Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Tro det eller ei skipper28, det er faktisk mange som handler på bakgrunn av sånt “tøys” noen betaler faktisk for det også :wink: Skal ikke så mye til før toget går nå, vil jo harmonere godt med mye annet også, tøff tøff :woman_with_probing_cane: :woman_in_motorized_wheelchair: :steam_locomotive:

Satser på at det er potente meldinger på gang siden det har vært stille angående EU-godkjenningen :crossed_fingers:

En endelig avtale med Forskningsinstituttet i Forsvaret kan bli veldig bra. Penger spart på forskning + økt salg i 3 eller 5 års periode. Blir penger av sånt.

3 Likes

Hvorfor en investering i Softox er like fremtidsrettet, gitt at de lykkes, som det grønne skiftet:

6 Likes

Veldig bra Aaleby at du retter fokus på det som er hovedgrunnen til at Softox eksisterer!! Det er på dette området Softox har gode muligheter til å revolusjonere helsevesenet. Alt det andre (desinfeksjon/inhalatoren) er bare bonus. Mest sannsynlig har vi sårskyllpodukter i markedet om kort stund…

10 Likes

Nå er det noen måneder siden første pasient på siste del av SWIS-studiet. Jeg kjenner ikke til hvor ofte man pleier å rapportere status fra ulike faser, men er vel lov å håpe at noe kommer frem neste mandag som gjør at man oppgraderer sannsynligheten for godkjenningen (gitt at det fremdeles er like positivt). Et par prosent økt LOA burde øke aksjekursen

1 Like

Ja - en bør få oppdatering om status i studiet ifm Q4 presentasjonen på mandag. Ikke lenge før vi får vite mer om oppstart av SIS, børsmeldingen fra selskapet tilsier oppstart i april, mens det i pressemeldingen fra DK var snakk om oppstart allerede i mars.

1 Like

Hånddesinfeksjon uten alkohol 1000 ml • Unisign AS
Klar for det europeiske markedet med nytt design og språk?

11 Likes

Ser slik ut ja men også ventet, 250ml, og 1L flasker med nytt design… kan det være England som står for tur?

4 Likes

Vi ble kjent med Anette Hjulstad i april 2020 da hun var salgsdirektør i bedriften Multitapping og de hjalp SoftOx med utvidelsen av produksjonen. Hun kommer nå fra PartnerMed AS som salgssjef og har blitt «Sales Manager Health Care Sector» hos SoftOx.

https://soft-ox.com/team-member/anette-hjulstad/

13 Likes

Kjøp

Og

Hold :wink:

2 Likes

Feirer ett årsdag 18 mars med Softox så jeg her på mine sluttsedler, all in så har ikke mer å kjøpe for foruten noen eventuelle emi aksjer.

1 Like

Hmm, navnet Antivir er ikke på flasken. Kanskje navnet skal fases ut når det skal ut i EU?

1 Like

Dersom jeg ikke vil lese gjennom 5000 innlegg, er det noen som vil selge inn Softox til meg? Hvorfor burde jeg gjøre det? :blush:

3 Likes

Her :smiley:

7 Likes

Du kan like gjerne avvente kvartalsrapport mandag neste uke og enten skumlese kvartalsrapportens outlook del, hele rapporten, eller se presentasjonen. Avhengig av hvor mye tid du har.

2 Likes

Du kan gjøre som @anon80503862 sier, også kan du gløtte over dette innlegget: SoftOx Solutions - #4897 by Boblegutten
Jeg scrollet bare 6-700 innlegg for å finne det for deg :wink:

13 Likes

Takk! Det var nok til vekke interessen :slight_smile: Da følger jeg rådet til Jcp videre :+1:

3 Likes

Helt supert! For et forum :heart:

10 Likes

Jeg landa på og ta halvparten av tenkte aksjer forrige uke , og evt doble etter Kvartalsrapport.

Vil ikke sitte utenfor om det ramler inn Eu godkjenning denne uken og påfølgende avtaler fra det :grinning::v:t2:

6 Likes

«Brukes i norsk helsevesen, oppfyller kravene i håndhygieneveilederen til FHI»

Blir bare bedre…

2 Likes