruker Antivir, noe jeg gjør endel ganger om dagen på jobb. Et hint fortykningsmiddel hadde vært helt perfekt. Utover det har jeg ingenting å tilføye, synes produktet er smooth.

Ikke minst, ved å bruke det blir det ulykken som aldri skjedde. Jeg fikk barnehagen til barnet mitt til å kjøpe det inn i høst. Privat barnehage, kjøpte inn masse med en gang. Ikke et barn har hatt omgangssyke - mot vanligvis alle barn to ganger hver på høsten. Sykefravær blant ansatte - hvilket sykefravær? Så skal man gi noe av kudosen til avstand, håndvask og slikt. Men å bade ungene i antivir er ikke dumt, eller seg selv for den saks skyld.

7 Likes

Det første steget er å innrømme en har et problem <3

1 Like

Har vært litt ulike tolkninger angående EU-godkjenningen. Er det sånn at når Norge og Danmark gir OK (noe som de sikkert gjør innen en par dager/uker) så er de godkjent for hele Europa?

Trodde de måtte søke for vært enkelt land slik at de kan godkjenne det hver for seg?. Har fulgt med på ECHA og artikkel 95 listen og har så langt ikke funnet noe Softox der. Siste fra 7.1.21 så neste oppdatering kommer vel om ikke mange dager. Mulig det kan søkes om unntak sånn som situasjonen er pr. i dag? Står en del på ECHA siden.

Dette har vært tema flere ganger. I EU er det slik, såvidt jeg husker rett, at medlemsland (flertallet) de facto godkjenner et nytt legemiddel hvis et annet medlemsland X godkjenner det. Dét eller så er det er ren formalitet av en «søknad».

Samtidig er det visstnok enkelte medlemsland som krever en litt mer utfyllende nasjonal søknad. Men disse kan i stor grad også ses på som en formalitet gitt hvor harmoniserte standardene / kravene i EU er.

3 Likes

Tru om softox folka skjønner at det med overvekt er aksjonærene som har gitt disse flotte omtalene😂

7 Likes

Lagrene er fylt opp igjen, huff huff, hvordan skal dette gå, vi har alle vårt :rofl:

Noen som har en formening om forventet kursmål fra SP1 blir når analysen en gang kommer?

Har blitt skrevet en meget detaljert analyse av SOFTX lenger oppe i tråden som fokuserer på potensielt kursmål fra SB1.

1 Like

Lurer faktisk på om det finnes en eneste omtale på den siden som er skrevet av noen som ikke er 100% biased :joy: Skulle gjerne likt å se hva det gemene hop mener :thinking:

1 Like

Ser Milas er tomme for alle “pakkene”(snart på lager), enkelt produktene har de på lager.

Kan ikke forstå noe annet enn at salg i Q1 må være på et høyere nivå

4 Likes

Ja, er vel mye flere aksjonærer nå? :see_no_evil:

5 Likes

Beredskap av vaksiner blir prioritet fremover ser det ut som. Men smittevern (hånddes) er nok like relevant. Og skulle inhalatoren bli fulltreffer til neste år har vi kanskje litt salg innenlands og.

3 Likes

Ble sagt enten på Q4 eller Q1 at håndesinfeksjon kom inn under “nasjonal sikkerhet” så den produksjonen kommer til å foregå i Norge fremover i tid.

2 Likes

Det kan virke slik (salget vil bli høyere i Q1) - men det vil først være når Softox kommer inn på sykehusene (ref HINAS og anbefalingen fra WHO om et ikke alkoholbasert alternativ), blir anerkjent som et (bedre) alternativ og vi får endre veiledningene at salget virkelig vil ta av. Men husk - desinfeksjon er kun et biprodukt for Softox…

2 Likes

Brukes det enda Antivir på arbeidsplassen og har du inntrykk av det er implementert resten av landet og? Hvordan er produktet mottatt av “vanlige” folk som bruker det ofte?