Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Jeg tror nok at fingeren blir bra. Tidligere skrev jeg om utslett/eksem jeg hadde nederst på brystet. Har alltid hatt det så lenge jeg kan huske. Har smurt på med Assist kjøpt hos XXL og etter 2-3 uker så er alt borte. Huden er helt fin og ingen antydning om at det har vært utslett der. Anbefaler det til andre, helt klart.

11 Likes

Softox sitt tilsynelatende vidundermiddel gir meg lyst til å kunne skru tiden 5-10 år frem i tid. For å få en smugtitt på om det blir som Betamax, som måtte gi tapt for VHS-kassetten til tross for overlegen teknologi, eller om det blir et norsk industrieventyr med uante globale muligheter.

5 Likes

Akkurat nå sitter jeg i campingvogna og er helt alene. Tok en tur for å se om alt sto bra til. Etter at eksemen forsvant så fikk jeg så stor tru på Assist/Antivir at jeg har startet med å smøre på i vikende på hodet der håret har sagt farvel. Man vet aldri, haha.

10 Likes

Aeris sitt produkt:

https://askoservering.no/vare/5729645
https://www.vetduat.no/produkt/100225814/bonaventura-sales-as/aeris-handdesinfeksjon

4 Likes

Viktigste argumentet for ikke å annullere reperasjonsemisjonen er av respekt for aksjonærene slik jeg ser det. Hadde vært ekstremt dårlig akjonærpleie å kansellere denne rep emisjonen og jeg håper og tror ikke de gjør det.

4 Likes

Jeg synes det allerede er dårlig respekt for småaksjonærene siden man kun får ca 4 % nye aksjer til 55.

Man får nok mer enn det…
Er vel flere av de store som deltok i rettet, som ikke kan delta her… og i tillegg får du nok overtegnet litt om du ønsker…

Disse skulle vel være tilgjengelig i Meny, Bunnpris etc fra februar av

Fra siste Q melding:
• Currently in dialogue with leading players in some of the world ́s largest markets

Kan komme noen større overraskelser, å sitte på sidelinjen å vente på emi aksjer kan bli noe man angrer på hvis dette blir publisert i samband med en eventuelt EU godkjenning…

Husker jeg ikke helt feil her så ble vel siste og bekreftende studiet? på SWIS kjørt i gang parallelt med studie, om vi får en oppdatering på denne før eller om de venter med dette til selve studiet er ferdig vet vi ikke noe om, kanskje kommer det før? (antar dette er ett noe kortere studie.)

5 Likes

Kan dette fungere mot psoriasis mon tro?

For så vidt enig i at man godt kunne vært flinkere til å la eksisterende aksjonærer bidra i emisjoner. Tenker da spesielt på de mindre.
Nå er det vel 1/6 av de nye aksjene som er i rep emisjonen. Har ikke noe statistikk over hva som er vanlig men mistenker at dette kanskje ikke er verre en det bruker å være. Noen som vet hva som er vanlig?
At de velger å ekskludere de som deltok i hovedemisjonen fra reperasjosnemisjonen er positivt og vennligstilt overfor oss små :slight_smile:

1 Like

Psoriasis er autoimmun sykdom, men hvis pasienten har superinfeksjon med bacterie/virus så kan det fungere

1 Like

Har en tante som bruker det på psoriasis, Softox funker bedre enn tabletter og andre salver ref henne.

3 Likes

Min mormor har en del psoriasis på hendene og jeg lurte på om det kunne være verdt å prøve dette for å se om det har noe effekt :slight_smile:

1 gang morgen å 1 om kveld, fjerner ikke helt men ble mye bedre… ble så fornøyd att gamla (på snart 70) ville bli aksjonær :wink:

Det er nettopp dette som gjør meg overbevist om at vi kommer til å få flere børsmeldinger om nye distribusjonsavtaler med en gang EU godkjenningen er ratifisert.

3 Likes

Da skal jeg se om hun er villig til å prøve det.

Tror jeg også og jeg liker denne spesielt godt… (fra tidligere meldinger)

-er vi nå i en posisjon hvor vårt hånddesinfeksjonsprodukt vil være i tråd med biocidforskriften og biocidforordningen til EU, og vi forventer og håper at FHI nå vil gjennomføre en oppdatering av Håndhygieneveilederen til å åpne opp for hånddesinfeksjonsprodukter godkjent i henhold til EUs ***nye regelverk, sier Almås.
https://newsweb.oslobors.no/message/520298

5 Likes

Samme erfaring når jeg kjøpte assist på min lokale XXL. Måtte spørre tre stk før jeg traff på en som visste at de hadde dette.

1 Like

Send XXL en klage å si dette holder ikke, det må settes ved kassa slik at man slipper å lete hele butikken og impulskjøp vil økes betydelig :wink:

4 Likes